خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

  پیدایش اینترنت به اوایل دهه ی 60 برمی گردد و توسط ایالت متحده اجرا شده است. شبکه ی جهانی اینترنت متشکل

توسط ABDOOSNEWS در 5 اسفند 1399

 

پیدایش اینترنت به اوایل دهه ی 60 برمی گردد و توسط ایالت متحده اجرا شده است. شبکه ی جهانی اینترنت متشکل از مجموعه ای از شبکه های کامپیوتری می باشد که با استفاده از قوانین و پروتکل های خاص خود از طریق ماهواره، خطوط تلفن و ... به یک دیگر متصل می شوند و اطلاعات و داده ها به سرعت انتقال پیدا می کنند. در حال حاضر اینترنت مهمترین ابزار برای انتقال اطلاعات در سمینارها، دانشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی می باشد که در موبایل ها، کامپیوتر ها و.. قابل دسترس هستند. یکی دیگر از ویژگی های مهم اینترنت که باعث شده مورد استفاده همگان قرار بگیرد همگانی بودن، کاهش هزینه، بدون مرز و مالک بودن اینترنت، خرید و فروش آسان با استفاده از اینترنت، فراوان بودن تعداد مشترکان بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و زمان دانست. ایرانسل نیز ارائه سرویس دهنده اینترنت است و شما به راحتی می توانید به منظور خرید بسته اینترنت برای دیگران و برای خودتان اقدام کنید.

چرا اینترنت ایرانسل؟

با وجود رخ دادن مشکلات کنونی و پیدایش بیماری کرونا تمام ارتباطات و دسترسی ها با اینترنت انجام می شود و بیشتر کسب و کارها با روی آوردن به اینترنت و آنلاین بودن کار خود را انجام می دهند و جدا از این بیشتر دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف با کمک اینترنت سال تحصیلی خود را در خانه سپری می کنند.

شرکت ایرانسل یکی از اپراتور های معتبر و فعال در ایران می باشد که کاربران زیادی از سیم کارت و خدمات آن بهره می برند. سایت ایرانسل من، سایت اصلی برای تهیه ی اینترنت همراه ایرانسل و تهیه ی شارژ در دسترس کاربران می باشد. این سایت برای راحتی بیشتر کاربران خود اپیکیشن ایرانسل من را که قابلیت نصب بر روی گوشی های اندروید را دارا می باشد طراحی کرده است و همچنین از تنوع بسیار زیاد بسته های اینترنتی برخوردار می باشد.

معرفی خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

برای همه ی کاربران پیش آمده است که در جایی نیاز به اینترنت دارند و نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند و یا شخصی اینترنت می خواهد اما چگونه دسترسی به آن را بلد نمی باشد برای چنین مواقعی مدیران این اپراتور شرایطی را به وجود آوره اند تا کاربران بتوانند به راحتی برای یکدیگر بسته ی اینترنت بگیرند. یکی از خدمات ایرانسل که مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته است قابلیت خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران می باشد بدین صورت که می توانید برای هر شماره ایرانسلی دیگر با استفاده از اعتبار خود حجم اینترنت مورد نظر را خریداری کنید و اعتبار اینترنت بدون هیچ اقدام خاص دیگری برای طرف مقابل و روی شماره تلفن فرد مورد نظر فعال و قابل استفاده می شود.

کد خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

در قدم اول باید با شماره گیری کد دستوری *555# شروع کنید

 سپس شماره ی 5 را شماره گیری کنید

بعد از آن در منوی نمایش داده شده گزینه ی مدت زمان بسته ی اینترنت مورد نظر خود را انتخاب می کنید

در مرحله ی بعدی حجم اینترنت را مشخص کرده و در این مرحله از شما پرسش می شود که اینترنت برای خودتان فعال شود یا برای دیگران قصد خرید اینترنت دارید که با انتخاب گزینه و شماره گیری عدد 3 به مرحله ی بعدی می رود.

در این بخش باید شماره ایرانس شخصی که قصد خرید بسته اینترنتی را دارید وارد نمایید.

در گام آخر به مرحله ی پرداخت می رسید و باید انتخاب کنید هزینه ی بسته ی اینترنتی را با شارژ گوشی اعتباری و یا فیش ماهانه دائمی و یا کارت بانکی پرداخت کنید.

پس از پرداخت و کسر هزینه ی اینترنت، بسته ی اینترنت برای شخص مورد نظر فعال می شود.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران از طریق اپیکیشن ایرانسل من

ابتدا اپیکیشن را نصب می کنید و پس از باز کردن گزینه ی خرید اینترنت را انتخاب می کنید

سپس از بین بسته های اینترنتی، بسته ی مورد نظر خود را انتخاب می کنید

در منوی باز شده ی پیش رویتان گزینه ی هدیه به دوست را انتخاب می کنید تا بسته برای خودتان فعال نشود

در این مرحله شماره ی موبایل ایرانسل شخصی که قصد خرید بسته اینترنت برای او را دارید شماره گیری می کنید

در این بخش گزینه پرداخت را انتخاب کرده و مراحل خرید را طی میکنید

پس از پرداخت هزینه بسته برای فرد مورد نظرتان فعال می باشد.

بسته های اینترنت ایرانسل

بسته های اینترنتی ایرانسل از تنوع زیادی برخوردارند که به شرح زیر می باشد:

بسته های اینترنت ایرانسل به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، بلند مدت و ....

خرید بسته اینترنت ایرانسل td lte

بسته های اینترنت ایرانسل نامحدود

بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

بسته های اینترنتی را با چند روش می توان تهیه و خریداری کرد مانند:

کدهای دستوری *555*5#

تلفن گویا 0218734

وب سایت ایرانسل

اپیکیشن ایرانس من

سامانه های خدمات اینترنتی

معرفی سامانه های خدمات اینترنتی و خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران

بسته های اینترنتی همراه این امکان را برای کاربرانی که نیاز دارند برای کسب اطلاعات و یا به سبب کار یا علایقشان باید هر لحظه و در هر مکانی آنلاین باشند به اینترنت دست یابی پیدا کنند. سامانه های مختلف برای آسان کردن و تهیه ی بسته ی اینترنتی شما سایت هایی را طراحی کرده اند تا با شماره گیری چند کد دستوری بتوانید به سادگی اینترنت تهیه کنید.

از جمله به چند سامانه کاربردی می توان به شرح زیر اشاره کرد:

سامانه ی تهران شارژ با نماد دو ستاره

اپیکیشن آپ

سایت بامن با نماد رنگ آبی خاص خود

سایت ایتور

سایت سداد

هر یک از سایت های بالا را می توانید در گوگل سرچ کنید و پس از وارد شدن به صفحه ی اصلی سایت مورد نظر گزینه ی خرید اینترنت را انتخاب می کنید و سپس شماره ی موبایل خود یا دیگری را به صورت صحیح وارد نمایید و به مرحله ی بعد بروید و در این جا مدت زمان بسته و نوع بسته ی مورد نظر خود را مشخص  می کنید و در مرحله ی آخر روش پرداخت هزینه ی اینترنت را انتخاب می کنید و به درگاه متصل می شوید و پس از پرداخت، اینترنت فعال می شود و از طریق پیامک کوتاه به شما اطلاع رسانی می شود.

 

آخرین مطالب