حرف آخر را در کنکور با پکیج های موسسه حرف آخر بزنید.

موسسه آموزشی حرف آخر توسط استاد عبدالرضا منتظری در سال 1390 تاسیس شده است. حرف آخر پکیج‌های آموزشی متنوع

توسط ABDOOSNEWS در 28 مرداد 1400

موسسه آموزشی حرف آخر توسط استاد عبدالرضا منتظری در سال 1390 تاسیس شده است. حرف آخر پکیج‌های آموزشی متنوع خود را در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوره متوسطه دوم قرار می‌دهد. این موسسه یک تفاوت بسیار بزرگ با سایر موسسات آموزشی کنکور دارد. این تفاوت بزرگ، آموزش تمامی دروس با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی در دنیا است.

حرف آخر

این سوال برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیش می‌آید که چرا باید از محصولات حرف آخر استفاده کرد؟ این موسسه با سایر موسسات آموزشی چه تفاوتی دارد؟ ما در این مقاله مهم‌ترین تفاوت‌ها و امکانات حرف آخر را به شما معرفی می‌کنیم.

کلاس خصوصی یا آموزش در خانه با حرف آخر؟

بسیاری از دانش‌آموزان نمی‌دانند برای کنکور یا امتحانات به سراغ کلاس‌های خصوصی بروند یا از آموزش در خانه استفاده کنند. رضایت دانش‌آموزان از پکیج‌های حرف آخر به قدری زیاد است که داوطلبان دیگر به راحتی این پکیج‌ها را انتخاب می‌کنند. به عبارتی دیگر حرف آخر نیازی به تبلیغات اضافی ندارد زیرا دانش‌آموزان خودشان از پکیج‌های حرف آخر تعریف می‌کنند و آن‌ها را به دوستان خود معرفی می‌کنند. اما چرا آموزش‌های حرف آخر به این میزان مابین دانش‌آموزان محبوبیت دارد؟

آموزش مطالب با انیمیشن و تصاویر

اولین دلیل منحصربه‌فرد بودن پکیج‌های آموزشی حرف آخر استفاده از انیمیشن و تصویر است. حرف آخر برای آموزش تمامی درس‌ها از انیمیشن‌های متفاوت استفاده می‌کند. این روش آموزشی جدید برای اولین بار توسط حرف آخر مورد استفاده قرار گرفت. تمامی منابع کنکور در حرف آخر به صورت شهودی‌سازی و در قالب تصویرسازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. اما چرا انیمیشن و تصویرسازی؟

موسسه حرف آخر

محتوای آموزشی تصویری در حافظه بلندمدت دانش‌آموزان بهتر جای می‌گیرد. این بدین معنی است که دانش‌آموزان مفاهیم را زمانی که با تصویر مشاهده می‌کنند به صورت بهتری یاد می‌گیرند. پکیج‌های حرف آخر طوری تهیه شده‌اند که دانش‌آموزان تمامی مطالب را تا روز کنکور در حافظه خود نگه دارند و مفاهیم را عمیقا یاد بگیرند.

12 استاد برتر حرف آخر در آموزش کنکور

موسسه حرف آخر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و دانش‌آموزان و داوطلبان زیادی با پکیج‌های حرف آخر رتبه‌های بالایی در کنکور کسب کرده‌اند.  رتبه های برتر حرف آخر در کنکور ۹۹ به قدری زیاد هستند که نمی‌توان تک تک آن‌ها را معرفی کرد. اما همه این داوطلبان یک وجه مشترک با یکدیگر دارند. همه آن‌ها از پکیج‌های حرف آخر استفاده کرده‌اند و مدرسان حرف آخر دروس مختلف را به آن‌ها یاد داده‌اند. اساتید حرف آخر یکی از مهم‌ترین دلایل برای موفقیت این موسسه محسوب می‌شوند. اساتید حرف آخر که با این مجموعه همکاری می‌کنند و سابقه درخشانی در حوزه آموزشی دارند به شرح زیر هستند:

·     استاد عبدالرضا منتظری: مدرس ریاضی

·     استاد پیمان کامیار: مدرس فیزیک

·     استاد غلامحسین شیروانی: مدرس شیمی

·     استاد شعبانی: مدرس دپارتمان زیست

·     استاد شاکری: مدرس دپارتمان زیست

·     استاد محمد واعظی: مدرس عربی

·     استاد علیرضا یوسفیان‌پور: مدرس دین و زندگی

·     استاد محسن منتظری: مدرس ادبیات فارسی

·     استاد مجتبی محمودی: مدرس زبان انگلیسی

برنامه‌ریزی و مشاوره حرف آخر

حرف آخر تمامی جنبه‌های آموزش را در نظر گرفته است. این موسسه نه تنها پکیج‌های آموزشی با روش‌های جدید تولید می‌کند بلکه برنامه ریزی و مشاوره را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. مشاوران حرف آخر به صورت 24 ساعته با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کنند و آن‌ها را هنگام مطالعه کنکور تنها نمی‌گذارند.

حرف آخر برنامه‌های مطالعاتی مختلفی دارد. دانش‌آموزان با توجه به نوع مطالعه و زمانی که تا کنکور دارند یکی از برنامه‌های مطالعاتی حرف آخر را استفاده می‌کنند. حرف آخر برای دانش‌آموزان و داوطلبانی که زمان کمی تا کنکور فاصله دارند برنامه قبولی کنکور در 3 ماه را پیشنهاد می‌کند. برنامه 1000 ساعته حرف آخر یا برنامه‌های مطالعاتی دیگر حرف آخر با توجه به نیاز دانش‌آموزان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

دوره متوسط اول با حرف آخر

یکی از جدیدترین محصولات حرف آخر، پکیج‌های دوره متوسطه اول است. حرف آخر برای اینکه پایه دانش‌آموزان از ابتدا بسیار قوی باشد و آن‌ها نمرات مناسبی در امتحانات کسب کنند، پکیج‌های متوسطه اول را نیز تولید کرده است. این پکیج‌ها برای دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم مناسب هستند و تمامی درس‌های این سه پایه را به طور کامل پوشش می‌دهند. حرف آخر از بهترین اساتید کشور برای آموزش دانش‌آموزان در این دوره و پایه‌ها استفاده کرده است. 

 

 

 

موفقیت در کنکور دیگر رویا نیست

رتبه‌های برتر کنکور معمولا از حرف آخر به عنوان منبع درسی استفاده می‌کنند. نتایج درخشان دانش‌آموزان حرف آخری به خوبی نشان می‌دهد که قبولی در کنکور یک رویا دست نیافتنی نیست. داوطلبان و دانش‌آموزان می‌توانند از محصولات کنکور و متوسطه دوم حرف آخر برای قبولی در کنکور 1400 استفاده کنند و تمامی درس‌های کنکور را با الگوهای خاص و منحصربه‌فرد این موسسه یاد بگیرند.

ویژگی‌های پکیج‌های موسسه حرف آخر

1.   استفاده از تصاویر و انیمیشن

2.   استفاده از الگو‌های منحصربه‌فرد و نقشه‌ راه‌های خاص

3.   استفاده از نیمکره راست مغز همراه با درگیر کردن چشم و گوش و ذهن

4.   جمع‌بندی‌های منحصربه‌فرد برای تمامی دروس عمومی و تخصصی

5.   ارائه برنامه‌های مطالعاتی و مشاوره‌ای مناسب برای هر داوطلب و دانش‌آموز

6.   آموزش روش‌های تست زنی برای تمامی دروس

7.   استفاده از روش‌های نوین و جدید در آموزش

8.   استفاده از روش‌های کوتاه برای بخش محاسبات

9.   جامع و کامل بودن پکیج‌های آموزشی

10.               قیمت مناسب

11.               تدریس به صورت معلم و شاگرد

12.               زمان تدریس مناسب

13.                و ....

حرف آخری‌ها، حرف آخر را در کنکور می‌زنند

حرف آخر تمامی امکانات مناسب برای دانش‌آموزان و داوطلبان را آماده کرده است و این امکانات را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. حرف آخر به داوطلبان وعده قبولی در رشته‌های پزشکی را نمی‌دهد بلکه از دانش‌آموزان می‌خواهد رشته مورد نظر خود مانند دندانپزشکی، داروسازی و ... را انتخاب کنند و با حرف آخر، حرف آخر را در آن رشته بزنند. اگر به دنبال پکیج های هدیه و رایگان موسسه حرف آخر می گردید بهتر است به سراغ سایت رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر بروید و پکیج‌های رایگان حرف آخر را مشاهده کنید. داوطلبان می‌توانند برای جهت دریافت برنامه‌های مطالعاتی مختلف با حرف آخر در تماس باشند.

آخرین مطالب