رویال پس چگونه استفاده می شود؟

قفسه سینه رویال پس بازیکنان باید برسند .کارگاه سازنده (آرنا 6) قبل از شروع این فصل، واجد شرایط برای سینه های پ

توسط ABDOOSNEWS در 23 آبان 1400

قفسه سینه رویال پس بازیکنان باید برسند .کارگاه سازنده (آرنا 6) قبل از شروع این فصل، واجد شرایط برای سینه های پاس رویال ردیف بالاتر، مانند صندوقچه های افسانه ای باشید. اگر بازیکنی برسد کارگاه سازنده در طول یک فصل، پاداش در تساوی پایین باقی می ماند.

جعبه های پس رویال به خودی خود حاوی هیچ طلایی نیستند.

برای بازیکنانی که پس رویال را خریداری کرده‌اند، همه این صندوق‌ها، همراه با سینه‌های تاج، دارای

اعتصاب ها از طریق پاداش ها باز می شوند. صندوقچه‌های Rare و رویال پس اپیک معمولاً فقط حاوی کارت‌هایی هستند که کمیاب هستند، اما می‌توانند حاوی یک کارت افسانه‌ای در کارگاه بیلدرز (Arena 6) یا بالاتر باشند. این بر خلاف است

  سینه حماسی که هرگز حاوی یک Legendary نیست.

برخی از ویژگی های دیگر که کامپیوتر شما را راضی می کند

BS3 چند سالی است که در حال توسعه است و در نهایت برای همه آماده است تا از هم اکنون استفاده کنند. BS3 به شما کمک می کند تا رویال پس کلش رویال را با استفاده از ماوس و صفحه کلید همزمان روی رایانه خود بازی کنید و در مقایسه با بازیکنانی که از تلفن/تبلت استفاده می کنند مزایای بیشتری به شما می دهد.

هنگامی که Bluestacks 3 را روی رایانه خود نصب کردید، به طور خودکار بهترین تنظیمات را برای رایانه شما تنظیم می کند تا بهترین عملکرد را در حین بازی Clash Royale داشته باشید. صرف نظر از مشخصات کامپیوتر شما، BS3 طوری طراحی شده است که بهترین عملکرد و جلوه های بصری را به شما ارائه دهد.

چندین بازی را همزمان باز کنید

 

آیا می خواهید کلش آف کلنز، کلش رویال + رویال پس و برول استارز را همزمان روی رایانه خود بازی کنید؟ با BS3، اکنون می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. بخش جالب این است که این چند پیشرفت واقعی با نوار وظیفه در بالا است، برنامه در پس‌زمینه ثابت نمی‌شود!

آخرین مطالب