راهنمای خرید تجهیزات بیمارستانی (تخت بستری)

 اگر به دنبال تهیه و خرید تخت بستری هستید برای شما یک راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع تخت های بیمارست

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1400

 اگر به دنبال تهیه و خرید تخت بستری هستید برای شما یک راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع تخت های بیمارستانی تهیه کرده ایم. که در ادامه به توضیح آن میپردازیم.

تخت بستری مکانیکی

افراد سالخورده و بیمار نیاز مند مراقبت های ویژه ای هستند. و تفاوتی نمیکند که در منزل بستری شده باشند. و یا در بیمارستان باشند. تجهیزات ویژه ی پزشکی و امکانات خاصی باید برای این افراد تهیه بشود.
که در کنار یک محیط مناسب شرایط ایده آل برای مراقبت از بیماران را فراهم بیاوریم.

این تجهیزات بیمارستانی هم کار رو برای کادر درمان یعنی پرستاران و پزشکان عزیز راحت تر میکند. و هم بیماران رفاه بیشتر خواهند داشت.

حال اگر این بیماران بعد از ترخیص شدن از بیمارستان و منتقل شدن در منزل نیازمند محیطی برای نگهداری باشند. اولین وسیله ای که از درجه اهمیت بالایی باید برخوردار باشد.
همین 
تخت بستری است.

البته بسته به شرایط بیمار ممکن است به تجهیزات دیگه ای نیاز باشد. مثل کپسول اکسیژن و غیره. اما مهم ترین قسمت همین تخت بستری بیمار است. زیرا که افراد بیمار تمام مدت باید روی این تخت باشند. و زیاد حرکتی ندارند.

در انتهای این مطلب براتون شرکت معتبری برای خرید انواع تجهیزات هتلینگ بیمارستانی رو آماده کردیم.

لزوم انتخاب درست تجهیزات پزشکی مورد نیاز

 

انتخاب درست تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای بیمار بسیار مهم است. و از چند جهت جهت اهمیت ویژه ای دارد. که به برسی آن خواهیم پرداخت.

 

اول از همه اگر این انتخاب درست صورت نگیرد ممکن است. بیمار رو به سختی بیاندازیم. به عنوان مثال یک مدل تخت بستری خریداری کردیم که اصلا به درد شرایط حال حاضر بیمار نمیخورد.
پس باید با توجه به شرایط کنونی بیمار تخت بستری را خریداری کنیم.

دومین مورد این است که تختی که برای بستری بیمار در منزل که خریداری کرده ایم کیفیت خوبی ندارد. و بعد از مدتی استحکام خود را از دست میدهد. و خراب میشود. و ما در این شرایط به درد سر خواهیم افتاد.

 

برسی انواع تخت های بستری از لحاظ کاربرد

 

به طور کلی تخت های بستری به دو مدل تقسیم میشوند.

1-      تخت های برق

2-      تخت های مکانیکی

هر دو نوع این تحت ها دارای کاربرد یکسان هستند که با هم برسی خواهیم کرد.

تخت بستری تک شکن

خب مدل اول تخت های بستری تخت های تک شکن هستند که میتوانید فقط زاویه زیر سر بیمار رو تنظیم کنید.

 

تخت بیمارستانی دو شکن

علاوه بر امکان تنظیم زاویه زیر سر امکان تنظیم زاویه زیر پای بیمار را نیز میتوانیم داشته باشیم.

 

تخت سه شکن

این مدل تخت ها کامب ترین نوع تخت های بستری هستند. که امکان تنظیم زاویه ی زیر سر زاویه ی زیر ران ها و زاویه زیر ساق پا را به ما میدهند.

 تخت بستری سه شکن

شما بسته به شرایط بیمار میتوانید تصمیم به تهیه ی هر کدام از این مدل ها را تهیه کنید.


تفاوت تخت برقی بیمارستانی و تخت بستری مکانیکی

از لحاظ کاربردی بسیار شبیه به هم هستند. و فرقی نمیکنند. اما یک تفاوت بسیار اساسی با هم دارند. اینکه تخت های مکانیکی با استفاده از اهرم هایی که دارد باید زوایا رو تنظیم کنیم. اما تخت برقی به این شکل است که خبری از اهرم ها نیست و با نیروی برق میتوانیم زوایا ی مورد نیاز رو به تخت بدهیم.

 

مشاوره رایگان و فروشگاه مورد تایید خرید تخت بستری

اگر هنوز هم در مورد خرید تخت بستری مورد نظر خودتون شک دارید. و یا دچار سردرگمی شده اید. باید به شما عزیزان بگوییم که میتوانید. برای مشاوره ی رایگان خرید تخت بستری میتوانید با با سابقه ترین شرکت تولید تخت بستری بیمارستانی یعنی شرکت خاکباز صدرا تماس بگیرید.

تمامی تخت های بیمارستانی تولید شده توسط خاکباز صدرا دارای گارانتی بلند مدت و ضمانت نامه ی شرکتی هستند. و برای ساخت این مدل تخت ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه بازار استفاده شده است.

آخرین مطالب