فواد چودوری وزیر پاکستان ادعا می کند که حمله پولواما صورت گرفته است

[ad_1] در حمله پولواما 30 سرباز شبه نظامی هندی کشته شدند.دهلی نو: وزیر پاکستان به قانونگذار این کشور گفته است

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

در حمله پولواما 30 سرباز شبه نظامی هندی کشته شدند.

دهلی نو:

وزیر پاکستان به قانونگذار این کشور گفته است که در پذیرش آشکار نقش این کشور در حمایت از تروریسم مرزی ، پاکستان مسئول حمله تروریستی در جامو و پولوامای کشمیر در سال گذشته بود که در آن 40 نظامی شبه نظامی هندی کشته شدند.

"هومه هندوستان کو گوس که ماآرا (هند را در خانه آنها زدیم). موفقیت ما در پولواما ، موفقیت مردم تحت رهبری عمران خان است. وزیر فواد چودوری در مجلس شورای ملی گفت: شما و ما همه بخشی از این موفقیت هستیم.

از آنجا که این بیانیه در مجلس هیاهو به پا کرد ، به نظر می رسد او تغییر شکل داد ، و خط خود را دوباره بیان کرد: "پولواما که واقیه که بعاد ، جاب هومنه ایندیا کو غص که ماارا (وقتی هند را در خانه آنها بعد از حادثه در Pulwama زدیم).

هند با حمله هوایی به یک اردوگاه تروریستی در بالاکوت پاکستان به حمله انتحاری در 14 فوریه به کاروان نیروهای پلیس ذخیره مرکزی (CRPF) در پولواما پاسخ داده بود. پاکستان با ارسال هواپیماهای جنگنده برای هدف قرار دادن تأسیسات نظامی هند مقابله به مثل کرد.

این حمله توسط نیروی هوایی هند مسدود شد اما یک هواپیمای هندی از خط کنترل پایین رفت و فرمانده بال خلبان آن ، ابهینندان وارتامان توسط نیروهای پاکستانی اسیر شد. وی دو روز بعد آزاد شد.

پذیرش وزیر پاکستان فواد چودوری در Pulwama در بحث بر سر افشای اخیر رهبر مخالفان ایاز صدیق در مورد دیدار شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و ژنرال قمر جاوید باجوا رئیس ارتش پس از برخورد هوایی صورت گرفت.

به گفته رهبر مخالفان ، آقای قریشی به یک ژنرال باجوا کاملاً آشفته گفت مگر اینکه فرمانده بال خود وارتامان را آزاد کند ، هند "آن شب تا ساعت 9 شب" به پاکستان حمله خواهد کرد.

"به یاد دارم شاه محمود قریشی در جلسه ای بود که عمران خان (نخست وزیر) از حضور در آن امتناع کرده بود و ژنرال باجوا رئیس ستاد ارتش وارد اتاق شد ، پاهایش می لرزید و عرق می کرد. وزیر امور خارجه به خاطر خدا گفت آبهینندان برو ، هند در آستانه حمله به پاکستان در ساعت 9 شب است "، آقای صدیق گفته بود.

این اظهارنظر ، بخشی از حمله حزب مخالف حزب مسلمان پاکستان - نواز به دولت عمران خان ، طوفانی را در اسلام آباد برانگیخته و موجب واکنش دفاعی حزب حاکم تحریک انصاف در پاکستان شده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن