رویال پس چیست، امتیازات آن چیست و چگونه می توانم آن را دریافت کنم؟

به نظر می‌رسد که این روزها هر بازی رایگان برای بازی، یک سیزن پس دریافت می‌کند، و مجموعه‌ای از ج

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

به نظر می‌رسد که این روزها هر بازی رایگان برای بازی، یک سیزن پس دریافت می‌کند، و مجموعه‌ای از جوایز منظم را ارائه می‌دهد که شما را تشویق می‌کند تا به طور منظم بازی کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید. آخرین مورد کلش رویال است که به تازگی بازی رویال پس را با عنوان مناسب در ترکیب منتشر کرده است.

در این پرسش‌های متداول، ما دقیقاً به جزئیات خواهیم پرداخت که رویال پس چیست، با داشتن آن چه چیزی به دست می‌آورید و چگونه می‌توانید آن را دریافت کنید. به این ترتیب می توانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا می خواهید یا واقعاً به آن نیاز دارید، بگیرید.

رویال پس یک پاس فصل ممتاز جدید است که برای بازی کردن و کسب تاج در کلش رویال جوایز و امتیازات منظمی را در اختیار شما قرار می دهد. با پیشرفت، قفل سینه‌های تاج و لایه‌های مختلف را باز می‌کنید که جوایز مختلفی را ارائه می‌کنند.

چگونه در رویال پس پیشرفت کنم؟

برای باز کردن قفل پاداش‌های جدید با استفاده از رویال پس، باید کرون کسب کنید. برای پیشرفت در یک ردیف 10 کرون هزینه دارد. هنگامی که یک ردیف جدید را باز کردید، یک جایزه رویال پس دریافت خواهید کرد.

آیا رویال پس دارای محتوای انحصاری است؟

واقعا این کار را می کند. فصل 1، که موضوع آن سیل است، دارای پوسته برج مخزن کوسه و یک احساس منحصر به فرد است. آنها اقلام دائمی هستند اما شما فقط با شرکت در فصل 1 رویال پس می توانید آنها را به دست آورید. آنها در فصول آینده باز نخواهند گشت.

برای خرید رویال پس چه چیزی دریافت می کنم؟

هنگام خرید رویال پس، موارد زیر را فوراً به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد:

نام طلایی انحصاری رویال پس نامحدود مجدداً وارد می‌شود و برای چالش‌های ویژه ادامه می‌یابد. صف سینه بعدی خود را برای شروع باز کردن خودکار لایتنینگ Strike برای همه صندوق‌های رویال پس ادامه می‌دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن