شیوه های به دست آوردن رایگان جم براول استارز به چه صورت است؟

طرفداران بازی های موبایلی به خوبی با شرکت سوپرسل آشنایی دارند. این بازی در ساخت عناوین جذاب و اعتیاد آور زبانز

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

طرفداران بازی های موبایلی به خوبی با شرکت سوپرسل آشنایی دارند. این بازی در ساخت عناوین جذاب و اعتیاد آور زبانزد است و نباید از شهرت آن به سادگی عبور کرد. یکی از بازی های جذاب این تیم براول استارز نام دارد که ابتدا در سال 2018 میلادی به دست گیمر ها رسید و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. در این بازی شاهد تنوع خوبی برای کاراکتر ها و همچنین ماموریت ها هستیم که گیمر ها با تجربه هر کدام به وجد خواهند آمد. پس اگر دوست دار بازی های چند نفره و آنلاین هستید، براول استارز را که در حال حاضر برای اندروید و آی او اس در دسترس است را از دست ندهید.

در مطالب گذشته گفته بودیم که یکی از مهم ترین ارز های بازی براول استارز، جم می باشد. می توان چنین گفت که به وسیله جم ها می توانید کار های زیادی کنید و از آن لذت ببرید. امور گوناگونی از جمله خرید لباس برای شخصیت ها، دریافت شخصیت ها و گرفتن آیتم ها به وسیله جم براول استارز امکان پذیر است. همچینن ذکر کردیم که شما می توانید این جم ها را از برخی از وب سایت ها خریداری کنید. حال یکی از استراتژی هایی که توسط بسیاری از گیمر ها پیاده می شود، دریافت رایگان جم می باشد، اما این اتفاق به چه صورت رخ می دهد؟

دریافت جم براول استارز با Brawl Box

بعضی وقت ها پیش می آید که جعبه هایی تحت عنوان Brawl Box به شما اعطا می شود. این جعبه ها ممکن است بعد از رسیدن به یک سطح یا به اتمام رساندن یک ماموریت مهم به شما داده شود. محتویات این جعبه ها به صورت شانسی است؛ بدان معنا که می توانید انتظار هر چیزی را در آن ها داشته باشید. یکی از این محتویات می تواند جم براول استارز باشد اگر چه که شاید تعداد آن ها چندان هم زیاد نباشد، اما باز هم برای عده زیادی از گیمر ها گره گشا خواهد بود.

اگر به بعضی از سطح ها یا همان لول ها مانند 5، 10، 25 و 35 در این بازی دست پیدا کنید، هدایایی در اختیار شما قرار می گیرد که یکی از آن ها جم می باشد. در کنار این جم ها، موارد دیگری هم از سوی تیم سازنده هدیه داده می شود که برای گیمر ها خوشایند است. ضمنا با به اتمام رساندن بعضی از چالش های دشوار هم می توانید جم کسب کنید. البته تعداد این گونه جم ها اصلا زیاد نیست.

 

در نهایت به معرفی یک وب سایت می رسیم که با آن می توانید جم خود را بیشتر کنید. با مراحعه به این سایت، پیشنهاد هایی به شما داده می شود. به عنوان مثال، با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی، این سایت به شما پاداش می دهد و آن هم چیزی نیست جز جم بازی براول استارز. به هر ترتیب، تمام این شیوه ها جواب می دهند و می توانید از آن ها بهره ببرید. امیدواریم که این مطلب رضایت شما را در بر داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن