حمله در فرانسه: مایر می گوید مهاجم 3 نفر را با سر بریدن یک زن در کلیسا می کشد - حادثه تروریستی

[ad_1] این دومین حمله مهم در فرانسه طی ده روز گذشته استپاریس: روز پنجشنبه در شهر نیس فرانسه ، یک مهاجم سه نفر

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
حمله در فرانسه: شهردار گفت: سیرفیر زنی را در کلیسا سر برید و دو نفر دیگر را کشت - حادثه تروریستی

این دومین حمله مهم در فرانسه طی ده روز گذشته است

پاریس:

روز پنجشنبه در شهر نیس فرانسه ، یک مهاجم سه نفر را با چاقو کشت. یکی از آنها شامل زنی است که سر او را سر بریده است ، در حالی که چندین نفر دیگر در این حمله زخمی شدند. پلیس مهاجم را دستگیر کرده است. شهردار نیس آن را حمله تروریستی خوانده است. مردگان همچنین شامل رئیس کلیسا (نوتردام) هستند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید- فرانسه: نه نفر به جرم قتل معلم که کارتون پیامبر را در کلاس نشان می داد دستگیر شدند

این دومین حمله از این دست در فرانسه (کارتون ردیف) در مجادله بر سر کارتون حضرت محمد است. دادستان های ضد تروریسم فرانسه تحقیق در مورد این پرونده را آغاز کرده اند. شهردار شهر نیس ، کریستین استروسی ، آنها را حملات فاشیست اسلامی خوانده است. با بدست آوردن اطلاعات در مورد این حادثه ، پلیس مهاجم را محاصره و وی را هدف گلوله قرار داد ، مهاجم دائماً با الله اکبر صحبت می کرد ، هنگامی که وی هنگام دستگیری تحت زخمی شدن تحت معالجه قرار گرفت. منابع پلیس گفتند که دو قربانی در این حادثه در کلیسای نوتردام در باسیلیکا جان خود را از دست دادند ، در حالی که سومین مرد زخمی پس از حمله به مکانی پناه برده بود اما در آنجا فوت کرد. به گفته پلیس ، اکنون اوضاع تحت کنترل است.

همچنین بخوانید - هند حمله شخصی به ماکرون را در جنجال کاریکاتور محکوم کرد ، عمران هدف قرار داده بود

پیش از این ، پلیس فرانسه معلمی را در نزدیکی مدرسه سر بریده بود. 9 نفر در پرونده GS دستگیر شده اند. این قتل توسط یک جوان 18 ساله انجام شد ، سپس توسط پلیس در نزدیکی صحنه در کانفلانس-سانت-هونورین ، شمال غربی پاریس به ضرب گلوله کشته شد. لطفاً بگویید که امانوئل مکرون رئیس جمهور این حادثه را یک حمله تروریستی اسلامی خوانده است.

معلم ساموئل پتی به قتل رسید
پلیس گفت مقتول معلم تاریخ 47 ساله ساموئل پتی بود که در طی بحثی درباره موضوع آزادی بیان ، کارتون های حضرت محمد (ص) را به شاگردانش نشان داد. پس از این ، والدین برخی دانش آموزان از معلم شکایت کردند. ابتدا دو برادر و مادربزرگ و مادربزرگ مظنون توسط پلیس برای بازجویی بازداشت شدند.

جنجال طولانی کارتون
این حمله در حالی صورت می گیرد که دادگاه قتل عام در ژانویه 2015 در دفتر مجله هجو شارلی ابدو در جریان است. کاریکاتورهای حضرت محمد توسط مجله منتشر شد. این باعث موجی از خشم در جهان اسلام شد. این مجله کاریکاتورها را در ماه سپتامبر بازنشر داد و ماه گذشته نیز یک جوان پاکستانی در خارج از دفتر سابق مجله دو نفر را زخمی کرد.

(این خبر توسط تیم NDTV ویرایش نشده است. مستقیماً از فید سندیکا منتشر می شود.)


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن