طرح های نسل جدید هیوندای i20 فاش شد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
نسل جدید هیوندای i20 ماه آینده در هند روانه بازار می شود بسط دادن مشاهده عکس ها

نسل جدید هیوندای i20 ماه آینده در هند روانه بازار می شود

هیوندای موتور هند محدود (HMIL) رندرهای طراحی نسل جدید هیوندای i20 را معرفی کرده است که ماه آینده در هندوستان به بازار عرضه می شود. این مدل نسل سوم i20 است که مدل نسل فعلی آن در سال 2014 به بازار عرضه شده است. مدل i20 جدید نیز با توجه به تم ورزشی حساس این شرکت طراحی شده است. نیازی به گفتن نیست که نسل جدید i20 با یک طراحی جدید یک بازنگری کامل انجام می دهد. در حال حاضر ظاهر خودرو جسورتر است و از لحاظ اسپرت نیز دارای یک کاپوت شیب دار است. جلوپنجره مشبک و خوشه چراغ جلو کاملاً جدید هستند و به ظاهر جسورانه می افزایند. در قسمت عقب نیز تغییر کاملی در طراحی ایجاد شده است ، چراغ عقب جدید و باریک و واضح که "Z" را تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید: پیش خریدهای نسل جدید هیوندای i20 در سطح نمایندگی آغاز می شود

pffhdheg

(نسل جدید هیوندای i20 از نظر طراحی کاملاً اصلاح می شود)

هیوندای می گوید که i20 جدید با در نظر گرفتن چهار عنصر متناسب ، معماری ، طراحی ، فناوری طراحی شده است. کابین i20 جدید کاملاً ساخته شده است. احتمالاً این یک امر کاملا سیاه است و از ویژگی هایی مانند خوشه ابزار دیجیتال ، واحد سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی ، فرمان پایین صفحه با کنترل های نصب شده ، کیسه های هوا دوگانه ، دریچه های متناوب عقب ، سوکت های شارژ ، فناوری اتومبیل متصل BlueLink هیوندای و سایر موارد برخوردار است. بیشتر.

همچنین بخوانید: نسل جدید هیوندای i20 در نمایندگی

اخبار
gg3f7go8

(کابین i20 جدید کاملاً جدید است و اتومبیل دارای یک سری ویژگی های جدید نیز خواهد بود)

0 نظرات

انتظار می رود i20 جدید دارای سه گزینه موتور باشد که شامل پیشرانه های 1.2 لیتری بنزینی ، 1.5 لیتری دیزلی و 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی ، مشابه نمونه های موجود در سایر خودروهای هیوندای. گزینه های انتقال قدرت شامل جعبه دنده دستی و اتوماتیک خواهد بود. این ماشین قبلاً راه خود را به نمایندگی های هیوندای در سراسر کشور آغاز کرده است و همانطور که قبلاً گفتیم ، انتظار داریم نسل جدید i20 در نوامبر سال 2020 به بازار عرضه شود. آلتروز و فولکس واگن پولو.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن