قیمت و شرایط خرید برج های طرح توانمند سازی ارتش

حتماً در مورد طرح توانمند سازی ارتش کشور شنیده اید اما ما اینجا هستیم تا جزئیات بیش تری در این باره به شما عزی

توسط ABDOOSNEWS در 29 آذر 1400

حتماً در مورد طرح توانمند سازی ارتش کشور شنیده اید اما ما اینجا هستیم تا جزئیات بیش تری در این باره به شما عزیزان بدهیم. آیا شما هم یکی از بازنشستگان ارتش کشور هستید اکنون زمان آن رسیده که برای داشتن سرمایه کوچک اقدام کنید البته که می توانید این سرمایه را بزرگ تر و وسیع تر از آن چه که هست در آینده تحویل بگیرید. در واقع طرح توانمند سازی ارتش برای هدف سرمایه دار کردن بازنشستگان ارتش کشور می باشد از این رو باید برای داشتن چنین سهامی ثبت نام کنید. حال ممکن است با خود بگویید آیا باید تمام هزینه های خرید سهام توانمند سازی ارتش را زمان ثبت ‌نام بپردازیم؟ ما به شما عزیزان خواهیم گفت که خیر این طرح فشاری به شما وارد نمی کند.

برج های طرح توانمند سازی ارتش چه قیمتی است؟

شاید به نظر برسد که این سرمایه بسیار گران قیمت باشد اما همانطور که در بند قبل هم گفته شد در پرداخت آن فشار به شما وارد نمی شود زیرا در ابتدا می توانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بدهید البته که این مبلغ پیش پرداخت بستگی به متراژ که شما انتخاب می کنید دارد زیرا این سهام ها به متراژ ۲۰ متری و ۵۰ متری تفکیک شده اند. به همین خاطر اگر شما پنجاه متری را انتخاب کنید باید برای پیش پرداخت حدود ۱۴۵ میلیون تومان پرداخت کنید و هم چنین می توانید حدود ۱۰۵ میلیون تومان از وام حکمت دریافت نموده و برای این سهام بپردازید که اقساط آن تقریباً یک میلیون تومان هر ماه می شود. اما اگر شما واحد های ۲۰ متری را انتخاب کنید باید حدود ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت بپردازید و همچنین مبلغی وام را از طرح حکمت دریافت نموده و اقساط سبک تری را بپردازید.

شرایط خرید برج های طرح توانمند سازی ارتش چیست؟

 

 

اگر شما هم قصد خرید طرح توانمند سازی برج های ارتش را دارید باید از شرایط آن مطلع شوید و در صورت داشتن شرایط برای خرید اقدام کنید.پس بررسی شرایط خرید و فروش پهنه e شهرک چیتگر طرح توانمند سازی ارتش  را انجام دهید . در واقع چنین طرحی فقط و فقط برای افرادی است که قبلاً در ارتش کشور مشغول به کار بوده اند اما امروزه بازنشسته شده اند و یا اینکه افرادی باشند که ۱۵ سال سابقه کاری در ارتش را داشته باشند. تنها در این صورت می ‌توان در چنین طرحی ثبت نام و شرکت کرد. حال اگر می ‌دانید که چنین شرایطی دارید و بودجه لازم برای پیش پرداخت این طرح را دارا هستید می ‌توانید هر چه زود تر ثبت نام خود را انجام دهید و شما هم از این طرح بهره مند شوید. زیرا چنین طرحی برای آینده خدمت کنندگان به ارتش در نظر گرفته شده است.

آخرین مطالب