شاهرخ خان غذای مورد علاقه خود ، مبارزات پخت و پز و موارد دیگر را در جلسه توئیتر AskSRK نشان داد

[ad_1] شاهرخ خان به چندین س fansال طرفداران در توییتر پاسخ داد.نکات برجستهشاهرخ خان با جلسه #AskSRK به توییتر

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

شاهرخ خان به چندین س fansال طرفداران در توییتر پاسخ داد.

نکات برجسته

  • شاهرخ خان با جلسه #AskSRK به توییتر بازگشت.
  • SRK به س fansالات طرفداران در مورد غذا خوردن وی و موارد دیگر پاسخ داد.
  • پاسخ های صادقانه و شوخ طبعی او دوباره ما را سرگرم کرد.

اگر در صفحه نمایش نباشد ، افراد مشهور بالیوود موفق شدند در دوره قفل ما را در شبکه های اجتماعی سرگرم کنند. شاهرخ خان طرفداران گسترده ای در شبکه های اجتماعی نیز دارد. و جلسات گاه به گاه "AskSRK" او ، مشابه پست های متداول "AskMeAnything" ، مورد توجه قرار گرفته است. SRK در روز سه شنبه ، 27 اکتبر با یک قسمت دیگر از "AskSRK" به توییتر بازگشت و با صادقانه ، برخی از "زبان به زبون" و شوخ طبعانه ، و برخی پاسخ های فروتنانه قلب ما را دوباره به دست آورد. در پاسخ به یکی از س questionsالات ، SRK همچنین آشپزی تمام وقت خود را نشان داد.

در حال حاضر شاهرخ خان در امارات متحده عربی به سر می برد تا از تیم حق بیمه کریکت خود Kolkata Knight Riders (KKR) در لیگ برتر هند (IPL) پشتیبانی کند. در اوقات فراغت خود ، او به توییتر رفت و "AskSRK" را راه اندازی کرد تا به سوالات طرفداران قبل از ساخت قلعه های ماسه با پسر کوچکش AbRam پاسخ دهد.

(همچنین بخوانید: شاهرخ خان آشپز خانوادگی شد: گائوری خان در مصاحبه اختصاصی آشکار شد)

یک هوادار از SRK پرسید که آیا می تواند تا آخر عمر فقط سه غذا بخورد ، دوست دارد چه غذایی باشد. SRK پاسخ داد: "دال ، شوال پیازها'. وعده غذایی ساده هندی از رام کردن، برنج همراه با یک پیاز خرد شده ، خرد شده یا ترشی چیزی است که همه ما از آن لذت می بریم. تعجب آور بود که فهمیدم که این وعده غذایی مورد علاقه SRK نیز بوده است!

یکی دیگر از طرفداران پرسید که چه چیزی باید بخورند تا مانند شاهرخ خان شوند. که SRK را ترغیب کرد با این حرفها صحبت کند: "این یک شوخی است ... من زمانی خوانده ام. منظور من این نیست ، این فقط یک شوخی است ..." مردم می گویند شما غذا می خورید ، اما من غذا خوردن را به یاد نمی آورم یک افسانه تا کنون "

(همچنین بخوانید: کارینا کاپور خان با "میرچی کا آچار" قسم می خورد و این یک اثبات است)

وقتی پرسید که آیا سرانجام یادگیری آشپزی را به پایان رسانده است ، SRK تیزبین با پاسخ گفت: "Namak kitna daalna hai هنوز صادقانه مبارزه می کند ..."

SRK با تمسخر امضای خود ، خودش را دوباره سرگرم کرد. وقتی یک پیرو از او پرسید آیا وقتی با دوستان غیر مشهور خود بیرون می رود قبض را در رستوران ها پرداخت می کند ، SRK پاسخ داد: "مربوط به معروف نیست یا نیست اما آنها پول می دهند ... من پول حمل نمی کنم".

درباره Neha Groverعشق به خواندن غریزه نوشتن او را برانگیخت. Neha به دلیل داشتن تثبیت عمیق در هر ماده کافئین دار مقصر است. وقتی او مشغول ریختن لانه هایش روی صفحه نیست ، می توانید هنگام نوشیدن قهوه ، مشغول خواندن او باشید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب