شش دلیل برای خرید تلویزیون سامسونگ

شش دلیل برای خرید تلویزیون سامسونگ تلویزیون های تولیدی شرکت سامسونگ به مناسب بودن قیمت خود در برابر کیفیت بال

توسط ABDOOSNEWS در 16 بهمن 1401

شش دلیل برای خرید تلویزیون سامسونگ

samsung tvتلویزیون های تولیدی شرکت سامسونگ به مناسب بودن قیمت خود در برابر کیفیت بالای محصولات، شهرت دارند. سامسونگ شرکتی بسیار بزرگ و فعال در حوزه های مختلف است. بنابراین همواره تلاش دارد با حفظ قیمت محصولات خود، به این شکل بطور رایگان برای کالای تولیدی خود تبلیغ کند. لازم به ذکر است که مناسب بودن هزینه خرید تلویزیون سامسونگ و ال جی هرگز دلیلی بر کیفیت پایین محصولات آنها نیست. برای تصدیق این حرف همین کافی است که بدانید هر ساله رتبه نخست بهترین تلویزیون در سرتاسر دنیا به یکی از این دو برند تعلق دارد. برند شیائومی یکی از برند هایی است که در زمینه ی تولید لوازم الکترونیکی نظیر گوشی های موبایل و لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون فعالیت دارد. سونی یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا در بین تولید کنندگان لوازم صوتی و تصویری و الکترونیکی می باشد. کیفیت صفحه ی نمایش های این برند در انواع تلویزیون، صفحه نمایش های کامپیوتر و لپ تاپ ها زبان زد همگان است.

  • پشتیبانی از Quick Access
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء یا IoT
  • دارای تکنولوژی Dialog Enhancement یا بهبود دیالوگ ها
  • گیرنده دیجیتال سرخود DVB-T2C

راههای مختلفی برای نشان دادن محتوای گوشی هوشمندتان روی تلویزیون وجود دارد، از HDMI گرفته تا Chromecast و Miracast. اگر یکی از دستگاههای Samsung Galaxy را دارید، سادهترین راه برای انجام این کار استفاده از ویژگی Smart View است. این ویژگی به شما امکان میدهد همه کارهای ممکن، از پخش موزیک ویدیوهای YouTube تا مشاهده فایلها در صفحه بزرگ تلوزیون را انجام دهید. اگر تعداد زیادی عکس در گوشی خود دارید، حتی میتوانید آنها را به نمایش بگذارید! این ویژگی میتواند برای کسانی که صاحب تلویزیونهای هوشمند هستند یا به دنبال راههای جایگزین برای نمایش محتوای خود هستند، مفید باشد. در این مقاله ما شما را با نحوه تنظیم و استفاده از Smart View آشنا خواهیم کرد. همچنین به سوالات شما مانند چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم، چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم و کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند، نیز پاسخ خواهیم داد. اسمارت ویو این امکان را به شما میدهد تا به طور همزمان محتوا را از گوشی در تلویزیون تماشا کنید تا از حس تماشای محتوا روی یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

اگر می‌خواهید موفق باشید به تلویزیون سامسونگ, فهرست‌شده در زیر آمده است 5 چیز ارزشمند برای دانستن

با استفاده از این ویژگی شما می توانید چراغ های خانه را کنترل کنید، یخچال فریزر خانه خود را چک کنید و حتی می توانید جارو برقی روباتیک خود را کنترل نمایید. به طور کلی این برنامه به شما توانایی کنترل هر وسیله ای که از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی کند را می دهد. شما می توانید برنامه SmartThings را از طریق لینک های زیر برای موبایل هوشمند خود نیز دانلود و نصب کنید. تلویزیون سامسونگ TU8000 در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 82 اینچ تولید می شود. این تلویزیون از طراحی جدید بدون حاشیه یا New Bezel-less برخوردار است و 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است (3-side Boundless) (این طراحی ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی وجود نداشته باشد). این موضوع باعث می شود شما روی تصویر در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید و در صحنه های غوطه ور شوید. پایه های این تلویزیون در دو طرف تلویزیون قرار دارند و فضای کافی برای قرار گیری ساندبار جلوی تلویزیون وجود دارد.

JavaScript seems to be disabled in your browser. برای به کار گرفتن قابلیت این وبسایت، باید JavaScript در مرورگرتان ممکنشده باشد. تلویزیون 2020 سامسونگ TU8000 جزو تلویزیون های سری 8 و ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون از تکنولوژی کریستال در صفحه نمایش خود بهرمند است و به گفته سامسونگ نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد. این تلویزیون در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 82 اینچ تولید می شود و تنوع بالایی دارد. تلویزیون سامسونگ AU8000 مدل جدید تر تلویزیون TU8000 است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K HDR است و با توجه به برخورداری از تکنولوژی کریستال محتوای HDR را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی واقعی تر نمایش می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون چیزی بین تلویزیون TU7000 و TU8500 می باشد. اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت تری هستید بهتر است به سراغ تلویزیون TU8500 مولودیمال بروید.

کالاچی بانه به شما کمک می کند برای خرید تلویزیون اصل مواردی را در نظر بگیرد. برای خرید تلویزیون Samsung اصل در بانه باید به ظاهر و مشخصات تلویزیون توجه کنید. به این صورت که ابتدا مدل تلویزیون را در سایت اصلی مشاهده کنید و مشخصات را با محصول در حال خرید تطابق دهید. همچنین بارکد کارتن و ریموت و پایه ها همراه با تلویزیون باید یکی باشد زیرا هر محصولی با یک شناسه بخصوص تولید و عرضه می گردد. سری ساخت را در نظر داشته باشید و قبل از خرید تلویزیون حتما درست آن را تست کنید. برای خرید تلویزیون 65 اینچ سامسونگ کلیک کنید. با قرار دادن تصاویر با کیفیت و بالا بردن ولوم تلویزیون, تلویزیون سامسونگ آخرین مدل محصول را به خوبی آزمایش کنید. سایت کالاچی بانه تمام این موارد را در نظر می گیرد و جدا از اینها تلویزیون را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند تا کاربر با خیال راحت نسبت به خرید تلویزیون های سامسونگ اقدام نمایید. به جرات می توان گفت تماشا کردن تصاویر در تلویزیون سامسونگ مرزهای جذابیت و کیفیت را جابه جا می کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت

HDR، HDR10،HLG و بسیاری از تکنولوژی های دیگر کمک میکند تا شما تصاویر با کیفیت، زنده و نزدیک به واقعیتی را مشاهده کنید. به طور کلی عملکرد پردازشگر تلویزیون سامسونگ 65AU8000 در این بازه ی قیمتی عملکرد بسیار مناسبی است و تصاویر با کیفیتی را پخش میکند اما نمیتوان انتظار یک پردازشگر قوی و رده بالایی را داشت. داشتن طیف رنگی بالا و خوب بدین معناست که تلویزیون بتواند تصاویر با طیف رنگبندی های گسترده و نزدیک به واقعیت را تولید و نمایش دهد که در نمایش تصاویر HDR این امر بسیار مهم است. طیف رنگ بندی تلویزیون 65AU8000 از مدل سال پیش خود (TU8000) بسیار گسترده تر و وسیع تر است. با استفاده از تکنولوژی Dynamic Crystal Color که سامسونگ در این تلویزیون به کار برده است توانایی تولید و پخش بیش از 1 میلیاد رنگ را با کیفیت مناسب دارد. به طور کلی با توجه به تکنولوژی های به کار رفته و پردازشگر قوی این تلویزیون شما میتوانید طیف وسیعی از رنگ ها را در تصاویر و محتوای مختلف مانند فیلم و سریال، مسابقات ورزشی، مناظر و …

 

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچبا سلام ، من از بانه تلویزیون 58 اینچ سامسونگ خریداری کردم . زمان روشن کردن دستگاه یک سری خطوط و برفک روی تصویر ظاهر میشه و بعد چند ثانیه دستگاه بدون هیچ مشکلی کار میکنه و تصویر بدون مشکل هست . الان این حالت یعنی تلویزیون من خرابه ؟ دوست عزیز سلام ، این حالت ممکن است به خاطر شل بودن کابل هم محور اتفاق افتاده باشد . بنابراین از محکم بودن کابل های پشت دستگاه مطمئن شوید . همچنین ممکن است که گیرنده خاموش باشد و این مشکل ایجاد شده باشد بنابراین توصیه می کنیم که ابتدا گیرنده را روشن کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید . در صورت رفع نشدن مشکل از یک تعمیرکار تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید . تلویزیون ال سی دی سامسونگ دارم . مشکلش اینه که تلویزیون با تاخیر روشن میشه و به طور خودکار صداش کم و زیاد میشه یا مثلا شبکه عوض میشه گاهی حتی وارد قسمت تنظیمات دستگاه میشه ، اما بعد از چند دقیقه خودش خود به خود خوب میشه ، و کنترل دستگاه به خوبی کار میکنه ، میخوام بدونم مشکل چیه ؟

قابلیت اتصال از طریق بلوتوث که یک اتصال بی سیم است را دارد که جز آسان ترین و مهم ترین راه های اتصال است. از دیگر درگاه های ارتباطی این محصول می توان به اپتیکال، RF و LAN اشاره کنیم. 3HDMI خود به سه بخش دسته بندی شده است که شامل eARC،HDMI-ARC و HDMI-CEC می باشد. دارای کیفیت تصویر عالی با صدایی دلنشین است که نگاه کردن هر برنامه را دیدنی تر می کند. جز تلویزیون های هوشمند با کارایی بالا می باشد که می تواند نیازهای عادی و روزمره ی هر کاربر را فراهم کند. طراحی زیبا با پایه های متفاوت نمای زیبایی را در هر محیط به وجود می آورد. در سایزهای 50، 55 و 65 اینچ تولید شده است . قیمت مناسب تلویزیون سامسونگ BU8500 جز مهم ترین و اساسی ترین بخش های آن است که تمام افراد توان خرید آن را دارند. برای داشتن اطلاعات بیشتر با مشاوران با تجربه و کاربلد ما در قسمت فروش در ارتباط باشید. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

  1. قابلیت Remote Access
  2. پشتیبانی از فناوری Smart things
  3. سیستم Motion Pro برای نمایش روان صحنههای سریع
  4. کارت گرافیک
  5. بلوتوث نسخه 4.2
  6. سال ساخت: 2022
  7. پشتیبانی از قابلیت Sound Share یا اشتراک گذاری صدا

شرکت سامسونگ از تکنولوژی های، Mega Contrast، UHD Dimming و Contrast Enhancer برای تنظیم و بهبود کنتراست تصویر در تلویزیون سامسونگ 75AU8000 استفاده کرده است. این تلویزیون دارای پردازنده کریستالی Crystal Processor 4K می باشد که از قابلیت های خوبی برخوردار است. این پردازنده به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. تمام جزئیات تصویر را در اختیار داشته باشید. با وجود تکنولوژی Motion Xcelerator لرزش ها کاهش می یابد و تصاویر شفاف و روان نمایش داده خواهند شد. همچنین این تلویزیون دارای حالت های Film Mode و Natural Mode نیز می باشد. این تلویزیون مجهز به ویژگی Brightness Detection جهت تشخیص نور محیط می باشد. کیفیت صدای تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU8000 خوب است. سیستم صوتی تلویزیون 75AU8000 دو کاناله است و از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده است که توان خروجی صدا 20 وات را ارائه میدهد. سامسونگ با استفاده از تکنولوژی Dolby Digital Plus در این تلویزیون موجب بهبود کیفیت صدا شده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون چه سایزی بخرم؟ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن