صوتی ویروسی مدیای پرادش ادعا شده digvijay singh از نامزد SP برای کنگره خواستار عقب نشینی شد - انتخابات میان دوره ای نماینده مجلس: توضیحات کنگره درباره کلیپ صوتی ادعایی Digvijay Singh - حداقل ما MLA نمی خریم

[ad_1] سیاست با ادعای کلیپ صوتی ویروسی Digvijay Singh آغاز شد. (عکس پرونده)دهلی نو: درام سطح بالایی در ایالت

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
انتخابات میان دوره ای نماینده مجلس: توضیحات کنگره درباره کلیپ صوتی ادعایی Digvijay Singh-

سیاست با ادعای کلیپ صوتی ویروسی Digvijay Singh آغاز شد. (عکس پرونده)

دهلی نو:

درام سطح بالایی در ایالت قبل از انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش در جریان است (مادای پرادش Bypolls 2020). اکنون یک کلیپ صوتی از رهبر ارشد کنگره Digvijay Singh منتشر شده است که در آن وی از نامزد حزب سماجوادی روشن میرزا می خواهد نامزدی خود را پس بگیرد. پس از روشن شدن موضوع ، تمیزی مربوط به کنگره است.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرگزاری ANI ، سخنگوی کنگره کی کی میشرا گفت: "درخواست از شخصی برای پس گرفتن نامزدی برخلاف قوانین پارلمان نیست". اگر ما از کسی می خواهیم که نامزدی خود را به نفع خود پس بگیرد ، در این صورت جرمی وجود ندارد. حداقل ما مانند دیگران MLA نمی خریم. هر آنچه در مورد Digvijay Singh در مورد این موضوع گفته می شود اشتباه است.

لطفاً بگویید که در این مورد ، نامزد حزب سماجوادی بیانیه داده است. به گفته ANI ، روشن میرزا گفت که "دیگویجی سینگ" با من تماس گرفت و خواست که نامزدی خود را از انتخابات میان دوره ای کناره گیری کنم. او گفت که بلیط شورایاری برایم می گیرد. من به او گفتم که من نامزدی را پس نمی گیرم و در انتخابات میان دوره ای مبارزه نمی کنم.

به ما اطلاع دهید که انتخابات فرعی در 28 نوامبر در مادیا پرادش برگزار می شود. BJP در حال حاضر از مجموع 230 کرسی مجمع دارای 107 MLA است ، در حالی که کنگره 87 ، چهار مستقل ، دو BSP و یک SP MLA دارد. 29 کرسی باقیمانده خالی است که به جز مجمع داموه ، تعداد بیشتری صندلی در 28 کرسی برگزار می شود.

ویدئو: Prime Time راویش کومار: انتخابات میان دوره ای در 28 کرسی مجلس در مادیا پرادش


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن