شارژ سریع MagSafe آیفون 12 سری به نظر می رسد محدود به آداپتور اپل است. پیشنهاد شارژ بی سیم معکوس

[ad_1] به نظر می رسد شارژر MagSafe اپل برای سری آیفون 12 شارژ سریع 15 وات را به طور خاص به آداپتور USB-C 20 و

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

به نظر می رسد شارژر MagSafe اپل برای سری آیفون 12 شارژ سریع 15 وات را به طور خاص به آداپتور USB-C 20 وات این شرکت محدود می کند. این بدان معناست که هنگام استفاده از آداپتور شخص ثالث یا حتی آداپتور MacBook با ظرفیت سنگین ، احتمالاً همان تجربه شارژ سریع را نخواهید داشت. به طور جداگانه ، پرونده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است که عملکرد شارژ بی سیم معکوس را در مدل های آیفون 12 نشان می دهد. کمپانی هایی از جمله هواوی و سامسونگ مدتی است که ویژگی مشابهی را در پرچمداران خود ارائه داده اند.

آرون زولو از کانال YouTube Zollotech ویدیویی را با آزمایش شارژر MagSafe منتشر کرد که ظاهرا منجر به محدودیت شارژ سریع آن شد. این ویدئو به طور جامع دستگاه شارژ جدید پوک شکل را با چند آداپتور ، از جمله آداپتور 20W USB-C اپل و واحد 18 وات موجود که قبلاً با مدل های iPhone 11 Pro همراه بود ، آزمایش می کند. زولو همچنین از یک متر دیجیتال درون خطی برای اندازه گیری جریان در کل استفاده کرد.

آداپتور 20 وات USB-C تنها راه حل برای ارائه شارژ 15 وات از طریق شارژر MagSafe است. با این حال ، هنگام استفاده از آداپتور 18 وات ، شارژ به 13 وات کاهش یافت.

پس از تعویض به برخی از آداپتورهای قدیمی و واحدهای شخص ثالث ، راوی دریافت که شارژر از طریق شارژر MagSafe بیشتر کاهش می یابد. حتی با آداپتور 96W MacBook Pro USB-C که توسط اپل نیز ارائه می شود ، میزان شارژ به 10 وات کاهش یافت. این همان چیزی بود که با شارژر Anker's PowerPort Atom PD1 به دست آمد.

اپل در صفحه پشتیبانی خود به صراحت اشاره نکرده است که تجربه شارژ 15 وات فقط به آداپتور 20 وات محدود می شود. در عوض می گوید: "اتصال USB-C را در شارژر MagSafe خود به آداپتور برق 20 وات (W) یا بزرگتر Apple USB-C متصل کنید." صفحه پشتیبانی همچنین نشان می دهد که شارژر MagSafe حداقل به یک آداپتور برق 12 وات نیاز دارد. این بدان معنی است که نمی تواند با یک واحد 5 وات که قبلاً با بسیاری از مدل های آیفون همراه بود کار کند.

در ویدئو خود ، زولو خاطر نشان کرد که درست مانند هر واحد شارژ بی سیم ، شارژر MagSafe همزمان با دما کار می کند و هنگام بالا رفتن گرما ، خروجی را کاهش می دهد و بالعکس.

همانطور که توسط اپل اینسایدر فرض شده است ، آداپتورهای شخص ثالث ممکن است برای اطمینان از شارژ سریع در مدل های آیفون 12 نیاز به نمایه سازگار با MagSafe خاص داشته باشند. اپل اما توضیحی به Gadgets 360 ارائه نداد.

علاوه بر پشتیبانی از MagSafe ، مشخص شده است که سری آیفون 12 از قابلیت شارژ بی سیم ذخیره نیز برخوردار است. برخی از جزئیات موجود در سایت FCC ، اولین بار لکه دار شد توسط جرمی هورویتس از VentureBeat ، نشان می دهد پشتیبانی از عملکرد شارژ انتقال بی سیم (WPT) وجود دارد.

در یکی از پرونده های FCC آمده است: "علاوه بر امکان شارژ شدن توسط شارژر دسک تاپ WPT (پک) ، مدل های آیفون 2020 از شارژ WPT در 360kHz برای شارژ لوازم جانبی نیز پشتیبانی می کنند."

به نظر می رسد اپل در مرحله فعلی شارژ بی سیم معکوس را در مدل های آیفون 12 غیرفعال کرده است. با این حال ، به عنوان مارک گورمن از بلومبرگ حدس و گمان، ممکن است این قابلیت پس از عرضه نسل بعدی AirPods که شایعات آن برای سال آینده آغاز می شود ، فعال شود.

این اولین بار نیست که منابع در مورد شارژ بی سیم معکوس در یک سخت افزار اپل یافت می شود. در حقیقت ، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس هر دو با نشانه هایی از پشتیبانی دو طرفه از شارژ بی سیم در سال گذشته مشاهده شدند. با این حال ، این شرکت هیچ اطلاعیه عمومی در مورد همان اعلام نکرده است.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب