سه کارگر BJP در حمله تروریستی در جامو و منطقه کالگام کشمیر کشته شدند ، 3 کارگر BJP کشته شدند

[ad_1] تصویر نمادینکولگام: سه کارگر BJP در دهکده ای در کولگام در جامو و کشمیر توسط تروریست ها کشته شده اند.

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
سه کارگر BJP در حمله تروریستی در منطقه کالگام در جامو و کشمیر کشته شدند

تصویر نمادین

کولگام:

سه کارگر BJP در دهکده ای در کولگام در جامو و کشمیر توسط تروریست ها کشته شده اند. این اطلاعات توسط پلیس محلی داده شده است. پلیس در بیانیه ای گفت: "حوالی ساعت 8.20 بعد از ظهر امروز ، پلیس کولگام اطلاعاتی در مورد یک حادثه تروریستی در روستای YK Pora دریافت کرد ، جایی که ستیزه جویان به سمت سه کارگر BJP آتش گشودند. پس از حمله ، افسران ارشد پلیس به محل رسیدند. وی برای معالجه سریعاً به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد و در آنجا اعلام شد که وی فوت شده است.

همچنین بخوانید

"ضربه صعود": وزیر پاکستان ادعا کرد حمله پولواما دوباره بیانیه را معکوس می کند

پلیس گفت ، "در تحقیقات اولیه مشخص شد که ستیزه جویان به سوی سه کارگر BJP که با دبیر کل جوانان منطقه BJP فیدا حسین یاتو ، فعالان عمر رشید و عمر رمضان حاجم ، ساکنان YK Pura ، شناسایی شده بودند ، آتش گشودند."

عمر عبدالله رهبر کنفرانس ملی این حمله را محکوم کرد. وی در توییتی نوشت و نوشت: "اخبار هولناکی از منطقه کولگام در کشمیر جنوبی دریافت شد. من کشتار هدفمند 3 کارگر BJP در حمله تروریستی را محکوم می کنم. باشد که خداوند به آنها مکانی در جنت دهد و در این شرایط دشوار ، خانواده آنها قدرت می گیرند. "

مفتی مهبوبا مخالف حملات NIA است ، می گوید آژانس تحقیق به حیوان خانگی BJP تبدیل شده است

مهبوبا مفتی رئیس حزب خلق PDP نیز در توییتر این حادثه نوشت: "از شنیدن خبر کشته شدن سه کارگر BJP در کولگام ناراحت شدم. تسلیت به خانواده هایشان. از این گذشته ، فقط مردم جامو و کشمیر جان خود را به دلیل سیاست های بد دولت هند از دست می دهند. "


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن