قیمت روز کولر گازی در بندر گناوه

نحوه خرید بهترین قیمت کولر گازی بندر گناوه ممکن است فقط چند روز در سال بسیار پرتحرک داشته باشد ، اما در آن روز

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399

نحوه خرید بهترین قیمت کولر گازی بندر گناوه ممکن است فقط چند روز در سال بسیار پرتحرک داشته باشد ، اما در آن روزها یک کولر گازی اسپلیت مناسب می تواند خانه شما را با خیر و برکت خنک کند. ما در مورد نحوه انتخاب یک کولر گازی گناوه درجه یک توضیح می دهیم.

آب و هوای گناوه همانطور که هست ، تصور نیاز به تهویه هوا در خانه دشوار است. اما ، در اوج تابستان ، یک خانه گرم و پر آب و هوا می تواند بسیار ناخوشایند باشد ، و خنک کردن خانه می تواند به شما کمک کند خواب راحت تری داشته باشید. کولر گازی اکنون در ادارات و مغازه ها رایج است ، اما هر چند وقت یکبار آرزو می کنید که در منزل خود کولر گازی داشته باشید؟ انواع مختلفی از مارک های مختلف تهویه مطبوع در بازار وجود دارد که متناسب با انواع خانه ها و بودجه است. اما با پرتاب شدن کلماتی مانند "قابل حمل" ، "مستقل" ، "واحد تقسیم" ، "BTU" و "مبرد" ، روند خرید می تواند گیج کننده باشد کولر گازی برای هر خانه مناسب نیست. اگر راهنمای ما را بررسی کرده اید تا به شما در تصمیم گیری در مورد خرید کولر گازی و تصمیم به خرید کولر کمک کند ، این صفحه به شما کمک می کند تا بهترین کولر گازی را برای خود انتخاب کنید.

کولرهای گازی خانگی به انواع زیر تقسیم می شوند: کولر گازی های قابل حمل کولر گازی های قابل حمل به عنوان کولر گازی تک واحدی ، کولر گازی مستقل و کولر گازی مونوبلاک نیز شناخته می شوند. اینها را به یک پریز برق متصل می کنید و شیلنگ را از پنجره یا در خارج می کنید ،قیمت کولر گازی گناوه همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. کولر گازی اسپلیت یونیت کولر گازی اسپلیت یونیت را کولر گازی ثابت نیز می نامند. اینها دارای یک واحد داخلی و خارجی هستند - واحد داخلی به داخل یک دیوار خارجی ثابت شده است ، و واحد خارجی در طرف دیگر دیوار ثابت شده یا در خارج از زمین نصب شده است. کولرهای گازی قابل حمل: جوانب مثبت و منفی

مزایای کولرهای گازی قابل حمل: ارزان تر از کولر گازی های اسپلیت واحد - قیمت ها از 380 تومان شروع می شود. یک روش موثر برای خنک کردن خانه بدون نیاز به نصب دائمی هر چیزی ، به این معنی که اگر بخواهید می توانید اتاقی را که در آن هستید تغییر دهید.قیمت کولر گازی گری در گناوه هوای گرم از طریق یک شلنگ ، از طریق یک پنجره باز خارج می شود. در پایان فصل می توان از پریز برق جدا شد و در انبار قرار داد. مدل های گران قیمت می توانند به عنوان رطوبت گیر ، بخاری برقی یا گهگاه به عنوان دستگاه های تصفیه هوا عمل کنند. اگر هوای مورد نظر شما تمیزتر است و نه خنک تر ، به بررسی تصفیه کننده هوا بپردازید. و اگر خانه شما مرطوب یا سرد است ، بهترین رطوبت گیرها و بخاری های برقی را کشف کنید.

 معایب کولرهای گازی قابل حمل کولر گازی های قابل حمل به اندازه مدل های اسپلیت واحد در خنک سازی کارآمد نیستند.قیمت کولر گازی ال جی بندر گناوه اگر شیلنگ را از طریق پنجره باز بیرون بکشید ، این باعث می شود که هوای گرم از شکاف بازگردد. بعضی از آنها (اما نه همه) برای جلوگیری از شکاف پنجره باز با کیت مهر و موم پنجره ارائه می شوند ، اما این موارد فقط با انواع خاصی از پنجره ها (مانند پنجره های ارسی) قابل استفاده هستند. آنها عموماً لوازم سنگین هستند. بسیاری از آنها کاستور و دسته دارند تا جابجایی آنها راحت تر شود ، اما این همیشه مفید نیستند. اگر قدرت خود را کاهش داده اید و به تنهایی زندگی می کنید ، از شخص دیگری کمک بگیرید تا در آغاز فصل کولر گازی شما را تنظیم کند و پس از آن دوباره به انبار برسانید. کولرهای گازی با تقسیم واحد: جوانب مثبت و منفی

یک تهویه مطبوع درجه یک انتخاب کنید. خرید کولر گازی CW Christina Woodger در این مقاله انواع مختلف کولر گازی کدامند؟ کولر گازی های قابل حمل: موافقان و مخالفان کولر گازی های Split-unit: جوانب مثبت و منفی کولر گازی به چه اندازه ای نیاز دارید؟ هنگام خرید کولر گازی قابل حمل باید به دنبال چه ویژگی های اضافی باشم؟ راه اندازی یک تهویه مطبوع واحد تهویه مطبوع قابل حمل در خانه 481989 آب و هوای انگلیس همانطور که هست ، تصور نیاز به تهویه مطبوع در خانه دشوار است. اما ، در اوج تابستان ، یک خانه گرم و پر آب و هوا می تواند بسیار ناخوشایند باشد ، و خنک کردن خانه می تواند به شما کمک کند خواب راحت تری داشته باشید. تهویه مطبوع اکنون در ادارات و مغازه ها رایج است ، اما هر چند وقت یکبار آرزو می کنید که در منزل خود تهویه هوا داشته باشید؟ انواع مختلفی از مارک های مختلف تهویه مطبوع در بازار وجود دارد که متناسب با انواع خانه ها و بودجه است. اما با پرتاب شدن کلماتی مانند "قابل حمل" ، "مستقل" ، "واحد تقسیم" ، "BTU" و "مبرد" ، روند خرید می تواند گیج کننده باشد کولرهای گازی برای هر خانه مناسب نیست.

 اگر راهنمای ما را بررسی کرده اید تا به شما در تصمیم گیری در مورد خرید کولر گازی کمک کند و تصمیم به خرید کولر گازی دارید ،قیمت کولر گازی بوش بندر گناوه این صفحه به شما کمک می کند تا بهترین کولر گازی را برای خود انتخاب کنید. انواع مختلف کولر گازی کدامند؟ شلنگ تهویه مطبوع 481935 کولرهای گازی خانگی به انواع زیر تقسیم می شوند: کولر گازی قابل حمل کولر گازی قابل حمل به عنوان کولر گازی تک واحدی ، قیمت کولر گازی گناوه مستقل و کولر گازی مونوبلاک نیز شناخته می شوند. اینها را به یک پریز برق متصل می کنید و شیلنگ را از پنجره یا در خارج می کنید ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. کولر گازی اسپلیت یونیت کولر گازی اسپلیت یونیت را کولر گازی ثابت نیز می نامند. اینها دارای یک واحد داخلی و خارجی هستند - واحد داخلی به داخل یک دیوار خارجی ثابت شده است ، و واحد خارجی در طرف دیگر دیوار ثابت شده یا در خارج از زمین نصب شده است. سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل: موافقان و مخالفان سیستم تهویه مطبوع قابل حمل 475575 موارد مثبت سیستم تهویه مطبوع قابل حمل: تمایل به ارزان تر بودن دستگاه تهویه مطبوع اسپلیت - قیمت از 380 پوند شروع می شود. یک روش موثر برای خنک کردن خانه بدون نیاز به نصب دائمی هر چیزی ، به این معنی که اگر بخواهید می توانید اتاقی را که در آن هستید تغییر دهید. هوای گرم از طریق یک شلنگ ، از طریق یک پنجره باز خارج می شود. در پایان فصل می توان از پریز برق جدا شد و در انبار قرار داد.

 مدل های گران قیمت می توانند به عنوان رطوبت گیر ، بخاری برقی یا گهگاه به عنوان دستگاه های تصفیه هوا عمل کنند. اگر هوای مورد نظر شما تمیزتر است و نه خنک تر ، به بررسی تصفیه کننده هوا بپردازید. و اگر خانه شما مرطوب یا سرد است ، بهترین رطوبت گیرها و قیمت کولر گازی گناوه بخاری های برقی را کشف کنید. معایب کولرهای گازی قابل حمل کولر گازی های قابل حمل به اندازه مدل های اسپلیت واحد در خنک سازی کارآمد نیستند. اگر شیلنگ را از طریق پنجره باز بیرون بکشید ، این باعث می شود که هوای گرم از شکاف بازگردد. بعضی از آنها (اما نه همه) برای جلوگیری از شکاف پنجره باز با کیت مهر و موم پنجره ارائه می شوند ، اما این موارد فقط با انواع خاصی از پنجره ها (مانند پنجره های ارسی) قابل استفاده هستند. آنها عموماً لوازم سنگین هستند. بسیاری از آنها کاستور و دسته دارند تا جابجایی آنها راحت تر شود ، اما این همیشه مفید نیستند. اگر قدرت خود را کاهش داده اید و به تنهایی زندگی می کنید ، از شخص دیگری کمک بگیرید تا در آغاز فصل کولر گازی شما را تنظیم کند و پس از آن دوباره به انبار برسانید. سیستم های تهویه مطبوع Split-unit: موافقان و مخالفان سیستم تهویه مطبوع Split unit 475577 نکات مثبت مزایای کولر گازی اسپلیت-واحد اگر در یک اتاق که مرتباً گرم می شود ایده آل است. یک روش ایمن برای تهویه هوا خانه شما - نیازی به باز گذاشتن پنجره ها نیست. ساکت تر و معمولاً کارآمدتر از واحدهای قابل حمل. معایب کولرهای گازی اسپلیت واحد گرانتر از واحدهای مستقل است.

 می توانید انتظار داشته باشید که هزینه کولر گازی اسپلیت واحد را از حدود 500 پوند پرداخت کنید ، به استثنای هزینه های احتمالی نصب. در محل ثابت شده است ، بنابراین نمی توان بین اتاق جابجا کرد. نیاز به نصب دائمی روی یک دیوار خارجی توسط یک متخصص خبره دارد. به چه اندازه ای کولر گازی نیاز دارید؟ کولرهای گازی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند ، اما اغلب از نظر میزان تولید BTU (واحد حرارتی انگلیس) توصیف می شوند. از نظر تئوری ، هرچه BTU ادعا کند ، با کارایی بیشتری می تواند یک اتاق را خنک کند. به عنوان یک قاعده کلی ، 5000 تا 8000 BTU برای اکثر اتاق های نشیمن یا اتاق خواب مناسب است. محاسبه ای وجود دارد که می توانید برای بررسی مناسب BTU استفاده کنید. به عنوان یک راهنمای بسیار خشن ، ابعاد (در فوت) اتاق را در 5 ضرب کنید. بنابراین برای اتاقی با ابعاد 15x10x8 فوت: 15 10 10 8 8 5 5 = تهویه هوا 6000 BTU. اگر نگران این هستید که یک کولر گازی چه مقدار انرژی مصرف خواهد کرد ، به دنبال یکی با نسبت بازده انرژی خوب (EER) باشید. این نسبت بین BTU یک تهویه مطبوع و توان ورودی آن است (در وات). به طور کلی ، هرچه درجه EER بالاتر باشد ، تهویه مطبوع کارآمدتر است. همچنین می توانید به کلاس انرژی ادعا شده نگاهی بیندازید.

سرعت فن داشتن طیف وسیعی از سرعت فن مفید است ، زیرا در سرعت خنک شدن اتاق شما تأثیر می گذارد (و سر و صدایی که کولر گازی ایجاد می کند). سه تعداد معمول سرعت فن است. بسیاری از مدل ها دارای حالت فقط فن هستند که هیچ اثر خنک کننده ای ندارند - به راحتی هوا را در داخل اتاق گردش می دهد. همانند عملکرد رطوبت زدایی ، خرید کولر گازی را فقط برای عملکرد فن توصیه نمی کنیم. در عوض فقط با خرید یک فن می توانید در فضای زمین و پول (و معضلات مربوط به تنظیم همه چیز) صرفه جویی کنید. حالت گرمایش برخی از مدل های کولر گازی را می توان از بخاری برقی استفاده کرد ، که می تواند در زمستان مفید باشد. کنترل از راه دور یا کنترل تلفن هوشمند اگر می خواهید تنظیمات را بدون حرکت از جای خود انجام دهید مفید است. 

ما همه کولرهای گازی هوشمند را از طریق آزمایش حریم خصوصی و امنیت قرار داده ایم. حالت خواب یا شب این کار باعث می شود با کندتر شدن کار کمپرسور و فن ، سر و صدا کاهش یابد. غالباً درجه حرارت مورد نظر به طور خودکار در طول شب افزایش می یابد تا شما از یخبندان سرد نشوید. هیچ تهویه مطبوع حتی در حالت خواب ساکت نخواهد بود. بهتر است قبل از خواب اتاق خود را قبل از خواب خنک کنید ، نه اینکه بخواهید با تهویه مطبوع بخوابید. تایمر این امکان را برای شما فراهم می کند تا دستگاه به طور خودکار روشن و خاموش شود - در صورتی که بخواهید به خانه ای خنک قیمت کولر گازی گناوه بروید یا با خاموش کردن واحد پس از خواب ، انرژی را صرفه جویی کنید ، مفید است. مدلی با تنظیم ساعت و 24 ساعته انتخاب کنید. بعضی فقط تایمرهای شمارش معکوس یا تأخیر دارند که باید روزانه تنظیم شوند.

راه اندازی کولر گازی در اینجا چند نشانگر تنظیم صحیح کولر گازی قابل حمل شما آورده شده است. راه اندازی با دو نفر راحت تر است. اگرچه از نظر فنی "قابل حمل" است ، اما همه مدل هایی که آزمایش کردیم بسیار سنگین (تا 30 کیلوگرم) بودند و برای خارج شدن از جعبه ناجور بودند. اگر تنها زندگی می کنید ، شخص دیگری را وادار کنید که به شما کمک کند تا آن را تنظیم کنید ، به خصوص اگر باردار یا پیر هستید. انتظار نداشته باشید که فوراً از آن استفاده کنید. برخی از آنها باید به مدت شش ساعت قبل از استفاده به حالت ایستاده باقی بمانند. حتماً دفترچه راهنما را بررسی کنید. اتصال اتصالات به شیلنگ صبر و حوصله دارد. ما مجبور شدیم با تمام مدل هایی که امتحان کردیم کنار بیاییم ، گرچه بعضی از آنها از دیگران بدتر بودند. 

یک مهارت در این کار وجود دارد و شما احتمالاً مبارزه خواهید کرد مگر اینکه قبلاً وسیله مشابهی داشته باشید. اجازه دهید 50 سانتی متر در اطراف واحد جریان داشته باشد. هرگز کولر گازی را به لامپ اکستنشن وصل نکنید. همیشه آن را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. کولرها اغلب نباید در اتاق های خشکشویی ، اتاق های مرطوب یا حمام ها نصب شوند. هنگام تنظیم Wi-Fi بر روی کولر خود (در صورت وجود) ، کولر را تا حد امکان نزدیک به روتر قرار دهید. تولیدکنندگان معمولاً اظهار می کنند که واحد در طی مراحل راه اندازی به سیگنال خوبی نیاز دارد. استفاده از مهر و موم پنجره اگر تهویه مطبوع قابل حمل شما همراه با یک کیت مهر و موم پنجره باشد ، فقط در صورت داشتن انواع خاصی از پنجره ، می توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی ، کیت های پنجره ارائه شده فقط برای پنجره های کشویی یا ارسی یا پنجره های فرانسوی مناسب هستند.

 اگر نوع دیگری از پنجره دارید ، هنوز می توانید از کولر گازی با شلنگ کشیده شده از پنجره باز استفاده کنید ، اما این کار با کارایی کمتری انجام می شود و از انرژی بیشتری استفاده می کند (هرچه اتاق بهتر آب بندی شود ، هوا سخت تر می شود نرم کننده باید کار کند). با این حال ، در برخی از پنجره ها حتی این ممکن نیست - به عنوان مثال ، اگر پنجره شما از بالا به داخل باز شود و شلنگ برای رسیدن به آن کافی نباشد. قبل از سرمایه گذاری در کولر گازی قابل حمل حتماً پنجره مناسبی داشته باشید. کدام؟ بررسی های تهویه مطبوع ما تهویه مطبوع های قابل حمل را از طیف وسیعی از مارک های معروف مانند AEG ، Challenge با نام تجاری Argos ، De'Longhi و ElectriQ آزمایش کرده ایم. ما برای هر تهویه مطبوع طیف وسیعی از عوامل را ارزیابی می کنیم.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن