راهنمای فروش و خرید کلن کلش

خرید کلناگر می خواهید به سرعت پیشرفت کنید ، خرید اعضای سطح بالا در کلن می تواند یک مزیت استراتژیک خاص به شما ب

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1399

خرید کلن

اگر می خواهید به سرعت پیشرفت کنید ، خرید اعضای سطح بالا در کلن می تواند یک مزیت استراتژیک خاص به شما بدهد. همچنین اگر به دلایلی می خواهید ادکلن خود را بفروشید ، می توانید آن را با بالاترین قیمت بفروشید.

 

با توجه به اینکه با خرید یا فروش کلون ، همه اعضا منتقل می شوند ، بنابراین خرید و فروش کلن از حساسیت بالایی برخوردار است و مهارت های خاصی را می طلبد.

 

فروشگاه آریاکلش به دلیل سابقه طولانی در خرید و فروش کلن های مختلف ، ضمن تحقیق در مورد جنبه های کار ، به گونه ای عمل می کند که به هیچ وجه آسیبی به فروشنده و خریدار وارد نمی شود و در سایر سایت های خرید و فروش مشکلی مشترک ایجاد نمی شود

البته ناگفته نیز نماند که این فروشگاه به تازگی اقدام به افتتاح صفحه مخصوص خرید اکانت پابجی نموده است.

 

سایر خدمات شامل یک قسمت فروخته شده است که در آن می توانید قیمت مناسبی را برای کلن خود ثبت کنید.

 

پس از فرآیند محاسبه قیمت کلن ، کاربر می تواند تبلیغات کلن خود را نمایش داده و در قسمت مربوطه به فروش برساند.

 

قابل ذکر است که کلیه عملیات خرید و فروش کلن ها تحت نظارت سایت وظیفه انجام می شود و این مجموعه اطمینان می دهد که در هیچ یک از مراحل مشکلی برای مصرف کنندگان وجود نخواهد داشت.

 

خرید کلن کلش

با مراجعه به این بخش ، می توانید هنگام مرور کلون های مختلف ، قدرت خود را با توجه به نیاز و بودجه خود افزایش دهید و با کمک برخورد کننده ها ، توسکا ها و اعضای جدید به رقابت با سایر رقبا بپردازید.

 

همچنین ، اگر می خواهید اقدام به خرید کلن کلش کنید یا کلن خود را بفروشید ، کاربران دیگر می توانند آن را در این بخش مشاهده کنند.

 

فروش کلن

اگر می خواهید کلن خود را بفروشید ، می توانید برای ثبت آگهی کلن خود و نمایش آن به سایر کاربران ، به این قسمت مراجعه کنید. پس از ثبت آگهی در کلن ، در صورت فروش ، کارشناسان ما عملیات فروش را بر عهده می گیرند و در نهایت معامله انجام می شود.

 

برآورد هزینه کلن

با توجه به طیف گسترده ای از پارامترها در هر کلون ، قیمت گذاری هر تبلیغ به موارد خاص بستگی دارد. اگر از ارزش اکلن خود آگاهی ندارید و می خواهید آن را بفروشید ، می توانید برای ارزیابی قیمت ادکلن توسط کارشناسان به این قسمت مراجعه کنید.

لینک منبع

آخرین مطالب