حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اثاثیه خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم،

توسط ABDOOSNEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اثاثیه خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم، مولودی فرآورده Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی مجموعه مولودی جنس با بیش از سه دهه فعالیت رشته ای در راستا اثاثیه خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی محصول در حوزه فروش اثاثیه خانگی با توجه به استانداردها و نیاز مشتریان حساس بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم حالا مولودی مال مفتخر هست که اهمیت اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب خانگی جمهوری اسلامی ایران باشد. در گفتگویی که اساسی مادح مولودی رئیس ارشد همین تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین تیم همپا آوردیم:

امید هست که مشتریان همیشگی و کهن نیز حیاتی حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی کالا به جهت مشتریان کهن استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به سایت مولودی محصول میتوانید از آدرس پایین استعمال نمایید:

آدرس وب سایت قانونی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالیان پیشین به تیتر یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی فعالیت خود در راستا لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات حیاتی کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا حیاتی برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از همان نخست بر همین اصل بوده است که لیاقت خریدار کالی ناب خرید کردن یک فرآورده کلیدی کیفیت و رضایت بخش هست و خیر هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی هست وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات حساس کیفیت و نیز بها مطلوب و رقابتی میباشد عمل زیاد پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما این تیم امیدوار است که به امداد خدا و همت همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق این کلیدی برنده بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب راضی بودن مندی عمده مشتریانشان همت ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی رقیب در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن فروشگاه کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی حیاتی ارزش رقابتی و خوب به نسبت بازار بها محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما دکان اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به شکل حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته است و از ابتدا سرمایه خویش را بر تهیه محصولات اصلی کیفیت بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا مهم خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اصلی نگاهی حساس و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از دربین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، حیاتی کیفیت‌تر و اهمیت بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط حیاتی سایت خانگی لند دارای مدیریت فروش محترم همین تیم توانا و کلیدی میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع زیاد این وب سایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، البته جواب آقای هیمن عبداله پوری فراوان دیدنی و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اساسی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و لوازم جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و کلیدی متخصصین همین زمینه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات تارنما خانگی لند سفارش میشه، به خصوص برای بانوان و دوستانی که برای تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس وبسایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وب سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از پایین مجموعه سایتهایی می باشد که تمرکز دارای آنها بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 دارای فروش محصولات سایت آمازون در کشور ایران و اهمیت ارزش کمتر از این وبسایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، کار خود را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی کلیدی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این تیم فروش محصولات حساس کیفیت و حیاتی قیمت های مناسب و سرویس ها متمایز از دیگر سایت ها می باشد. مجموعه پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین روزگار و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید مهم تصور راحت تصویب سفارش نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو متاع را در گزیده همین مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات سایت موفق آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وب سایت بزنید، ممکن است شما هم نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در سایر سایتها یا این که سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی گزینه از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی اما لازم برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را برای مشتریان مهیا می‌آورد که قیمت ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جذاب در آیتم لپ تاپ استوک بها آن است. دارایی آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی گزینه نیاز برای خرید یک لپتاپ جدید مهم مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی کلیدی همین گروه در ارتباط باشید و محصولات همین مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله اساسی در خرید کردن لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی خیال مشتریان، مسلما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کارگیری مشخصی را برای اعضا در حیث گرفته اند که در صورتی که در روزگار به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را برگشت داده و یا این که هزینه را به حساب خرید کننده واریز میکنند و یا دستگاهی فارغ از اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت توجه به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید مدل های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول میتونیم همین چهار مغازه رو مهم نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل عملکرد کردیم بهترین خصوصیت های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه مهربانی میشناسید مطلقا معرفی کنید.

نکات اهمیت در خرید اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طریق اینترنت، علتی حساس به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین گونه معاملات شک و تردید دارا‌هستند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان به وسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اهمیت یاری دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید کردن و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه نوآوری می‌شود. اصلی وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از internet شک و تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته کلیدی که در خرید اینترنتی باید به آن توجه نمایید این است که خرید کردن خود را از یک وب سایت اعتبار و خوش سوابق انجام دهید. بدون شک نظرات اعضا در ارتباط دارای ارآیه محصول و راضی بودن مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته توجه کنید که برای پیدا نمودن تارنما های اعتبار در نتیجه ها کاوش ممکن است تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت نمایید تارنما هایی که میشناسید را تعیین نمایید نیکی لزوما سایت هایی که در نتایج ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام سایت مراقب اشتباه املایی یا این که دامنه ی آن (به تیتر مثال .net به جای .com .net) باشید و مطلقا از درستی و درستی نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl دارای خرید کنید

هرگز اصلی استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما همین آیتم را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که مهم SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن اهمیت HTTPS آغاز می شود نه فقط دارای HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک نیز در آدرس توشه آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت ذیل قرار دارد که جایگاه قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در وبسایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی حیاتی است که گوگل Chrome هر ورقه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های آخر در باطن مرز و بوم آغاز شده، ثبت و ساماندهی دکان های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین شیوه برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اهمیت تصویب اسم اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir التماس تصویب دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همینطور همه فروشگاه های آیتم تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به ملازم یک یا یک سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی فعالیت چندان سختی نیست. در نتیجه اگر میخواهید از امنیت یک وب وبسایت کاملا مطمئن شوید به اندازه می باشد به برگه به دست آوردن و کارهای حساس علامت اعتماد الکترونیکی در این وب وبسایت مراجعه نمایید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت گزینه لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین ابتدا می بایست توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت فردی استفاده می نماید اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت استعمال از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را حیاتی بانک گزینه حیث برقرار می کنند. به همین ترتیب در صورتی که به نوار نشانی وب سایت بانکی که از طریق فروشگاه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. در صورتی که ورقه خزانه آیتم لحاظ اصلی عبارت http میباشد هیچ زمان اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد کردن اطلاعات کارتتان در کاغذ خزانه آیتم نظر، حتی چنانچه تمامی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی نظیر مدرسه های و کالج به جهت انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز استعمال کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای دیرین دیگر استعمال می‌کنند.

توجه فرمایید که اگر به تندرست داده ها خویش اصلی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خود ببینید، از آخرین ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان به کار گیری کنید. چون در اورجینال مرورگرها خود اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که اهمیت کشف آنان نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین نسخه مرورگرتان برای خرید کردن الکترونیکی به کار گیری کنید.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یک عدد از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حیاتی روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت دوچندان گسترده شده و بسیاری از افرادی که اطلاعات یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز ثابت شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طریق فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در خدمات اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای کلمه و واژه رمزی هست که می‌تواند تنها برای یک بار در تراکنش مورد به کار گیری قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرز و بوم است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستضعف رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و صرفا بوسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از نحوه پیام کوتاه و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی نیز با هدف بررسی و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به خواسته ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای دریافت هدایت و خدمات دارای ارتباط حیاتی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند همین مهم را از طریق روابط‌عمومی رئیس شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا این که دارای مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از طرز یک عدد از بانک‌های مرزو بوم اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اصلی طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار دیتا و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد برگه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن بخشی از پول جنس به تیتر پیش پرداخت یا این که همان بیعانه کرده و آن گاه جدا ارتباط می‌کنند.

در نقطه نهایی باز هم می بایست به این نکته اشاره کنیم که یک مغازه معتبر را نمی قدرت تنها اساسی توجه به مرتبه آن در وب وبسایت هایی نظیر الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک برگه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی کلیدی هزاران تماشا کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت این نکته ها بی آلایش می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، کلیدی توجه به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت دوچندان متعددی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت توجه به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فراروگریز ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی میباشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما یاری کند و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا پیروزشود تا در نهایت خرید اینترنتی سوای دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی خوبتر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

فراوان
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن