رویال پس را چگونه بدست آوریم؟

کلش رویال اکنون دارای یک پاس جنگی به نام رویال پس است. بازی موبایل چندنفره همزمان سوپرسل، کلش رویال، بزرگترین

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

کلش رویال اکنون دارای یک پاس جنگی به نام رویال پس است. بازی موبایل چندنفره همزمان سوپرسل، کلش رویال، بزرگترین آپدیت فصل اول خود یعنی رویال پس  را معرفی کرده است.

رویال پس نسخه خود کلش رویال از یک پاس نبرد است. پس از فعال شدن، بازیکنان امتیازاتی مانند سینه های تاج متعدد، شکلک ها، جلوه های نام بازیکن و موارد دیگر را دریافت خواهند کرد. هر سینه زیر پاس رویال به یک سینه لایتنینگ تبدیل می‌شود که بازیکنان می‌توانند برای دریافت کارت‌هایی که می‌خواهند ضربه‌هایی را روی آن انجام دهند.

دارندگان پاس همچنین می توانند به طور خودکار باز کردن قفل سینه ها را برنامه ریزی کنند - بنابراین نیازی به بررسی هر چند وقت یکبار برنامه نیست! فصل اول کلش رویال برای اولین بار دارای پوسته های برج خواهد بود که برای دارندگان پاس های جنگی رایگان است. در هر فصل یک پوسته برج منحصر به فرد ایجاد می شود که اولین آن تانک کوسه است. این با انتشار کارت افسانه ای ماهیگیر جدید در رویال مطابقت دارد.

جوایز فصل نوزدهم کلش رویال | پاس رویال و رایگان

کلش رویال فصل 19 تماس گرفت قله یخ زده امروز در 4 ژانویه زودتر پخش شد و دور دیگری از پوسته‌های جدید، شکلک‌ها، حالت‌های بازی و غیره را به همراه داشت. همانطور که در فصل گذشته اعلام شد، هیچ به‌روزرسانی تعادلی در فصل 19 وجود نخواهد داشت، در حالی که شما جوایز رویال پس معمولی را دارید که می‌توانید جمع آوری کنید.

رویال پس برای فصل 19 کلش رویال مجموعه جدیدی از جوایز و امتیازات منحصر به فرد را به ارمغان می آورد که می توانید قفل آنها را باز کنید. 70 جایزه وجود دارد که می توانید با به دست آوردن تاج از برج های ویران شده جمع آوری کنید! به عنوان بخشی از رویال پس، شما قادر خواهید بود پوسته برج منجمد را باز کنید.

  جادوگر یخ:

 

  رقصنده یا جادوگر یخ: پوست پاپ کورن را از فروشگاه بخرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن