خرید جم برای بازی کلش آف کلنز به چه صورت انجام می شود؟

همانطور که میدانید کلش آف کلنز یکی از بازی های بدون محدودیت شرایط سنی در میان تمامی افراد جامعه است که به دلیل

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1400

همانطور که میدانید کلش آف کلنز یکی از بازی های بدون محدودیت شرایط سنی در میان تمامی افراد جامعه است که به دلیل گرافیک و جذابیت فوق العاده ای که دارد، جز آن دسته از بازی هایی است که اگر روند بازی کنترل نشود ممکن است وابستگی های شدیدی را ایجاد کند.

روند بازی کلش آف کلنز اینگونه است که شما به عنوان رئیس یک قبیله معرفی می شوید، حالا باید به نحوی بازی را کنترل کنید که همه چیز را تحت نظر خود داشته باشید. در این زمان از حداکثر نیرویی که دارید برای از بین بردن حریف استفاده کنید تا در نهایت فقط شما در بازی زنده بمانید. تعداد سکه های بازی، شرایط حمله، نحوه دفاع و... از مواردی هستند که باید توسط بازیکن کنترل شوند. در ادامه این قسمت قصد داریم در مورد بازی کلش آف کلنز و همچنین ارز رایج این بازی با شما صحبت کنیم.

آشنایی با کاربرد جم در بازی کلش آف کلنز

در بازی کلش آف کلنز یک ارز به نام جم وجود دارد که شامل سکه، اکسیر و هر نوع الماس دیگری است. این سکه ها دارایی هر قلعه هستند که شما به عنوان مالک قلعه باید از آن ها محافظت کنید و اجازه تصرف به حریف ندهید.

علاوه بر دفاع از دارایی خود شما باید بتوانید با طراحی نقشه هدفمند به قلعه دشمن یورش برده و تجهیزات آن ها را برای خود ذخیره کنید. وجود این سکه ها قدرت انتخاب تجهیزات قوی تر و پیچیده تری را برای غلبه بر دشمن به شما می دهد. در حالت دیگر شما در مواقع اضطراری با پرداخت هزینه به سکه های بیشتری دسترسی پیدا می کنید تا بتوانید نیروهای خود را آپدیت کنید که به این حالت، روش پولی دسترسی به جم کلش آف کلنز می گویند.

 

ویژگی های بازی کلش آف کلنز را بشناسید!

هر بازی با توجه به استراتژی مد نظر سازندگان آن دارای یک مجموعه ویژگی های خاص خود هستند. این ویژگی ها برای بازی کلش آف کلنز عبارتند از:

·       قابلیت به وجود آمدن کاراکتر های جدید به بازی در طی گذراندن با موفقیت مراحل آن

·       امکان ساخت قلعه های جدید برای هر گیمر

·       امکان پیوستن به قلعه دوستان برای کمک به آن ها

·       رویارویی با حریفان در سراسر دنیا

·       قابلیت چت و گفت و گو در هنگام بازی به منظور افزایش هیجان بازی

·       طراحی گرافیکی عالی و به روز

·       توانایی در رقابت های مختلف

 

·       وجود تجهیزات جنگی ساده و پیشرفته برای افزایش هیجان بازی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن