مارک های برتر تلویزیون در بازار

به گزارش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  تیز فروش خرید تلویزیون جدید می تواند چالش برانگیز باشد. با وجود تع

توسط ABDOOSNEWS در 28 اردیبهشت 1400

به گزارش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی  تیز فروش خرید تلویزیون جدید می تواند چالش برانگیز باشد. با وجود تعداد زیادی از مارک ها و مدل های مختلف ، خرید تلویزیون دشوار است. مارک های جدیدی مانند شیائومی و هایسنس در 2 سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده اند. برخی از این شرکت ها شروع به معرفی و تولید مدل های ارزان قیمت و ارزان قیمت می کنند که می توانند با مدل های بالاتر و گران قیمت نسبت به سایر رقبا رقابت کنند. ویژگی هوشمندی که برای نوع طراحی گرفته شده است ، هر مارک در گرفتن منحصر به فرد است. در ادامه ، ما بهترین مارک های تلویزیون های هوشمند کشور و همچنین پیشنهادات خود در مورد ، بهترین تلویزیون های مقرون به صرفه ، بهترین تلویزیون های 4K ، بهترین تلویزیون کوچک ، بهترین تلویزیون بازی و بهترین تلویزیون در اندازه را معرفی خواهیم کرد. 70-75 این را نیز ببینید.

نحوه نامگذاری تلویزیون های ال جی ، سونی و سامسونگ

سه شرکت ال جی - SAMSUNG و SONY - سازندگان اصلی تلویزیون هستند ، که بسیار گسترده است و تلویزیون را شامل می شود زیرا مدل های بسیار ارزان و کوچک با وضوح پایین تر از پرچم دار OLED و QLED را پوشش می دهد. به همین دلیل ، نوع نامگذاری محصول این 3 شرکت را برای درک بیشتر توضیح می دهیم.

شرکت ال جی:

در ال جی ، حرف اول با وضوح تلویزیون مطابقت دارد ، حرف دوم با سال ساخت آنها مطابقت دارد و هرچه عدد بیشتر باشد ، دامنه قیمت بالاتر است.

پیشوند NANO یا S شامل مدل های سطح بالای LG است.

پیشوند U به معنای کیفیت 4K است.

پیشوند L به معنای کیفیت Full HD و hd است.

عدد "1" به معنای سال ساخت 2021 است.

حرف N به معنای سال ساخت 2020 است.

حرف M به معنای سال ساخت 2019 است.

حرف K به معنای سال ساخت 2018 است.

حرف J به معنای سال ساخت 2017 است.

به عنوان مثال ، حرف تلویزیونی "UN7240 حرف اول (U) به این معنی است که تلویزیون با کیفیت 4K است و حرف N مربوط به سال ساخت ، 2020 است.

ال جی از روش آسان نامگذاری تلویزیون های OLED خود استفاده کرده است. با تشکر از این تلویزیونها 2 جز دارند. که شامل مدل و سال تولید می باشد. (8 = 2018 ، 9 = 2019 ، X = 2020 ، 1 = 2021)

به عنوان مثال ، تلویزیون B9 (سال تولید 2019) ، تلویزیون CX (سال تولید 2020) ، تلویزیون C1 (سال تولید 2021)

شرکت سامسونگ

حرف A برای سال 2021 است.

حرف T برای سال 2020 است.

حرف R مربوط به سال ساخت 2019 است.

حرف N مربوط به سال ساخت 2018 است.

حرف M مربوط به سال ساخت 2017 است.

حرف K مربوط به سال ساخت 2016 است.

سامسونگ همچنین از پیشوند Q برای نشان دادن مدل های پیشرفته QLED استفاده می كند و حرف آخر این مدل نیز طبق لیست بالا سال را نشان می دهد (یعنی Q90T تلویزیون QLED سال 2020 است).

شرکت سونی

تلویزیون های سونی از LG و SAMSUNG کمتر هستند.

حرف J مربوط به سال ساخت 2021 است.

حرف H برای سال 2020 است.

حرف G مربوط به سال ساخت 2019 است.

حرف F مربوط به سال ساخت 2018 است.

حرف E برای سال 2017 است.

مدل های بودجه (قیمت ارزان) با "KDL" شروع می شوند. بقیه محدوده سونی با "XBR" شروع می شود. دو رقم کد مربوط به اندازه ، 3 رقم آخر مدل است. هرچه شماره مدل بالاتر باشد ، گران تر خواهد بود. به عنوان مثال ، XBR55X900F = یک مدل سطح بالا 55 اینچ 2018 است ، در حالی که KDL32W600D = مدل 32 بودجه 2016 است.

شرکت سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی است و یک گروه تحقیقاتی واقعی در سئول ، کره جنوبی است. سامسونگ دارای چندین شرکت تابعه و تابعه در صنایع مختلف مانند سامسونگ الکترونیک ، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر ، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سیاندی است. این فناوری پیشرفته طیف گسترده ای از محصولات فناوری را تولید می کند که عمداً در استفاده روزمره از جمله تلفن های هوشمند ، مانیتور ، جعبه های شن ، یخچال و تلویزیون ، حتی در زمینه تولید و خدمات بیمه استفاده می شود. تلویزیون سامسونگ هر دو تلویزیون LED و QLED تولید می کند ، پرچمداران تلویزیون های QLED از بهترین تلویزیون های بازار هستند که حتی می توانند به تلویزیون های Ultra OLED جی جایزه دهند. صفحه نمایش مدل های 2020 آنها مانند Samsung Q800T QLED تا سطح 8K تولید می شود. تلویزیون های آنها عمدتا از پانل های VA استفاده می کنند که از پانل های IPS برای کنتراست بالا و زاویه های پایین تر استفاده می کنند ، اگرچه تلویزیون های دیگر مانند Samsung Q90T QLED دارای لایه "زاویه دید بسیار گسترده" هستند. و زاویه دید را بهبود می بخشد. تلویزیون های سامسونگ به دلیل عملکرد عالی در بازی و بازی توسط گزینه ها محافظت می شوند ، اما Samsung Q80T QLED یکی از بهترین تلویزیون های بازی است که تاکنون ساخته شده است. مدل های پیشرفته سامسونگ دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از نرخ تازه سازی متغیر FreeSync و VRR هستند که به کاهش پارگی و تیرگی صفحه کمک می کند. حتی مدل های سطح پایین آنها مانند Samsung TU8000 دارای ورودی بسیار کم و زمان پاسخ دهی نسبتاً سریع هستند که برای گیمرهای مبتلا بسیار مناسب است. متأسفانه ، اکثر تلویزیون های سامسونگ که ما به طور ایمن آزمایش کرده ایم دارای ویژگی هایی مانند تأثیر لکه ها و آلودگی ها بر روی صفحه هستند که به راحتی قابل مشاهده هستند و اگر می توانید کیفیت ورزش و کاربر را تحت تأثیر قرار دهید ، کار با آن بسیار آسان است sma سامسونگ "تایزن"

آخرین مطالب