روش های کسب یوسی در بازی پابجی چیست؟

آیا تا به حال پرداخت درون برنامه ای بازی کرده اید؟ بازی هایی مانند Clash of Clans ، HD یا همان بازی میخانه ای

توسط ABDOOSNEWS در 21 تیر 1400

آیا تا به حال پرداخت درون برنامه ای بازی کرده اید؟ بازی هایی مانند Clash of Clans ، HD یا همان بازی میخانه ای که ما در این مقاله در مورد آن بحث خواهیم کرد، همه دارای پرداخت درون برنامه ای هستند. در این بازی ها خرید برخی از ویژگی ها یا تغییر شکل ظاهری برخی از موارد با پول ویژه همان بازی انجام می شود. به عنوان مثال، در بازی Clash یا HeD، پول بازی همان گروه هایی هستند که بدست آوردن آنها در بازی دشوار است اما می توان آنها را از فروشگاه درون بازی خریداری کرد.

بازی پابجی نیز پول خاص خود را دارد؛ یوسی همان پولی است که می توان با آن تجهیزات زیادی را خریداری کرد و بسیاری از موارد را به دلخواه خود در بازی پابجی تغییر داد.

اگر به دنبال روش های تهیه و خرید یوسی پابجی موبایل هستید باید بدانید که: یوسی را می توان به صورت رایگان یا با پول واقعی خریداری کرد. در این مقاله شما را با روش های مختلف دریافت یوسی به صورت رایگان و پولی در بازی پابجی موبایل آشنا می کنیم.

روش های جدید برای دریافت یوسی پابجی:

یوسی به طور معمول باید با پول واقعی و از طریق کارت بانکی یا اعتبار Google Play خریداری شود. اما اگر می خواهید یوسی پابجی تهیه کنید و هزینه آن را پرداخت نکنید، یعنی یوسی را به صورت رایگان به کیف پول خود اضافه کنید، باید یک سری کارها را انجام دهید که به هیچ وجه سخت نیست.

روش رایگان برای پاسخ به Surweys برای دریافت اعتبار Google Play:

با دیدن این عنوان، به این فکر می کنید که این نظرسنجی ها کجاست که می خواهید به آنها پاسخ دهید و اعتبارGoogle Play را از طریق آن دریافت کنید. یا چگونه می توان این اعتبار را به یوسی پابجی تبدیل کرد!؟

خب، ابتدا باید برنامه google opinion rewards را در تلفن Android خود نصب کنید. سپس آن را وارد کرده و به سوالاتی که به شما داده می شود پاسخ دهید. در ابتدا ممکن است جایزه ای دریافت نکنید، اما بعد از مدتی دریافت اعتبار Google Play را شروع می کنید.

 

وقتی اعتبار کافی دارید، بازی Pubgi را باز کنید و خرید UC را وارد کنید، که همان قسمت خرید UC است. پس از ورود به این بخش، روش پرداخت را در google play balance قرار دهید. پس از انجام این کار، می توانید UC را به اندازه اعتبار Google Play خود خریداری کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن