لیست قیمت انواع ردیاب خودرو و شخصی (سال ۹۸ و ۲۰۱۹) - ایمن ردیاب

باید بدانید که این ردیاب با استفاده از یک سری سوکت به ماشین شما وصل است و سیم کشی پیچیده ای ندارد. این جعبهها

توسط ABDOOSNEWS در 16 دی 1399

باید بدانید که این ردیاب با استفاده از یک سری سوکت به ماشین شما وصل است و سیم کشی پیچیده ای ندارد. این جعبهها معمولا دارای سه سیم هستند که به باتری، شاسی و موتور خودرو وصل میشود. این ردیابها دارای تکنولوژی پیشرفتهای هستند که حتی در صورت قطع جی پی اس میتوانند بلافاصله از طریق شبکه دکلهای موبال مکان دقیق خودرو را محاسبه کند و به صاحب خودرو اطلاع دهد که به این حالت LBS گفته میشود. ردیابی دقیق زمان همچنین به مشاغل اجازه می دهد تا از طریق برنامه ریزی بهتر برای سفارشات کاری در آینده از مطالبات اضافه کاری کاذب جلوگیری کرده و بهره وری نیروی کار خود را بهبود بخشند. بعضی اوقات اگر یه روز دیر میومد یا دیر به دست مشتری می رسید کم بود سکته بزم . با استفاده از این تکنولوژی به جای 24 ماهواره GPS ، ردیاب شما قادر خواهد بود به بیش از 80 ماهواره در مدار متصل شود تا موقعیت وسیله نقلیه خود را با ضریب خطای بسیار کم محاسبه کند.

ردیاب خودرو با انواع مختلف چینی با عناوین و برندهای متفاوت در بازار جهت ارائه به مشتری موجود می باشد که در این بین جای ردیاب صد در صد ایرانی همانند ردیاب خودرو اتاکو در این بازار همواره خالی بوده است. کمپانیهای بسیاری وجود دارند که در کار خود از ماشینهای مختلف استفاده میکنند و با استفاده از سیستم ردیاب ماشین ریسکهای مختلف را از بین میبرند و از کیفیت کارها اطمینان پیدا میکنند. با اطلاع رسانی های فوری در مورد رویدادهای مهمی که به وجود آمده مانند سرعت غیر مجاز ، نقض شرایط جابجایی در محیط و … در برخی از ردیابهای خودرو، می توانید تنظیماتی را انجام دهیدکه از سرعت بیش از حد مجاز تعریف شده برای ردیاب و همچنین از ورود و خروج به محدوده جغرافیایی مد نظرتان مطلع شوید. چگونه می توان از یک ردیاب خودرو استفاده کرد؟ برای اینکه دستگاه ردیابی وسیله نقلیه بتواند مکان یک خودرو را روی نقشه تعیین کند ، دستگاه برای محاسبه موقعیت خود باید حداقل از 4 ماهواره GPS در مدار سرویس مناسب دریافت نماید .

ولی الان دیگه خیالم راحته چون با زدن یه جی پی اس آهنربایی به کانتینرم یا گذاشتن یه دستگاه تو محموله باریم راحت تو گوشی موبایلم نگاه می کنم و می بینم که محمولم کجاست. این مدل از جی پی اس ها علاوه بر خودرو برای رهیابی افراد نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مطمئن هستیم بعد از خواندن این مقاله به این نتیجه خواهید رسید که شما نیز در صورت داشتن خودرو ، به یکی از این ردیاب ها نیاز مبرم دارید و آن را با قیمت مناسب تهیه خواهید کرد. امروزه نیز شاهد تولید دزدگیر جی پی اس دار خودرو هستیم که از پیشرفته ترین ابزار های امنیتی است. جی پی اس و یا ردیاب خودرو، دستگاهی کوچک است که داخل وسیله نقلیه سبک و یا سنگین نصب و مخفی می شود. پاسخ: این یکی از خدمات پس از فروش ماست که پس از متصل کردن جی پی اس به خودرو شما اگر خواستید ماشینتان را بفروشید یا جی پی اس را در یک ماشین دیگرتان نصب کنید خودمان ردیاب را از ماشین جدا میکنیم و در خودرو جدیدتان متصل می کنیم.

بله، دستگاه های ردیاب خودرو (Tracker) یک باتری درخود دارد. دستگاه ردیاب در تمام مسیرها موقعیت خود را دریافت کرده و در زمان نبود پوشش اینترنت این اطلاعات را در حافظه داخلی خود ذخیره و با اولین اتصال اینترنت آن را برای سرور ارسال میکند . ۲- ردیاب دارای باتری داخلی باشد که اگر باتری خودرو به هر دلیلی از کار افتاد باز هم تا ساعاتی توسط باتری پشتیبان ردیاب از محل خودروی خود با خبر باشید. اگر در هر لحظه به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، کافیست یا از طریق وب و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو را مشاهده کنید. ردیاب شخصی ir204 با استفاده از ماهواره های جی پی اس مختصات دقیق را بر روی نقشه نمایش می دهد. می توانید آگاهی آنها را از خطرات ناشی از ترافیک پیش رو افزایش داده و در صورت لزوم به اعضای خانواده خود هشدار دهید.

تراشه های GNSS به ردیاب های GPS وسایل نقلیه اجازه می دهند تا سیگنال هایی را از دیگر سیستم های ماهواره ای مانند GLONASS و Galileo جمع کنند که باعث افزایش دقت مکان ارائه شده می شود. دفترچه راهنمای ردیاب شخصی مدل JI09دفترچه راهنمای ردیاب شخصی مدل Ji09 مشخصات ردیاب شخصی مدل Ji09: ردیاب تلفنی Ji09 برای کارمندان ، ویزیتور ها ، بیماران ، سالمندان ، سفر و ماموریت های کاری قابل استفاده می باشد. استفاده از ردیاب ماشین ، بدون اطلاع راننده، به طور کامل نقض حریم شخصی به حساب می آید. آخه سنش رفته بالا و دست و پاش میلرزه یا بعضی وقتا یه چیزایی رو فراموش میکنه ولی دیگه الان دیگه نگران نیستم چون یه دستگاه جی پی اس شخصی همیشه پیشش هست. همچنین باتوجه به نیاز شما این دستگاه سفارشی سازی شده و به منظور تسهیل در استفاده ، بخشهای اختصاصی نرم افزار و اپلیکیشن ردیاب برای شما فعال می شود و بخشهای غیرضروری حذف خواهند شد. پرسش: آیا کسی می داند که یک سیستم ردیابی خودرو در ماشین من نصب شده؟ ردیاب خودرو برای هر کسی که ماشین یا موتور (وسیله نقلیه) دارد میتواند مفید باشد. به همین سبب، با مجهز کردن خودروی خود به ردیاب قادر خواهید بود در هر زمان ، موقعیت مکانی خودروی خود را به آسودگی تحت نظر داشته باشید.

آخرین مطالب