فروش بزرگ دیوالی Flipkart از 29 اکتبر آغاز می شود ، تخفیف هایی را برای تلفن های هوشمند ، تلویزیون ها و موارد دیگر به ارمغان می آورد

[ad_1] فروش بزرگ دیوالی Flipkart از 29 اکتبر آغاز می شود و تا 4 نوامبر ادامه خواهد داشت. پلتفرم تجارت الکترون

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

فروش بزرگ دیوالی Flipkart از 29 اکتبر آغاز می شود و تا 4 نوامبر ادامه خواهد داشت. پلتفرم تجارت الکترونیکی اخیراً فروش بزرگ بیلیون روز خود را که از 17 اکتبر تا 21 اکتبر ادامه داشت پایان داد. و فروش ویژه Flipkart Dussehra در حال انجام است ، 28 اکتبر. اکنون ، بستر تجارت الکترونیکی در حال آماده شدن برای "بادا داماکا" (انفجار بزرگ) دیگر است. درست مانند فروش Big Billion Days ، فروش Big Diwali نیز برای اعضای Flipkart Plus از اوایل آغاز خواهد شد. این چندین پیشنهاد بانکی ، گزینه های بدون هزینه EMI و تخفیف در طیف گسترده ای از محصولات را به همراه دارد.

فروش بزرگ دیوالی Flipkart

فروش بزرگ دیوالی Flipkart برای اعضای Flipkart Plus از نیمه شب 29 اکتبر و احتمالاً در همان روز برای مشتریان عادی آغاز می شود. ما برای شفافیت با این شرکت تماس گرفته ایم. این برنامه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت و در تاریخ 4 نوامبر پایان می یابد و در طی آن مشتریان می توانند 10 درصد تخفیف فوری در کارت های اعتباری و بدهی Axis Bank و معاملات EMI استفاده کنند. همچنین مشتریان می توانند EMI بدون هزینه را در Bajaj Finserv با بانک های پیشرو مانند HDFC ، ICICI ، SBI و غیره و همچنین کارت های بدهی دریافت کنند.

فروش بزرگ دیوالی توسط Flipkart تخفیف هایی را برای شما به ارمغان می آورد سامسونگ تلفن های هوشمند از جمله سامسونگ گلکسی F41، Samsung Galaxy S20 +، Samsung Galaxy A50s، و بیشتر. کوچک M2، Little M2 Pro، و کوچک C3 همچنین برخی تخفیف ها و پیشنهادات را مشاهده خواهید کرد. به طور مشابه ، اوپو تلفن های هوشمند از جمله اوپو رنو 2F، اوپو A52، اوپو F15، و بیشتر ، همراه با Realme Narzo 20 این مجموعه همچنین با چند پیشنهاد ارائه می شود. علاوه بر این ، فلیپ کارت در Re از تلفن همراه محافظت می کند. 1

همچنین مشتریان می توانند در حین فروش Flipkart حداکثر 80 درصد تخفیف برای وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی از جمله دوربین ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند ، هدفون و غیره داشته باشند. افرادی که به دنبال لپ تاپ هستند می توانند در لپ تاپ های انتخابی تا 50 درصد تخفیف بگیرند. تبلت ها تا 45 درصد تخفیف می خورند در حالی که هدفون و بلندگو تا 80 درصد تخفیف به فروش می رسند. Flipkart می گوید ، بیش از سه محصول کرور وجود دارد و هر روز معاملات جدیدی انجام می شود.

تلویزیون و لوازم خانگی مانند یخچال ، مایکروویو ، ماشین لباسشویی و سایر لوازم آشپزخانه نیز تا 80 درصد تخفیف دارند. مشتریان می توانند از پیشنهادات صرافی برای دریافت تخفیف های اضافی استفاده کنند. در آخر ، محصولات مارک دار Flipkart را نیز تا 80 درصد تخفیف خواهید داشت.

Flipkart همچنین می گوید معاملات جدیدی از ساعت 12 صبح ، 8 صبح و 4 بعد از ظهر با تلفن همراه ، تلویزیون و سایر محصولات انجام خواهد شد و کمترین قیمت فروش تا ساعت 2 بامداد در دسترس خواهد بود.


آیا OnePlus 8T بهترین "پرچمدار ارزش" سال 2020 است؟ ما در مورد این بحث کردیم مداری، پادکست هفتگی فناوری ما ، که می توانید از طریق آن مشترک شوید پادکست های اپل، Google Podcasts، یا RSS، دانلود قسمت، یا فقط دکمه پخش را در زیر فشار دهید.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند - به ما مراجعه کنید بیانیه اخلاق برای جزئیات

[ad_2]
Source link
آخرین مطالب