شیوه انتقال ویباکس در بازی فورتنایت به چه صورت است؟

یکی از بازی های پر هیجان در دنیای بازی های اینترنتی، فورتنایت است که کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداش

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1400

یکی از بازی های پر هیجان در دنیای بازی های اینترنتی، فورتنایت است که کمتر کسی پیدا می شود که با آن آشنایی نداشته باشد. این بازی بر روی پلتفرم های مختلفی قابل اجرا است و به همین خاطر محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. در گذشته امکان کار کردن یک اکانت فورتنایت بر روی دو دستگاه وجود نداشت اما امروزه با به روز رسانی برنامه این امکان فراهم شده است.

به وجود آمدن این امکان بسیاری از محدودیت ها را برداشته و شما را در جهت بهره مندی ازجذابیت هر چه بیشتر بازی سوق می دهد. انتقال اکانت به روش های مختلفی انجام می شود که ما در ادامه این مبحث را به صورت کامل تر بررسی می کنیم.

 

انتقال ویباکس به چه معنا است؟

همانطور که گفتیم گاهی ممکن است گیمر مجبور شود که یک اکانت بازی خود را بر روی دو دستگاه داشته باشد. به طور مثال پلتفرم های پی اس فور و ایکس باکس به صورت همزمان قابلیت استفاده از یک اکانت را خواهند داشت. این اتفاق چه سودی دارد؟

شما با انتقال اکانت خود از یک دستگاه بر روی دستگاه دیگر می توانید تمامی دارایی خود را نیز منتقل کنید و به عبارت دیگر همان داشته های قبلی خود را در اختیار خواهید داشت. این موضوع شرایط را برای گیمر هایی که مجبور به استفاده از چندین پلتفرم هستند راحت می کند.

شرایط انتقال ویباکس در فورتنایت

شما در صورتی می توانید ویباکس های موجود بر روی اکانت خود را انتقال دهید که اکانت فعالی داشته باشید و تنها در این صورت به شما اجازه انتقال سکه داده می شود. این نکته را مد نظر داشته باشید که دسترسی به تمامی اکانت هایی که دارید برای انتقال صحیح داده ها لازم و ضروری است چرا که وارد کردن رمز کاربری لازم خواهد بود. مدت زمانی که برای انتقال ویباکس به اکانت دوم در نظر گرفته شده ۱۴ ساعت است و پس از گذشت این زمان، اکانت جدید شما از دارایی ویباکس شارژ می شود.

نحوه انتقال اکانت فورتنایت برای انتقال ویباکس

پیش از اینکه بخواهید اقدام به انتقال اکانت کنید سعی کنید با بررسی همه اکانت های خود حساب اصلی خود را انتخاب کنید و رمز و نام کاربری آن را به ذهن بسپارید و سپس به سایت مخصوص انتقال اکانت بروید. این نکته را مد نظر داشته باشید که طراحی برنامه به گونه ای است که اگر حساب شما فعالیت لازم را نداشته، اجازه انتقال ویباکس را به شما نخواهد داد.

منبع: https://khabarbebar.com/در-خصوص-بازی-فورتنایت-بیشتر-بدانیم/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن