ماروتی سوزوکی می گوید دیگر نیازی به کاهش سریع GST در خودروها نیست: گزارش

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

در میان خودروسازانی که دولت را تحت فشار قرار داده اند تا نرخ مالیات خودروها را برای افزایش فروش به طور موقت 10 درصد کاهش دهد

ماروتی سوزوکی همچنین هشدار داده است که این صنعت ممکن است بعد از ماه دسامبر شاهد عدم قطعیت تقاضا باشد بسط دادن مشاهده عکس ها

ماروتی سوزوکی همچنین هشدار داده است که این صنعت ممکن است بعد از ماه دسامبر شاهد عدم قطعیت تقاضا باشد

ماروتی سوزوکی هند با مسئولیت محدود ، بزرگترین خودروساز هند ، روز پنجشنبه گفت که نیازی فوری به دولت برای کاهش مالیات یا مالیات کالا و خدمات (GST) بر روی اتومبیل ها برای افزایش فروش نیست ، حتی اگر از عدم قطعیت تقاضا پس از ماه دسامبر هشدار داد. برخی از خودروسازان دولت را تحت فشار قرار داده اند تا نرخ مالیات خودروها را به طور موقت 10 درصد کاهش دهد تا فروش را افزایش دهد ، پس از بیماری همه گیر ویروس کرونا فعالیت اقتصادی را به بن بست می کشاند و هنوز بیشتر شرکت ها به حالت عادی لنگ می زنند.

این همه گیر شدن در زمانی رخ داد که شرکت های این بخش بخاطر رکود اقتصادی در سال گذشته تقاضای ضعیف و انباشته موجودی کالا را داشتند.

همچنین بخوانید: سود خالص Maruti Suzuki Q2 FY2021 با 1 درصد بهبود با 1،371 پوند کرور

رئیس RC Bhargava به خبرنگاران پس از اعلام ماروتی سوزوکی از افزایش 1 درصدی سود سه ماهه به دلیل بازگشت خریداران خودرو به نمایشگاه ها پس از برداشتن ویروس کرونا گفت: محدودیت در افزایش تولید تأثیر بیشتری در فروش دارد و هیچ گونه کاهش واقعی تقاضا وجود ندارد. قفل کردن

3r6nccjs

ماروتی سود خالص 1372 کرور پوند (186 میلیون دلار) را برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر گزارش کرد

اخبار

بهارگاوا گفت: "در این زمان كه تقاضای كافی برای تولید وجود ندارد (بنابراین) تسكین كاری امری غیر ضروری است."

بهارگاوا با اشاره به جشنواره دیوالی که در اواسط ماه نوامبر به پایان می رسد ، انتظار داشت که فروش بین ماه های اکتبر و دسامبر به دلیل تقاضای حمل و نقل شخصی و خرید بلیط های بزرگ در دوره جشنواره خوب باشد.

با این حال ، پیش بینی وضعیت فروش از ژانویه دشوار خواهد بود ، زیرا انتظار می رود تقاضای کوتاه مدت برای خودروها تا آن زمان برآورده شود.

ماروتی اعلام کرد که سود خالص 1372 کرور پوند (186 میلیون دلار) برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر ، بدون تخمین تحلیلگر متوسط ​​1504 کرور ، طبق داده های Refinitiv.

این خودروساز که در طی سه ماهه با بازگشت مجدد تقاضا برای خودروهای کوچک ، فروش داخلی خودرو با 18.6٪ افزایش به 370،619 دستگاه افزایش یافت ، تحت تأثیر هزینه های مواد اولیه بالاتر و هزینه های مالیاتی قرار گرفت.

درآمد حاصل از عملیات بیش از 10٪ افزایش یافت و به 18،745 پوند رسید.

0 نظرات

(به غیر از عنوان ، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک خبر مشترک منتشر شده است.)

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن