صافکاری pdr

صافکاری PDR چیست؟ واژه و کلمه PDR برگرفته شده از Paintless Dent Repair و به معنای ترمیم فارغ از&nbs

توسط ABDOOSNEWS در 28 شهریور 1400

صافکاری PDR چیست؟

واژه و کلمه PDR برگرفته شده از Paintless Dent Repair و به معنای ترمیم فارغ از رنگ می‌باشد. صافکاری پی دی آر روشی نوین به جهت بازیابی تراز زخم چشم سوای رنگ به شرایط اول خود، کلیدی کمترین هزینه و در کمترین روزگار می‌باشد. خودروی شما ممکن در اثر تصادف یا این که سایر عامل ها همچون بارش تگرگ و … جراحت ببیند.

در همین مواقع چنانچه رنگ ماشین جراحت ندیده و از میان نرفته باشد، اولین استراتژی برای اصلاح فرورفتگی و برجستگی‌های ساخت شده بر روی بدنه، مراجعه به صافکاری می‌باشد. امروزه حیاتی ترقی تکنولوژی و فناوری، پدیده صافکاری مدرن پی دی آر (PDR) وارد همین میدان شده است.

چرا صافکاری بدون رنگ اهمیت است؟

همانطور که می‌دانید در قیمت گذاری ماشین، مقدار آسیب وارده بر آن مهم به سزایی دارد. خودوری تصادفی که رنگ شده باشد، به راحتی به وسیله کارشناسان قابل تشخیص استاما خودروی تصادفی حیاتی نحوه PDR همچون روز اولیه خود میشود و دیگر تصادفی به حساب نمی‌آید. به این دلیل میباشد که همین رشته علاقمندان زیادی را هر روزه به خویش جذب می‌نماید.

آیا هر تکسینی قابلیت و امکان انجام صافکاری پی دی آر دارد؟

امروزه صدها تکنسین صافکاری بدون رنگ در مرحله شهر دیده می‌شودولی آیا حقیقتا هر تکنسینی امکان انجام این عمل را دارد؟ جواب به طور کامل مشخص و معلوم است؛ هر کاری نیاز به مهارت و تجهیزات خاص خویش دارد. و برای چیره شدن در این زمینه، پیشنهاد ما گذراندن زمان آموزش صافکاری پی دی آر در مراکز اعتبار است! در تنیک های PDR از میله های فلزی و گیره های بدنه برای خارج کشیدن تو رفتگی های روی بدنه خودرو استعمال می شود

به جهت خارج کشیدن از نصیب خارج بدنه ، چسب و یا این که کاغذ هایی خاص طراحی شده هست که در اثر جاذبه آسیبی به رنگ وارد نمی شود. تکنسین های ماهر همین رشته ، می توانند نقاط زیاد زیادی از بدنه اتومبیل را حیاتی آن ها ترمیم کنند و یا مهم به کارگیری از گرما از شکاف خوردگی خودداری می کنندطریق به کار گیری از میله های PDR این هست که صرفا به جهت ترمیم نصیب های تو رفته بدنه بدون به کارگیری از چکش و ضربه های متمادی می اقتدار به کار گیری کرد.

 شروع این میله ها زاویه دار هستند و اپراتور می تواند کلیدی چرخش دست خود و اهرم نمودن این میله تو رفتگی ها را به خارج سوق‌دهی می کند و صاف می نمایند. به ادله باریک بودن قطر این ابزار و میله به راحتی به کاپوت ، دوبل در و گلگیر می توان رخنه پیدا کرد و عملیات گزینه حیث را بر بر روی آن انجام دادفعالیت نمودن با میله ها در صافکاری  PDR به نظر ساده می برسد اما نیازمند تجربه بالایی میباشد تا بدنه اتومبیل در گیر زخم نشود.

به طور کلی هر چه میزان که تو رفتگی کم عمق باشد احتمال ترمیم نمودن بدون رنگ وجود دارد. صافکاری PDR برای سوراخ ها و چین های دوچندان تیز خودرو آیتم

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن