رزرو آنلاین صفحات ثبت نام با امنیت بالا در دهلی از اول نوامبر از سر گرفته می شود

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
دولت دهلی همچنین گزینه تحویل درب منزل را برای پلاک ها فراهم کرده است. بسط دادن مشاهده عکس ها

دولت دهلی همچنین گزینه تحویل درب منزل را برای پلاک ها فراهم کرده است.

رزرو آنلاین پلاک های ثبت نام با امنیت بالا (HSRP) و برچسب های کدگذاری شده رنگی در دهلی از اول نوامبر سال 2020 از سر گرفته می شود. دولت ایالت به دلیل اشکال در سیستم رزرواسیون آنلاین و آماده نبودن پلاک ها ، این پروسه را موقتاً متوقف کرده بود. وزیر حمل و نقل دهلی ، کایلاش گاهلوت ، با نمایندگان انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM) دیدار کرد تا در مورد روش های مشابه بحث کند. تصمیم گرفته شده است که تعداد خروجی هایی که می توان پلاک های ثبت نام با امنیت بالا و برچسب های رنگی را نصب کرد ، از 150 به 650 فعلی افزایش یابد.

دولت همچنین گفته است كه در هر مرحله از طریق پیامك به مشتری اطلاع داده می شود و گزینه تحویل در خانه پلاك های ثبتی با امنیت بالا و برچسب های رنگی ارائه می شود. اداره حمل و نقل دولت دهلی ، در اخطاریه عمومی اخیر ، از دارندگان وسایل نقلیه ثبت شده قبل از آوریل 2019 خواسته بود که پلاک های ثبت نام با امنیت بالا (HSRP) و برچسب های رنگی را بدون تأخیر دریافت کنند. تقریباً 30 وسیله نقلیه لاکچری در دهلی ، از جمله 10 ماشین لاکچری و 20 چرخ سنگین دو چرخ ، که قبل از سال 2019 ثبت نام کرده اند ، باید برچسب های HSRP و سوم را با کد رنگ نصب کنند.

همچنین بخوانید: رزرو آنلاین برای HSRP ، برچسب های رنگی برای وسایل نقلیه در دهلی ساده شده است

پلاک سبز اتومبیل های برقی

در هر مرحله از فرآیند ، مشتری از طریق پیام کوتاه مطلع خواهد شد

اخبار

0 نظرات

برای شناسایی وسایل نقلیه ، بر اساس نوع سوخت آنها ، برچسب هایی با رنگ روشن ، با بنزین و CNG با رنگ آبی روشن ، و برای وسایل نقلیه دیزلی به رنگ نارنجی مورد نیاز هستند. آنها دارای جزئیاتی مانند شماره ثبت ، مرجع ثبت نام ، پین با مارک لیزری و شماره موتور و شاسی خودرو هستند. وسایل نقلیه جدیدی که پس از 1 آوریل 2019 ثبت شده اند ، به هر دو برچسب HSRP و کد رنگ مجهز شده اند.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن