رویال پس چه کاربردهایی دارد؟

این بخش محتوایی را توضیح می‌دهد که جایگزین یا از بازی حذف شده است. این اطلاعات برای اهداف تاریخی در اینجا

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

این بخش محتوایی را توضیح می‌دهد که جایگزین یا از بازی حذف شده است. این اطلاعات برای اهداف تاریخی در اینجا نگهداری می شود. جعبه های پاس رویال به خودی خود حاوی هیچ طلایی نیستند.

برای بازیکنانی که پاس رویال را خریده‌اند، همه این سینه‌ها، همراه با سینه‌های تاج، دارای ضربه‌هایی هستند که از طریق جوایز باز می‌شوند.

صندوقچه‌های رویال پس  و ریت معمولاً فقط شامل کارت‌هایی هستند که کمیاب هستند، اما می‌توانند حاوی یک کارت افسانه‌ای در کارگاه بیلدرز (Arena 6) یا بالاتر باشند. این برخلاف Epic Chest است که هرگز افسانه ای را در خود جای نمی دهد.

در کارگاه سازنده (آرنا 6)  یا بالاتر، قفسه سینه رویال پس افسانه ای جایگزین سینه تاج نهایی هر فصل می شود، حتی برای بازیکنان رایگان نیز در دسترس است (اما بازیکنان رایگان Strikes را دریافت نمی کنند و فقط یک کارت افسانه ای تصادفی دریافت می کنند). در اسپل ولی آرنا یا پایین تر، Crown Chest نهایی با اپیک رویال پس جایگزین می شود. بازیکنان باید برسند کارگاه سازنده (آرنا 6) قبل از شروع این فصل، واجد شرایط برای سینه های پاس رویال ردیف بالاتر، مانند صندوقچه های افسانه ای باشید. اگر بازیکنی برسد. کارگاه سازنده در طول یک فصل، پاداش ها در ردیف پایین باقی می مانند. شانس کمی برای داشتن یکی داشته باشید. افسانه ای در کارگاه سازنده از طریق آرنا افسانه ای.

 

در تاریخ 1/7/19، فصل 1 به روز رسانی جولای، رویال پس را معرفی کرد.در 5/7/19، یک به‌روزرسانی اختیاری باعث شد که نام رنگ و پوسته برج به درستی در همه جا نمایش داده شود. آن را نیز به گونه ای ساخته است که تاج های مسابقات خصوصی به رویال پس و سینه تاج اکنون تایمر باز کردن قفل به درستی در صفحه اصلی نمایش داده می شود. شروع از فصل 6 اضافه شده است. تقویت کننده کارت، که کارت برجسته را به سطح پادشاه بازیکن ارتقا می دهد. بازیکنان برای باز کردن قفل تقویت کننده کارت نیازی به خرید رویال پس ندارند و تقویت کننده کارت در کل فصل دوام می آورد.

آخرین مطالب