ظروف ملامین کافه ای عالی

همه ما تجربه  غذا خوردن در ظروف ملامین را داشته ایم و مدتها پس از ورود این ظروف بازار خرید و فروش آنها هم

توسط ABDOOSNEWS در 5 شهریور 1400

همه ما تجربه  غذا خوردن در ظروف ملامین را داشته ایم و مدتها پس از ورود این ظروف بازار خرید و فروش آنها همچنان از رونق زیادی برخوردار می باشد و با افزایش تنوع گلدان های چینی ، کریستالی و ملامینی ، ظروف ملامینی هنوز در بازار هستند و بسیار محبوب هستند.

ظروف ملامین کافه ای بسیار شیک و ساده هستند و این نقش مثبتی در زیبایی میز پذیرایی دارد. بسیاری از رستوران ها و تالارها از این ظروف ساده ملامین کافه ای سفید  رنگ استفاده می نمایند چون هیچ وقت با مد روز از مد نمی افتند و سبک تر و بادوام تر از ظروف چینی و کریستالی هستند.

این باعث شده که از ظروف ملامین بصورت کافه ای بیشتر خرید گردد. امروزه ظروف خرید ملامین کافه ای در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه می‌شوند و افراد و حتی رستوران ها می توانند ظروف ملامین کافه ای مورد نظر خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایند.

خرید ملامین فله ای شیرکوه یزد

در خرید ملامین کافه ای لوگوی خود را روی ملامین قرار دهید

مزیت های استفاده از ظروف ملامین بر هیچکس پوشیده نیست و یکی از راههای مقرون به صرفه برای ایجاد هر نام تجاری در ذهن مشتریان ، استفاده از چاپ تبلیغات روی ظروف ملامین است.

با توجه به نوع خرید ظروف ملامین کافه ای و مقاومت در مقابل درجه حرارت کم و زیاد ، مقاومت در برابر سقوط و شکستگی و همچنین این واقعیت که هرگونه تبلیغی که روی این ظروف نوشته شود حذف نمی شود و در جای خود باقی می ماند باعث شده ظروف ملامین یک گزینه تبلیغاتی بسیار خوب به شمار برود.

از آنجا که این یکی از ارزان ترین و ساده ترین روش های تبلیغات است و بیشترین تثبیت را در ذهن مشتری می گذارد. برای این منظور ، لوگو ، نام رستوران و هر تبلیغ دیگری که در نظر گرفته شود به راحتی قابل انتخاب است و می توانید آن ها را روی ظروف ملامین چاپ نمود.

یکی از مشهورترین کارخانه ها در زمینه تولید ملامین در کشور ، شرکت ملامینه شیرکوه یزد است که آماده همکاری با خیلی از رستوران ها ، کافه ها ، پذیرایی ها و غیره می باشد که علاوه بر عرضه کالاهای با کیفیت و اصلی و هزینه خوب آنها می توانند هر نوع آگهی را روی ظروف ملامین چاپ کنند و در اختیار مشتری بگذارند.

ملامین درجه یک یزد

ظروف ملامینه در کافه و مزایای استفاده از آن

یکی دیگر از ظروفی که امروزه در کافه ها دیده می شود ، ظروف ملامین کافه است. این ظروف علاوه بر تنوع رنگ و طرح های بسیار سبک ، از مقاومت زیادی در مقابل شکستن برخوردار هستند و همچنین نکات مثبت دیگری برای خرید این ظروف با قیمت مناسب وجود دارد.

اما یکی از نکاتی که هنگام خرید ظروف ملامینه باید به آن توجه کرد این است که ظروف ملامینی باید دارای علامت استاندارد باشند ، زیرا به سلامت انسان مربوط می شود و داشتن مهر استاندارد حک شده بر روی وی ، نشانه ای از سالم بودن آن می باشد.
ملامین سفید درجه یک
ضخامت ظروف باید به ظرفیت آنها بستگی داشته باشد و ظروف مورد استفاده در رستوران ها ، کافه ها و ... باید سطحی صاف ، براق و یکنواخت داشته باشند که اگر لبه ظروف ملامین تیز ، ناهموار باشد نشان می دهد که ظروف نا سالم و خراب است.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن