خرید بازی فکری مافیا با قیمت مناسب

چند سال پیش، هنگامی که کلمه مافیا کلمه را دیدیم، در زمان واقعی گناهان در سیسیلی و ایتالیایی فیلم های خود را در

توسط ABDOOSNEWS در 25 اسفند 1400

چند سال پیش، هنگامی که کلمه مافیا کلمه را دیدیم، در زمان واقعی گناهان در سیسیلی و ایتالیایی فیلم های خود را در ذهن خود مشاهده کردیم. از 27 نوامبر 1399، با خانه مافیا، خانه یک مفهوم جدید از افکار پیدا کرد، و این روزها به نام مافیا شبانه به نام مافیا نرسیده اند.

تاثیر و محبوبیت شبهای مافیا بیشتر مردم علاقه مند به این بازی کارت هستند و می خواهند مافیا را در دوستانه و خانواده خود بازی کنند.


شاید شما از بازی های بازی های مافیا بازی کردید و کجا تاریخ بازی های فکری مافیا کجاست؟ بازی در مافیا چند ساله است؟ در این مقاله، ما باید به این سوالات پاسخ دهیم و مافیایی را معرفی کنیم و بازی های مورد انتظار (پلاگین ها) را معرفی کنیم. لطفا با ما خالق اصلی پازل مافیا کیست؟

مافیا از جزیره سیسیل ایتالیا سرچشمه می گیرد، اما خرید بازی مافیا اهل سیسیل نیست، بلکه شخصیت های آن را باید در روسیه جستجو کرد. در سال 1986، دیمیتری دیویدوف نمایشنامه ای را برای مافیا معرفی کرد که آن را در دانشکده روانشناسی دانشگاه دولتی روسیه طراحی کرد.

دیویدوف از تحقیقات روانشناختی و تجربه استفاده می کرد تا به دانش آموزان دبیرستانی خود بیاموزد که چگونه یک بازی مافیایی بسازند.

بازی مافیا بین دو گروه اکثریت (یا شهروندان) جاهل و گروه اقلیت (یا مافیا) که در همه جا حاضر هستند اتفاق می افتد.

توجه به گفتار و اعمال دیگران، توانایی تشخیص زبان بدن هر بازیکن و تحلیل رفتار او از مهمترین عناصر این بازی است.

شایعه بازی مخفیانه قهرمانان در کلاس های درس کالج پخش شد و خیلی زود به یکی از سرگرمی های دانش آموزان و کالج ها تبدیل شد. علاوه بر دانشگاه ها، این بازی برای مدارس و سایر گروه های اجتماعی در سراسر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اروپا و ایالات متحده جذاب بود.

محبوبیت بازی فکری مافیا به حدی رسید که در اواسط دهه 1990 تلویزیون لتونی سریالی با مضمون مافیایی با حضور افراد مشهور مشهور آن پخش کرد.
تاریخچه ورق بازی های مافیایی در ایران چه زمانی برمی گردد؟


بازی با ورق مافیا


مافیا اولین بار حدود 10 سال پیش (1380) در محافل ایرانی پخش شد. زمانی که دانشجویان ایرانی در اروپا تحصیل می کردند با همکلاسی های خود در خوابگاه مافیایی بازی می کردند. در راه خانه دانش آموزان دوستان و خانواده خود را با بازی مافیا آشنا کردند.


ایرانی ها در ابتدا چگونه مافیا بازی می کردند؟



در گذشته بازی های اوباش به صورت کاغذ و قلم یا با کارت انجام می شد. ایرانی ها این بازی را می شناسند اما به کارت های نسخه خارجی دسترسی ندارند. کارت های Mafia و Citizen (نسخه Mafia Classic) به طور خودکار روی کاغذ نوشته می شوند یا برای هر یک از بازی های کارتی کارت هایی تعریف می شود. بازیکن نیز با توافق قوانین بازی را تعیین می کند.


بازی Mafia Classic Edition

شخصیت های بازی کلاسیک مافیا عبارتند از: گروه مافیا، گروه شهروند، دکتر، کارآگاه و راوی. در این نسخه از گروه Mafia، Mafia و Citizen، بازیکنان ساده و خسته کننده هستند و هیچ نقش و تاثیری در روند بازی ندارند.
طرح دورهمی جواهرات شب مافیا فکری

نقش مخفی مافیا در زمان های خانوادگی و دوستانه بیشتر رایج شده است. طرفداران دو آتش نیز در این بازی نسخه بیگانه مافیا را بازی می کنند. اشکان جواهری در سال 1395 بازی فکری Mafia Night را بر اساس نسخه کلاسیک مافیا طراحی کرد و این بازی فکری توسط دورهمی جواهری ساخته و به فروش رسید.
در بازی فکری Mafia Night شخصیت های مختلفی به گروه Mafia and the city اضافه می شوند و هر کدام تنها بر روند بازی تاثیر می گذارند. اهمیت هر یک از شخصیت های بازی کمک کرد، پیچیدگی و زیبایی در مافیا در شب. باعث می شود مورد علاقه) در طول بازی نقش مهمی ایفا کنید و لپ تاپ از بازی دست اوست.

 

مواردی که زیباترین در مافیا را زیبا می کنند، نسخه کلاسیک را ارائه دادند:

    قوانین کد شده
    تعداد اصلی بازیکنان
    شخصیت های مختلف بازی می کنند به طوری که بازیکن بازی کاغذ را بازی نمی کند
    تعاملات دیگر بین بازیکنان
    چه اتفاقی می افتد مانند کشتن شهروندان و پایان شب تا فردا

زیبایی بازی مافیا شب بیش از یک خانواده است و زمان مهمی است، برخی از کافه ها شرایط را برای یکی از انجمن های Pavel-Family، بازی کارت شبانه مافیا می دهند.
محبوبیت در این بازی نیز در سینما، تلویزیون و محل اقامت خانه گرفته شده است. در فیلم Botatic Gregorian ساخته شده 1396، محتوای این بازی اصلاح شده است. مسابقه شهروند و مافیا - پخش از مهر 1388 از شبکه بهداشت و درمان ایران - و سریال شب مافیا - پخش از آبان ماه 1395 از فیلم - دو برنامه میزبان این بازی هستند.
یک پازل از شب مافیا بخرید و مافیا را گسترش دهید

فروشگاه اینترنتی آریالند جدیدترین و بهترین بازی های رومیزی و پازل را ارائه می دهد. بازی فکری Mafia Night و گسترش تاریک، مدنی، سیاه، آلوده و زیبای آن از جمله بازی های فکری است. در ادامه به معرفی بازی Mafia Night و لوازم جانبی آن می پردازیم.

    دورهمی جواهری توسعه بازی فکری Mafia Night را طراحی کرده است. هر یک از اکسپلورر یک بازی بزرگ است و یک شهروند جدید برای شهروندان، مافیا و گروه های مستقل دارد.

بازی در شب مافیا
لبه پلاگین تیره در مافیا

افکار و طراحان جواهرات مافیا اشکان و نشان دادن شخصیت های بازی و بسته بندی بازی آن را Shabah Huber ساخته شده است. هر بسته شبانه در بازی شبانه Mefia شامل موارد زیر است:

    40 کارت کارت
    33 کارت رای دادند
    30 بلیط در آخرین مرحله
    14 شب و کارت روزانه (1 شب و 13 روز روز و شب)
    12 کارت شارژ
    3 شماره کارت سفید
    شماره 1 شماره
    1 شرایط کارت شرایط
    1 شماره
    1 تعداد مسابقات
    1 تعداد کاستی ها
    1 تعداد کیسه ها
    2 مارک تجاری


رقابت اصلی بازی مافیا در شب زیر دو مافیا و شهروندان است. در همین حال و سندیکال و سینادیک هایی که تنها می توانند به تنهایی باشند. نگرش Mefia Night Manager روایتگر را بازی می کند و بازی را می گیرد و مراحل بازی را بررسی می کند. راهنمای کارت شخصیتی اقلیت مافیا

کارت های کاغذی مافیا قرمز هستند. این شخصیت ها روز و شب کار نمی کنند.
شخصیت های روی کارت اوباش عبارتند از:
رئیس مافیا (یا پدرخوانده) ، اولین و آخرین داور گروه مافیا

این شخصیت می تواند جایگزین رئیس مافیا شود و در صورت حذف از بازی، رئیس مافیا شب بعد از حذف آن ناراحت می شود و دو نفر از اعضای شهر را می کشد.

محافظ شخصی او مسئول حفاظت از سر مافیا است.

شارلاتان شخصیت یک دروغگو است که نقش مافیا را به عنوان یک کارآگاه به عنوان یک شهروند و یک شهروند را به عنوان یک مافیا شناسایی می کند. شخصیت های مافیا

بمب افکن یک شخصیت می تواند با اعلام نقش خود پس از 7 ثانیه توسط یکی از بازیکنان خودکشی کند.
  لَب او شخصیتی است که می تواند صدای بازیکنان را به طرق مختلف به نفع مافیا تغییر دهد.

آمپول سپس مافیا را شکنجه کنید و با انتخاب یک شب اعتراف کامل بگیرید.
قاتل حرفه ای او تنها کسی است که می تواند ماشه را بکشد.

راهنمای کارت های شخصیتی اکثر گروه های شهروندان

کارت های کاغذی شهروندان به رنگ آبی است و هر کارت یک یا چند شب یا چند روز با توجه به نماد روی کارت فعالیت خاصی را انجام می دهد. ویژگی های شناسنامه عبارتند از:

شکارچی کسی که بتواند یک گرگ را بکشد.

فدایی او بازیکنی بود که جانش را برای شهر داد. او حتی با انتخاب و شلیک یک نفر از بازی خارج شد.

استاد او شخصیتی است که هر دو شب از خواب بیدار می شود و با انتخاب شخصی آنها را نجات می دهد.

فرشته نجات او می تواند بازیکنی را که در بازی نیست با رای دادن نجات دهد. وکیل کسی که بتواند نماینده کسی باشد و فقط یک بار به او کمک کند.

داستان او شخصیتی است که شب ها با درخواست از مدیر بازی به اعضای اوباش آموزش می دهد.


کشیش ها
او مردی است که نقش مهمی در مبارزه با گرگ دارد و با انتخاب گرگ می تواند یک شهروند ساده باشد.

شخصیت های گروهی از شهروندان

دکتر ، او شخصیتی است که می تواند هر شب یکی از بازیکنان را نجات دهد.

و او در طول بازی تنها 2 شب فرصت داشت تا با پرس و جو از سرمربی، رفتار بازیکنان حذف شده را درک کند و شهروندان را از سردرگمی روز نجات دهد. دندانپزشک
شخصیتی که با دندون کشیدن یکی از حق حرف زدن تا آخر بازی فرار میکنه.


جانی ، رفتاری که شهروندان را از بیماری روانی محروم می کند و همچنین می تواند به تنهایی برنده بازی باشد.


جاسوس ، او شهروندی است که در وسط مافیا قرار دارد و همه اعضای مافیا در تلاش هستند تا هر چه زودتر او را از بازی خارج کنند.


ظالم ،او شخصیتی است که به راحتی بازی را ترک نمی کند. مگر اینکه توسط یک قاتل حرفه ای دستگیر شود. او فقط سه روز بعد در میانه روز درگذشت.


دست های باریک ، او شهروندی است که اگر شبانه شخصی را بدزدد، اموالش را از او می گیرد و او را به یک شهروند یا مافیای ساده تبدیل می کند.


شعبده باز ، او شخصیتی است که می تواند صدای همه را به تصویر بکشد. علاوه بر این، می تواند ظرفیت انسان را تا 24 ساعت جذب کند.


شهردار ، او در آن روز رای را به حالت تعلیق در می آورد. قضات
این امر مشخص می کند که چه کسانی در دور دوم رای گیری حذف می شوند.


شکارچی ، او تنها شخصیتی است که می تواند گرگ را در بازی حذف کند.

سرپرست ،او کسی است که فقط دو بار در شب فرصت دارد بازیکنان را به مدت 24 ساعت از بازی خارج کند.


بیکر ، او شخصیتی است که بقای او برای شهر مهم است. وقتی بازی را ترک می کند. پس از 5 روز، اعضای شهر گرسنه شدند و گروهی از شهروندان شکست خوردند.

راهنمای بازی کارتی مستقل شب مافیا
شخصیت های مستقل از مافیا

کارت های Werewolf و Syndicate یکی از کارت های مستقل در Mafia Night هستند که رنگی نوشته شده اند و پس زمینه آن ها زرد است.

باران روی بادکنک
هر 3 شب یک نفر می تواند گرگینه شود. او می تواند با کنترل نیمی از شهر برنده بازی باشد.
سندیکای اختاپوس
ترسناک ترین شخصیت بازی Mafia Night است. او اعضای اوباش، یک جاسوس، جانی، یک پزشک و یک کارآگاه را می شناخت. شرط برد او حذف گرگ و ماندن در بین 4 بازیکن بود.

   
راهنمای صحنه شب مافیا

https://livejame.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%81%db%8c%d8%a7/

    بازیکنی که مسئولیت بازی را بر عهده دارد، کارت های شخصیت بازی را برش می دهد و سپس آنها را روی همه بازیکنان قرار می دهد. هر بازیکن مخفیانه نام شخصیت را در کارت خود جستجو می کند.
    در شب اورتور، همه بازیکنان و بازیکنان به رختخواب می روند

آخرین مطالب