مأمور تعلیق شده IAS به عنوان آژانس های تحقیق درباره پرونده قاچاق طلا دستگیر شد

[ad_1] سه آژانس تحقیق مرکزی از M Sivasankar چندین بار س beenال شده بود (پرونده)تیروانانتاپورام: م سیواسانکار

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

سه آژانس تحقیق مرکزی از M Sivasankar چندین بار س beenال شده بود (پرونده)

تیروانانتاپورام:

م سیواسانکار ، دبیر اصلی سابق وزیر ارشد کرالا ، پینارای ویجیان ، توسط اداره اجرای قانون در پرونده ادعای پولشویی مرتبط با پرونده قاچاق طلا دستگیر شد. پس از آنکه دادگاه عالی کرالا درخواست وثیقه پیش بینی شده وی را رد کرد ، افسر تعلیق شده صبح روز چهارشنبه برای بازجویی توسط آژانس تحقیق بازداشت شد.

پرونده قاچاق طلای کرالا - که در مرکز سیاست ایالت قرار داشته است - توسط اداره اجرای قانون ، آژانس تحقیقات ملی (NIA) و اداره گمرک در دست بررسی است. این شامل قاچاق حداقل 30 کیلوگرم طلا است که گفته می شود از طریق کانال های دیپلماتیک در ماه ژوئیه انجام شده است. طلا به ارزش 14.82 کرور روپیه در فرودگاه تیروانوانتاپورام از چمدان دیپلماتیک که قرار بود در 5 ژوئیه به کنسولگری امارات تحویل شود ، کشف و ضبط شد.

سه آژانس تحقیق مرکزی به دلیل اتهامات ارتباط نزدیک وی با متهم در پرونده قاچاق طلا ، از سی سیاسانکار چندین بار مورد بازجویی قرار گرفت.

صبح روز چهارشنبه ، مقامات وی را از خانه سالمندان Triveni در Thiruvananthapuram ، جایی که وی در آن بستری شده بود ، بازداشت کردند.

افسر معلق IAS از دادگاه درخواست كرده بود كه بيش از 90 ساعت از سوي چند آژانس كاوش بازجو شده است ، اما آنها "هيچ گزارش يا مواد مجرمانه عليه او ارائه نداده اند" در دادگاه.

خواهان اظهار داشت که می ترسد "تحت تبلیغات رسانه ای و تقاضای مداوم دستگیری او" ، سازمان های تحقیق تحت فشار عمل کنند.

با این حال ، اداره اجرای احکام و اداره گمرک به شدت با دادخواست پیش بینی وثیقه مخالفت کرده اند.

اداره اجرای احکام به دادگاه گفت که این موردی است که در صورت لزوم ممکن است "بازجویی حضوری" لازم باشد و M Sivasankar در مورد برخی از واقعیت ها هنگام بازجویی "گریز" باقی مانده بود. آژانس همچنین به دادگاه گفت که افسر در تماس مرتب با متهم است.

مخالفان خواستار استعفای وزیر ارشد پینارایی ویجیان به دلیل ادعای درگیری افسر شده اند. با این وجود CPM حاکم و متحدان آن در دولت می گویند که افسر معلق در صورت محکومیت طبق قانون با عواقب روبرو خواهد شد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن