سالن عقد تشریفاتی

متاسفانه تعداد بسیار کمی از سالن عقد با شام یا دفتر ازدواج با شام در تهران وجود دارند که بتوانند خواسته های عر

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1400

متاسفانه تعداد بسیار کمی از سالن عقد با شام یا دفتر ازدواج با شام در تهران وجود دارند که بتوانند خواسته های عروس و دامادهای عزیز را برآورده کنند، چون بسیاری از اونها تجربه برگزاری مراسم رو ندارند و با عوض شدن نحوه برگزاری مراسم عقد در سالن عقد با شام یا دفتر ازدواج با شام ، نمی توانند خدمات شایسته ی عروس و داماد های عزیز را ارائه بدهند و با ارائه خدمات ضعیف خاطراتی که می توانست به زیبایی در ذهن عروس و داماد عزیزو میهمانان محترم شان نقش ببندد را لکه دار می کنند و چه بسا باعث سرافکندگی عروس و داماد نزد میهمانانشان می شوند و متاسفانه دیگر امکان برگزاری مجدد این مراسم وجود ندارد . برگزاری عقد تشریفات لاکچری نیازمند ارائه خدمات ویژه ای نیز است که توسط موسسات تشریفاتی به زوج ها ارائه می شود در نتیجه افرادی که قصد برگزاری چنین مراسمی را دارند حتما باید به نکات مهمی توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین تشریفات مجالس را برای برگزاری عقد تشریفاتی لاکچری انتخاب کنند. این مرکز خدمات ویژه ای را برای مراسم نامزدی، عقد و عروسی ارائه می دهد. بهترین سالن های تهران که خدمات ویژه عروس را ارائه می دهند در این مطلب گردآوری شده اند.

 سالن عقد با پذیرایی شام

سالن زیبایی عقد ، کلیه خدمات آرایشی را برای عروس خانم ها ارائه می دهد. با قیمت های باورنکردنی در این سالن ارائه می شود. در لیست بهترین سالن های آرایشی عروس در تهران به یک سالن عقد با امکانات VIP می رسیم. در این مطلب بهترین سالن عروس در تهران را معرفی می کنیم. اینجا یکی از بهترین و قدیمی ترین سالن های زیبایی در منطقه تهران است. فضای سالن عقد نیز یکی از ویژگی های مهم در انتخاب آن می باشد؛ زیرا یک سالن عقد بزرگ با فضای دلنشین و جذاب احساس راحتی بیشتری را برای عروس و داماد و میمهانان ایجاد می کند. ظرفیت سالن عقد فضای باز : زمانی که قصد اجاره سالن عقد فضای باز را دارید باید پیش از هر چیزی لیست دقیقی از مهمان های خود تهیه کنید چرا که تعداد مهمان های شما در انتخاب سالن عقد فضای باز نقش اساسی را ایفا می کنند و شما نمی توانید نسبت به این موضوع بی توجه باشید و یک سالن عقد فضای باز را با ظرفیت دلخواهتان انتخاب کنید.

محضر عقد و ازدواج در سال 1377 تاسیس شده است . این لیست از روی نظرات مشتریان و عروس خانم های قبلی تنظیم شده است. این سالن با یکی از بهترین میکاپ آرتیست های تهران توانسته نام خود را در بین بهترین سالن های عروس جای دهد. در طرح ازدواج آسان برای عروس خانم هایی که مهریه آن ها زیر چهارده سکه می باشد تمام هزینه های سفره عقد، مراسم عقد، جشن عقد و غیره به صفر میرسد. یکی از مهم ترین نکاتی که در تدارک مراسم عقد باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک سالن عقد شیک و منحصر به فرد برای برگزاری جشن ازدواج تان می باشد؛ زیرا برگزاری مراسم عقد در یک سالن مجلل و زیبا از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی از تشریفات ها تخفیف های زیادی به طرف مقابل عرضه می کنند اما متاسفانه در مقابل در خدمات رسانی کوتاهی می کنند. انواع خدمات کوتاهی و کوپ ژورنالی به همراه کاشت و دیزاین ناخن در این سالن انجام می شود. گریم عروس، میکاپ حرفه ای، خدمات مو و رنگ و مش، انواع شینیون جدید، دیزاین ناخن و … گریم حرفه ای صورت به همراه آرایش های عربی، اروپایی، ایرانی و …

عروس خانم ها می توانند از قبل نمونه های کارهای قبلی گریم ، شینیون و آلبوم کامل آرایشگاه را بررسی کنند. ثبت عقد رسمی ، سفره عقد زیبا با چیدمان لوکس ، پذیرایی نهار و یا پذیرایی شام توسط نام آشناترین تشریفات، آتلیه اختصاصی ، عقد VIP ، موسیقی زنده ، شمع آرایی ، مه سرد ، پذیرایی میان وعده از انواع فینگر فودهای سرد و گرم ، انواع کوکتل های میوه و آبمیوه های فصل ، پذیرایی با زبده ترین مهمانداران ، به همراه آسانسور و جای پارک مناسب آماده میزبانی از مراسم عقد شما می باشد. به یاد داشته باشید که اگر بخواهید به تنهایی باغ و یا فضای بازی را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب کنید چندان موفق نخواهید بود چرا که موسسات تشریفاتی با توجه به تجربه ای که دارند می توانند بهترین پیشنهاد ها را به شما بدهند و از طرفی دیگر نیز این موسسات خدمات بسیاری را جهت برگزاری مراسم در سالن عقد فضای باز برای زوج ها در نظر گرفته اند که این امر سبب کاهش مسئولیت عروس و داماد می شود. اگر مراسم عروسی شما در فضای باز است باید تعداد مهمان داران مراسم شما به نسبت مهمانان شما مناسب باشد تا مشکلی برای پذیرایی و میزبانی از مراسم نامزدی، عقد یا عروسی شما بوجود نیاید.

منبع : https://payamlashkari.com/wedding-hall

آخرین مطالب