طراحی DC کیت لباس برای نسل جدید ماهیندرا ثار را نشان می دهد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

لباس جدید DC2 لباس DC Design یک بدنه سفارشی برای نسل جدید Mahindra Thar با سپرهای جدید ، چراغ های جلو ، کاپوت و لاستیک های بزرگتر مخصوص آفرود ارائه می دهد. ما همچنین در مورد قیمت گذاری که می توانید در زمان راه اندازی ماه آینده انتظار داشته باشید به شما می گوییم.

دی سی دیزاین آماده راه اندازی لباس جدید لباس ماهیندرا تار است بسط دادن مشاهده عکس ها

دی سی دیزاین آماده راه اندازی لباس جدید لباس ماهیندرا تار است

نسل جدید ماهیندرا تار شروع به پرواز کرده است و انتظار می رفت. سرخوشی در اطراف نسخه جدید همیشه زیاد بود و هر روز که رزروها از مرز 15000 عبور کرده اند ، فقط هر روز بالاتر رفته است. دقیقاً مانند مدل قبلی ، Thar جدید به شما امکان شخصی سازی از بسیاری جهات را می دهد که فقط به جذابیت SUV می افزاید. ماهیندرا همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی و کیت ها را ارائه می دهد تا ظاهر متفاوتی را برای هر مشتری ایجاد کند. با این حال ، اگر می خواهید چیزی کاملاً دلخواه و دلخواه شما تنظیم شود ، DC2 ، که قبلاً با عنوان DC Design شناخته می شد ، لباس جدید لباس Mahindra Thar 2020 را رونمایی کرده است.

همچنین بخوانید: ماهیندرا از زمان راه اندازی بیش از 15،000 رزرو برای The Thar جدید دریافت می کند

r1loln9k

چرخهای عظیم برای قرار گرفتن در آنها به قوسهای چرخ عریضتر و سیستم تعلیق برجسته نیاز دارند

کیت لباس جدید Mahindra Thar یک کیت بدنه سفارشی برای SUV است که می توان آن را روی نسخه سهام پیچ کرد. این شامل جلو جلوی تازه طراحی شده با جلوپنجره هفت تخته آشنا است که نزدیک به مدل قدیمی قرار می گیرد ، در حالی که سپر کاملاً طراحی شده و بالاتر نیز قرار می گیرد. چراغ ها باریک تر از نسخه سهام هستند و واحدهای لنز پروژکتور را نیز دریافت می کنند. برای ظاهری مردانه ، برآمدگی روی کلاه را مشاهده کنید. سپر همچنین به طاق های چرخ جدید و عریض تری در کنار که شامل چرخ های بزرگتر روی SUV است امتداد می یابد. لاستیک های سنگین جدید کاملاً واضح طراحی شده اند تا با لبه های فولادی آنها را از جاده آماده کنند و از هر زمینی عبور کنند. سیستم تعلیق همچنین با در نظر گرفتن جای چرخ های جدید بالابر می شود و در عین حال فاصله زمین را نیز افزایش می دهد.

0kb8h048

لباس جدید لباس ماهیندرا ثار 2020 در نوامبر سال جاری به بازار عرضه می شود

اخبار

کیت لباس همچنین تغییراتی را در قسمت عقب ایجاد می کند که شامل سپر جدید ، چراغ های عقب مربع دار جدید با یک صفحه سخت سخت و طراحی شده برای بسته بندی مجدد است. این کیت همچنین شامل موارد به روزرسانی شده در کابین است اما هنوز DC2 فضای داخلی لباس Thar Dress را نشان نمی دهد.

همچنین بخوانید: 2020 ماهیندرا ثار: توضیحات کیت های لوازم جانبی

لباس DC2 لباس برای نسل جدید Mahindra Thar اواخر ماه آینده به فروش می رسد و قیمت آن در حدود 6.5 پوند (بدون مالیات) خواهد بود. با توجه به اینکه تغییرات فقط در قسمت بیرونی ایجاد شده است ، شرکت احتمالاً عملکرد زیر کاپوت را دست نخورده حفظ خواهد کرد. طراحی ساده Thar همیشه آن را به بوم خانه های طراحی برای آزمایش تبدیل کرده است و DC در گذشته سهم مناسبی از کیت ها و طرح ها را برای Thar در میان سایر SUV های ماهیندرا داشته است.

همچنین بخوانید: طراحی DC مفهوم اصلاح شده ماهیندرا تار را تغییر می دهد

تماشا کنید: بررسی ماهیندرا تار 2020

[embed]https://www.youtube.com/watch؟v=dQh9awLjYEE[/embed]

0 نظرات

ماهیندرا تار جدید با دو موتور توربوشارژ بنزینی و دیزلی با گزینه های جعبه دنده دستی و اتوماتیک ارائه می شود. در حال حاضر رزروها باز است در حالی که تحویل SUV از نوامبر سال جاری آغاز می شود. گفته می شود که مدت زمان انتظار در حدود 22 هفته مناسب در برخی از انواع خاص در مکان های خاص است. برای کسانی که می خواهند واقعاً با Thar برجسته شوند ، مطمئناً کیت لباس توجه بسیاری را به شما جلب خواهد کرد.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن