خرید گل سانسوریا، بهترین تصفیه کننده‌ هوا در خانه

گیاهان آپارتمانی زیادی وجود دارند که علاوه بر سرسبز کردن محیط درونی ساختمان، باعث تصفیه هوا می‌شوند. یکی

توسط ABDOOSNEWS در 16 آبان 1400

گیاهان آپارتمانی زیادی وجود دارند که علاوه بر سرسبز کردن محیط درونی ساختمان، باعث تصفیه هوا می‌شوند. یکی از بهترین گیاهان قابل خریداری برای آپارتمان‌های امروزی گیاه سانسوریا است. گل سانسوریا دارای تنوع زیادی است که نوع ابلق آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. سانسوریا یک گیاه از خانواده ساکولنت است که نگهداری آسانی دارد.

https://s4.uupload.ir/files/picturee1_k63a.png

برای کسانی که به دنبال خرید گل سانسوریا هستند، شناخت قیمت خرید سانسوریا از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهید بهترین گل آپارتمانی تصفیه کننده هوا را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری کنید، کافی است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی گیاه سانسوریا

سانسوریا یکی از گیاهان بومی آفریقا است که در جنوب آسیا به وفور یافت می‌شود. این گیاه دارای تنوع زیادی است که تا به امروز بیش از 70 گونه از این گیاه در بازار قابل خریداری است. سانسوریا به عنوان یک گیاه سرسخت شناخته می‌شود که طول عمر زیادی دارد. اگر به عنوان یک تازه کار قصد نگهداری یک گیاه آپارتمانی سرسبز را دارید می‌توانید سانسوریا را انتخاب کنید.

 

نحوه نگهداری این گیاه آسان است و برای افزایش طول عمر سانسوریا کافی است به برخی از نکات کلیدی توجه داشته باشید. در این مقاله به بررسی شیوه نگهداری این گیاه اشاره خواهیم داشت.

سانسوریا گیاه مؤثر در تصفیه هوا

با توجه به ساختار گل سانسوریا می‌توان گفت که این گیاه قادر است تا زایلن، تولوئن و فرمالدئید را از محیط جذب نماید. این امر باعث می‌شود تا آلودگی‌های محیطی به حداقل میزان خود برسد. سانسوریا یک گیاه جذاب است که با افزایش اکسیژن فضا قادر است تا محیط را تصفیه نماید. اگر به دنبال خرید یک گیاه شیک و تصفیه کننده هوا هستید و به تازگی خرید گیاهان آپارتمانی را آغاز کردید، سانسوریا بهترین انتخاب است.

https://s4.uupload.ir/files/picturee2_7ua0.png

از گونه‌های سانسوریا می‌توان به سانسوریا امریکن، لاله‌ی، مهتابی، مدادبیا رنگی و شمشیری اشاره کرد. قیمت خرید سانسوریا برای هر گونه متفاوت است و با توجه به فروشگاه ارائه دهنده متفاوت است. علاوه بر گونه‌های بیان شده این گیاه دارای 70 گونه مختلف است که باعث می‌شود تا هر فرد متناسب با سلیقه خود بتواند بهترین گونه را برای آپارتمان خود خریداری نماید.

شرایط نگهداری گل سانسوریا چگونه است

اولین نکته‌ای که باید در زمان نگهداری این گیاه بدانید، در مورد شیوه آبیاری سانسوریا است. سانسوریا به عنوان یک گیاه بسیار کم آب شناخته می‌شود که نیاز به آبیاری کمی دارد. توجه داشته باشید که آبیاری زیاد سانسوریا باعث می‌شود تا گیاه به مرور زمان پژمرده شود. در فصل گرم سال بهتر است هفته‌ای یک بار به گیاه سانسوریا آب بدهید. در فصول سرد سال نیز می‌توانید این بازه زمانی را افزایش دهید.

اگر از جمله کسانی هستید که در طول ماه به سفرهای مختلف می‌روید، بدون نگرانی می‌توانید خرید گیاه سانسوریا را در برنامه خود قرار دهید. در بررسی وضعیت نگهداری گل سانسوریا بحث نور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. گل سانسوریا به وضعیت نور متوسط نیاز دارد. در واقع گیاه سانسوریا یک گیاه سایه دوست است که نباید در معرض نور خورشید به صورت مستقیم قرار داشته باشد. قرارگیری این گیاه در تابش مستقیم نور خورشید باعث خراب شدن برگ‌های سانسوریا خواهد شد.

شیوه تکثیر سانسوریا به چه صورت است

شاید یکی از جذاب‌ترین مراحل نگهداری گیاهان آپارتمانی، شیوه تکثیر گیاه باشد. سانسوریا به دو صورت کلی تکثیر می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تکثیر به شیوه پاجوش و تکثیر به شیوه قلمه زدن اشاره کرد. هر شیوه تکثیر باعث می‌شود تا قیمت خرید سانسوریا در بازار دچار نوسانات قیمتی شود. در ادامه به هر دو شیوه تکثیر گیاه سانسوریا اشاره خواهیم داشت:

تکثیر سانسوریا به شیوه پاجوش

در این روش که بسیار متداول است، بعد از بزرگ شدن برگ‌های اصلی سانسوریا، گیاه را از گلدان خارج کرده و سپس ریشه پاجوش را از گیاه مادر جدا کنید. این کار باعث می‌شود تا بتوانید با تهیه کردن خاک مناسب، سانسوریا را به بخش‌های مختلف تقسیم بندی کنید.

تکثیر سانسوریا به شیوه قلمه زدن

در این روش که برخی از افراد از آن برای تکثیر گل سانسوریا استفاده می‌کنند، برگ‌های بزرگ را به اندازه 8 سانتی‌متر برش زده و سپس با کمک برش‌های ایجاد شده نسبت به تکثیر گل سانسوریا اقدام کنید. در شیوه قلمه زدن قرار گیری قلمه‌ها درون یک بستر ماسه‌ای باعث خواهد شد تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

مشکلات گیاه سانسوریا

علاوه بر موارد گفته شده نگهداری گیاهان آپارتمانی می‌تواند پردرسر باشد چرا که گاهی بروز مشکلات مختلف باعث می‌شود تا نیاز به رسیدگی بیشتر داشته باشند. در برخی از موارد گیاه سانسوریا به دلایل مختلف دچار خشکی بیش از حد می‌شود که در این حالت باید به وضعیت آبیاری گیاه توجه داشته باشید. همچنین باید بدانید که سانسوریا یک گیاه سایه دوست است و نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار داشته باشد.

تغییرات دمایی ایجاد شده به نوعی باعث لوله شدن برگ‌های این گیاه خواهد شد. همچنین عدم تنظیم دمای محیط به ویژه ایجاد سرمای بیش از اندازه می‌تواند برگ‌های سبز سانسوریا را به رنگ تیره تبدیل نماید. هر یک از موارد گفته شده به عنوان مشکلات نگهداری گیاه سانسوریا شناخته می‌شود که باید نسبت به آن توجه داشته باشید. مشکلات به وجود آمده بر روی گیاه سانسوریا می‌تواند قیمت خرید سانسوریا را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت خرید سانسوریا چقدر است

با توجه به این که گونه‌های مختلفی از گیاه سانسوریا وجود دارد برای این که بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید، بهتر است به دنبال خرید از فروشگاه معتبر باشید. خرید گل و گیاه آپارتمانی نیز به مانند سایر محصولات مختلف، یک کار تخصصی شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از سایت‌های مختلف نسبت به فروش گل و گیاه آپارتمانی اقدام کردهاند، از این رو شناخت یک فروشگاه معتبر به شما این امکان را می‌دهد که با قیمت مناسب و تضمین کیفیت محصولات خود را خریداری کنید.

قیمت خرید سانسوریا با توجه به گونه‌های موجود در بازار متفاوت است. جهت خرید گل سانسوریا می‌توانید از فروشگاه کافه گلدون اقدام کنید.

خرید گل سانسوریا از کافه گلدون

کافه گلدون یکی از فروشگاه‌های تخصصی در زمینه فروش انواع گل و گیاه آپارتمانی است که با داشتن یک مجموعه تخصصی توانسته است محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت به فروش برساند. وجود اورژانس گل و گیاه موجود در این فروشگاه به خریداران این امکان را می‌دهد که بتوانند سالم‌ترین گل و گیاه را با قیمت عالی خریداری کنند. اگر به دنبال خرید گونه‌های مختلف گل سانسوریا هستید، بهتر به فروشگاه کافه گلدون به آدرس Cafegoldoon.com مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن