رویال پس جوایز و هدیه‌های فوری را باز می‌کند!

جوایز و امتیازات برای تمام فصول و باز کردن خودکار قفل قفسه سینه: یک سینه دیگر را در صف قرار دهید تا زمانی که ق

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1400

جوایز و امتیازات برای تمام فصول و باز کردن خودکار قفل قفسه سینه: یک سینه دیگر را در صف قرار دهید تا زمانی که قفل اولین قفسه سینه تمام شد باز کردن خودکار شروع شود.

تلاش‌های مجدد چالش ویژه نامحدود: چالش‌های ویژه را بدون پرداخت هزینه ورود مجدد استاندارد (معمولاً سنگ‌های قیمتی) وارد و دوباره امتحان کنید.

لوازم آرایشی نام طلایی:

نام بازیکن یک تغییر زیبایی و یک انیمیشن دریافت می کند. جوایز رویال پس : از  رویال پس طلا، رمزهای تجارت و موارد جادویی دریافت کنید، و نیازی به تایمر باز کردن قفل برای C ندارید.

قفسه سینه. در 6 یا بالاتر، هر فصل معمولاً 40000 طلا، یک علامت تجاری از هر نادر، 1 کتاب کتاب، 2 کلید سینه، 1 سکه جادویی، 700 کارت وحشی رایج، 140 کارت وحشی نادر، 70 کارت وحشی حماسی و 1 کارت افسانه ای دارد. وایلد کارت

"بانک" پاداش: پس از تکمیل تمام سطوح Battle Pass، به ازای هر 10 کرون دیگر، بازیکنان 250 طلای اضافی (تا 25000) دریافت می کنند. این به این معنی است که یک بازیکن در مجموع به 1200 کرون در یک فصل نیاز دارد تا یک "بانک" پاداش کامل داشته باشد.

هدیه قبیله: وقتی بازیکنی پاس رویال را می‌خرد، هم خانواده‌هایش می‌توانند 500 طلا (یا کمتر، بسته به سطح پادشاه) هدیه بگیرند. بازیکنان باید قبل از خرید پاس رویال توسط یکی از اعضای قبیله خود در یک قبیله باشند تا واجد شرایط دریافت این هدیه باشند. هر بازیکن می تواند تا 10 هدیه در هر فصل درخواست کند. احساسی  و پوست برج انحصاری: هر فصل حداقل یک Tower Skin و Emote دارد که منحصراً برای آن فصل قابل دریافت است.

این بخش محتوایی را توضیح می‌دهد که جایگزین یا از بازی حذف شده است. این اطلاعات برای اهداف تاریخی در اینجا نگهداری می شود.

رعد و برق:

 

  کارت های ناخواسته را از سینه به کارت های دیگر با همان مقدار و کمیاب حذف می کند. توجه داشته باشید که پس از باز شدن Strike ها، تک تک آنها باقی می مانند  پاس رویال سینه وسینه تاج به جای داشتن مجموع آن تعداد ضربه، آن تعداد ضربه را خواهد داشت. هر بازیکن دارای 7 ضربه باز شده در هر فصل است که اولین آنها با خرید رویال پس به طور خودکار باز می شود.

آخرین مطالب