طراحی Micromax در سری پیش از راه اندازی تلفن در ماه نوامبر

[ad_1] طراحی گوشی های هوشمند Micromax In-series درست در آستانه معرفی رسمی در شبکه های اجتماعی مورد تحسین قرا

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

طراحی گوشی های هوشمند Micromax In-series درست در آستانه معرفی رسمی در شبکه های اجتماعی مورد تحسین قرار گرفته است. جدیدترین تیزر نشان می دهد که تلفن های جدید Micromax با یک پایان شیب دار ارائه می شوند. این به دنبال تیزر تأیید حضور MediaTek Helio G35 و Helio G85 SoCs در مدل های آینده ارائه می شود. Micromax بیشتر در بازار تلفن های هوشمند پس از رسیدن به نقطه اوج در سال 2014 ناپدید شده است ، زمانی که موجی از مارک های چینی وارد بازار شد ، که امروز محبوب ترین گوشی های کشور را تشکیل می دهند.

همانطور که در تیزر جدید منتشر شده توسط Micromax India در توییتر در توییتر ، تلفن های سری دارای الگوی "X" در پشت و پایان شیب دار هستند. این طراحی شبیه همان چیزی است که در گذشته در برخی از مدل های آنر دیده بودیم. با این حال ، تلفن های آینده مارک In را در صفحه عقب حمل می کنند تا نمای متمایزی را ارائه دهند.

روز سه شنبه ، Micromax تلفن های سری دارای هشت هسته ای MediaTek Helio G35 و Helio G85 SoCs را تأیید کرد. این شرکت در اولین دوره کار خود چند تلفن هوشمند مجهز به چیپ ست MediaTek نیز آورده بود.

طبق شایعات ، Micromax در ابتدا حداقل دو مدل را روانه بازار خواهد كرد - یكی با دوربین دوگانه عقب و دیگری با دوربین سه گانه عقب. همچنین شایعه شده که باتری های این گوشی تا 5000 میلی آمپر ساعت است.

Rahul Sharma ، بنیانگذار Micromax ، در مصاحبه ای با Gadgets 360 گفت که قیمت سری جدید بین Rs خواهد بود. 7000 و روپیه 25000 گفته می شود که این تلفن ها تقریباً یک تجربه اندرویدی تقریباً انبار دارند.

راه اندازی سری Micromax In برای 3 نوامبر برنامه ریزی شده است. در همین حال ، این شرکت با کمپین بازاریابی خود شروع به تحریک شرکت های چینی برای جلب احساسات ضد چین پیش از اعلام رسمی کرده است.


آیا Android One مانع از گوشی های هوشمند نوکیا در هند می شود؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

توضیح توییتر درباره نمایش ناکافی لاداخ در چین: هیئت مشترک پارلمانی

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب