در شهرک چیتگرC آشنایی با پهنه

چیتگر شهرکی واقع شده در ضلع شمال غربی پایتخت تهران است و به عنوان یکی از بهترین و زیباترین محله های واقع در من

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

چیتگر شهرکی واقع شده در ضلع شمال غربی پایتخت تهران است و به عنوان یکی از بهترین و زیباترین محله های واقع در منطقه 22 تهران به نام می آید و البته؛ یکی از دلایل محبوب بودن  این شهرک در تهران به دلیل وجود مناطق گردشگری بسیار و همچنین؛ وجود ساختمان و مساکن به سبک مدرن و جدید، باعث قرار گرفتن آن در صدر محله های این منطقه شده است.

لازم به ذکر است که چیتگر نام دیگر این محله است و نام اصلی این شهرک که با نام چیتگر تغییر کرده است، شهرک امام رضا بوده که امروزه، بیشتر عموم، این شهرک را به نام شهرک چیتگر می شناسند. .در شهرک چیتگر خواهیم پرداخت   c در ادامه به پهنه های مختلف این شهرک و آشنایی با پهنه 

پهنه های موجود در شهرک چیتگر

در رابطه با شهرک های این منطقه باید گفت که در حال حاضر چهار پهنه مختلف در این شهرک واقع شده است که البته، لازم به ذکر است که این شهرک تازه ساز است  و از بین این پهنه های موجود فقط پهنه (اِی) به طور کامل ساخته شده و دیگر پهنه ها در حال ساخت هستند.

البته هر کدام از این پهنه های ذکر شده، دارای نام های مشخصی هم هستن. نام دیگر پهنه (اِی) بوستان، پهنه (بی) سروستان و پهنه (سی) نارنجستان است و دیگر پهنه باقی مانده، بدون نام است. در رابطه با پهنه سی، این بخش در ضلع جنوبی بنا شده و یکی از دلایل محبوبیت این پهنه، وجود مجتمع تجاری بزرگ چهار باغ است.

باید گفته شود که این پهنه در زمینه های مختلف ارتش مانند نیرو های زمین هوایی و ... ساخته شده است و همچنین؛ یکی از بهترین پهنه های این شهرک در زمینه سرمایه گذاری و کسب و کار است.

پهنه سی از بین سه پهنه واقع در شهرک چیتگر، جزء خاص ترین و پر اهمیت ترین پهنه های موجود است و با توجه به توضیحات گفته شده، وجود بزرگترین مرکز تجاری در این پهنه، خالی از لطف برای خاص تر کردن این پهنه نیست!

در این پهنه، هشت برج بنا شده که البته با توجه به حضور مشخص ارتش در این شهرک، نارنج یک و دو متعلق به نیروی هوایی ارتش می باشد و همچنین؛ این پهنه به دست ارتش در حال ساخت و امادگی کامل می باشد. در این پهنه به دلیل وجود متراژ های بزرگ و کوچک، در صدر انتخاب بسیاری از افراد است.

منبع:

https://tmam.ir/%da%86%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d9%87%d9%86%d9%87-c-%da%86%db%8c%d8%aa%da%af%d8%b1/

آخرین مطالب