دولت 100٪ معافیت مالیات جاده ای و هزینه ثبت نام در وسایل نقلیه الکتریکی را اعلام کرد

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

طبق سیاست ذخیره سازی انرژی و وسایل نقلیه الکتریکی دولتی ، وسایل نقلیه الکتریکی فقط در صورت خریداری و ثبت در ایالت برای این پیشنهاد قابل استفاده خواهند بود.

سیاست EV زودتر توسط کابینه Telangana در ماه آگوست تصویب شد بسط دادن مشاهده عکس ها

سیاست EV زودتر توسط کابینه Telangana در ماه آگوست تصویب شد

اخبار فناوری

برای پیشبرد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی ، دولت Telangana سیاست 10 ساله EV را در نظر گرفته است که قصد دارد بیش از 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری جذب کند. سیاست EV می گوید که دولت 100 درصد معافیت مالیات جاده و هزینه ثبت نام برای وسایل نقلیه الکتریکی خریداری شده و ثبت شده در این ایالت را ارائه می دهد. Telangana پس از گجرات و دهلی به سومین ایالت تبدیل شد که یک سیاست جامع EV را در پیش گرفت. بر اساس این سیاست ، دولت مشوق های خاص تقاضا را برای ایجاد انگیزه در استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی در ایالت از جمله دو چرخ الکتریکی ، سه چرخ ، وسایل نقلیه مسافرتی تجاری ، CV ، ماشین های شخصی و تراکتور پیشنهاد داده است.

همچنین بخوانید: Delhi EV Policy 2020: دولت مالیات جاده ای برای وسایل نقلیه باتری را معاف می کند

طبق سیاست ذخیره سازی انرژی و وسایل نقلیه الکتریکی دولتی ، کلیه وسایل نقلیه الکتریکی فقط در صورت خریداری و ثبت در ایالت برای این پیشنهاد قابل استفاده خواهند بود. این سیاست توسط وزرای Telangana KT Rama Rao و Ajay Kumar آغاز شده است که از سال 2020 تا 2030 لازم الاجرا خواهد بود.

2vtvbqlc

ابتدا دو چرخدار لاکچری e-2 از مالیات جاده و هزینه ثبت نام معاف هستند

اخبار

این ایالت 100 درصد مالیات جاده ای و هزینه های ثبت نام در دو چرخ اول برقی دو لک ، 20 هزار چرخ سه چرخ برقی ، 20 هزار وسیله نقلیه تجاری الکتریکی و 500 اتوبوس برقی خریداری شده و ثبت شده در این ایالت را طبق دستورالعمل های موجود اعمال می کند تراکتور توسط اداره حمل و نقل. دولت همچنین 100 درصد مشوق 5000 ماشین الکتریکی را تأمین می کند که نیمی از آنها برای اهداف تجاری ، از جمله تاکسی و کابین های توریستی اختصاص داده می شود. این سیاست همچنین 100 درصد معافیت از مالیات جاده و هزینه ثبت نام برای تراکتورهای الکتریکی را تعیین می کند.

تا آنجا که به زیرساخت شارژ مربوط می شود ، دولت ایالت گفت که در دسترس بودن و دسترسی به تنظیمات شارژ EV پیش شرط نفوذ وسایل نقلیه الکتریکی است. بنابراین ، دولت بر روی تنظیم اولیه ایستگاه های شارژ سریع در حیدرآباد و سایر شهرها به صورت مرحله ای تمرکز خواهد کرد.

همچنین بخوانید: اوکیناوا پیشنهادات فصل جشن را با استفاده از دو چرخ الکتریکی اعلام می کند

0 نظرات

دولت تلانگانا همچنین منافع سفارشی را برای مگا و همچنین پروژه های استراتژیک به صورت موردی ارائه می دهد. طبق این سیاست ، سرمایه گذاری بیش از 200 کرور در کارخانه و ماشین آلات یا اشتغال برای بیش از 15000 نفر در این پروژه بزرگ طبقه بندی می شود. دولت ایالت قبلاً با پنج شركت كه در فضای EV سرمایه گذاری می كنند تفاهم نامه امضا كرده است.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن