لپ تاپ ضروری Avita Essential با صفحه نمایش 14 اینچی Full-HD در هند با قیمت Rs راه اندازی شد. 17990

[ad_1] Avita Essential به عنوان یک پیشنهاد جیب دوستانه از سازنده لپ تاپ راه اندازی شده است. مجهز به پردازند

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

Avita Essential به عنوان یک پیشنهاد جیب دوستانه از سازنده لپ تاپ راه اندازی شده است. مجهز به پردازنده Intel Celeron N4000 است و از طراحی حاشیه ای باریک بهره می برد. Avita Essential از یک صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد و دوام باتری را تا شش ساعت ارائه می دهد. این لپ تاپ در سه رنگ خاکستری بتنی ، مشکی مات و سفید مات ارائه می شود. آویتا می گوید هدف آن ارائه سهولت ، دوام و انعطاف پذیری با قیمت مناسب با این محصول است. Avita Essential از طراحی پارچه ای منحصر به فردی برخوردار است و در حال حاضر با نرخ تخفیف در آمازون در دسترس است.

قیمت ضروری Avita در هند ، در دسترس بودن

Avita Essential در هند با قیمت روپیه قیمت گذاری می شود. 17990. برای خرید از طریق آمازون در دسترس است. به مناسبت فروش بزرگ جشنواره بزرگ هند ، پلت فرم تجارت الکترونیکی لپ تاپ را با قیمت تخفیف روپیه ارائه می دهد. 14،990. آمازون همچنین EMI های بدون هزینه را برای لپ تاپ ارائه می دهد که از Rs شروع می شود. ماهانه 706. آویتا همچنین دو سال ضمانت در سایت ارائه می دهد.

مشخصات ضروری Avita

Avita Essential روی ویندوز 10 هوم اجرا می شود و از یک صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت Full HD (1،920x1،080 پیکسل) با طرح های باریک حاشیه بهره می برد. این صفحه نمایش ضد تابش خیره کننده برای نمایش بهینه در طول استفاده طولانی و وب کم 2 مگاپیکسلی دارد.

این لپ تاپ به پردازنده دو هسته ای Celeron N4000 Intel (با فرکانس 2.6 گیگاهرتز) مجهز شده و از 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 پشتیبانی می کند. Avita Essential دارای یک حافظه 128 گیگابایتی SSD است و با Intel UHD Graphics 600 تعبیه شده است. این لپ تاپ از طراحی بدون فن بدون صدا برخوردار است.

عمر باتری این لپ تاپ شش ساعت است. همراه با دو اسپیکر 0.8W و پشتیبانی از بلوتوث 4.0. گزینه های اتصال در Avita Essential شامل پورت HDMI ، دو اسلات USB 3.0 Type-A ، کارت خوان microSD ، جک هدفون و جک پاور است. وزن این لپ تاپ 1.37 کیلوگرم است.


Flipkart ، آمازون پیشنهادهای عالی فروش آیفون 11 ، گلکسی S20 + دارند ، اما آیا آنها سهام کافی خواهند داشت؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند - برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاق ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

OnePlus Nord N10 5G، Nord N100 با صفحه نمایش سوراخ سوراخ راه اندازی شده: قیمت ، مشخصات

[ad_2]
Source link
آخرین مطالب