حتی اگر مجبور به رای دادن به BJP باشیم ... مایواتی به متحد سابق خود ، آخیلش یاداو حمله می کند

[ad_1] نظرات مایاوتی به عقب نشینی وی در آستانه نظرسنجی در 9 نوامبر در UP مرتبط شده است.نکات برجستهمایواتی و آ

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

نظرات مایاوتی به عقب نشینی وی در آستانه نظرسنجی در 9 نوامبر در UP مرتبط شده است.

نکات برجسته

  • مایواتی و آخیلش یاداو دوباره به رقبای سرسخت خود بازگشتند
  • اظهارات وی در آستانه انتخابات عضو شورای قانونگذاری در UP است
  • رهبر کنگره پریانکا گاندی وادرا از این بیانیه انتقاد کرد

مایاواتی و آخیلش یاداو پس از اینکه اتحاد کوتاه آنها در اوتار پرادش در انتخابات ملی سال گذشته متوقف شد ، دوباره به رقبای سرسخت خود بازگشتند. مایاوتی گفته است که او حتی آماده رأی دادن به BJP برای شکست دادن هر نامزد حزب سماجوادی آخیلش یداو در نظرسنجی های شورای قانونگذاری UP است.

رهبر حزب سماج باهوجان (BSP) حتی گفته است که پس گرفتن پرونده سال 1995 وی علیه حزب سماجوادی به خاطر اتحادشان "اشتباه" بود.

"ما تصمیم گرفته ایم که برای شکست دادن نامزد SP در انتخابات آینده MLC (عضو شورای قانونگذاری) در UP ، تمام انرژی خود را صرف خواهیم کرد و حتی اگر مجبور شویم رای خود را به یک نامزد BJP یا هر نامزد حزب دیگر بدهیم ، هر کاندیدای حزبی که بر کاندیدای دوم سماجوادی مسلط شود ، به طور حتم همه آرا B BSP MLA را بدست خواهد آورد ، "مایواتی به خبرگزاری ANI گفت.

رهبر کنگره پریانکا گاندی وادرا ، با اشاره به حمایت ضمنی مایواتی از BJP ، در مورد فیلم اظهارات خود اظهار نظر کرد: "اکنون آیا حرف دیگری برای گفتن وجود دارد؟"

اظهارات وزیر ارشد پیشین به عقب نشینی وی در آستانه نظرسنجی در 9 نوامبر برای 10 کرسی راجیا سبها در اوتار پرادش مرتبط است.

حزب میاواتی نامزدي به نام Ramji Gautam را براي يك كرسي راجيا صبحا قرار داده است ، حتي اگر تعداد مجمع را نداشته باشد. رهبران BSP اظهار داشتند که ممکن است از حمایت احزاب غیر BJP دیگر برخوردار شوند.

با این حال ، در ضربه به این برنامه ها ، چهار نفر از 10 MSP BSP که نام کاندیدا را پیشنهاد داده بودند ، گفتند که امضاهای آنها روی کاغذ نامزدی وی جعل شده است. آنها همچنین اشاره کردند که ممکن است طرف خود را تغییر دهند. یک MLA فاش کرد که وی با رئیس حزب سماجوادی ، آخیلش یداو ملاقات کرده و دیگری اظهار داشته است که وی "معروف به احترام با اعضای حزب خود است".

مایواتی خشمگین به آخیلش یداو برخورد کرد و تصمیم خود برای شریک شدن با او را برای انتخابات لوک سبها اشتباه بزرگی خواند. وی همچنین گفت وقتی رفتارهای حزب سماجوادی را پس از نتایج انتخابات لوک سبها دید ، فهمید که پس گرفتن پرونده سال 1995 او علیه حزب به دلیل حمله به او اشتباه بزرگی بود.

وی گفت: "ما نباید دست آنها را می گرفتیم. باید كمی عمیق می اندیشیدیم. با عجله تصمیم اشتباهی گرفتیم. با این كار مرتكب اشتباه بزرگی شدیم."

"من می خواهم فاش كنم كه وقتی ما تصمیم گرفتیم با حزب سماجوادی برای انتخابات لوك سبها در UP نظرسنجی كنیم ، ما برای آن بسیار سخت تلاش كردیم اما از روز اول ائتلاف ما ، آخیلش یداو مدام به SC Mishra (رهبر ارشد BSP) می گفت كه از زمان BSP-SP دست به دست هم داده اند ، من باید پرونده خود را پس بگیرم. "

"حزب ما برای مبارزه با نیروهای مشارکت در انتخابات لوک سبها با حزب SP دست به دست هم داده بود. به دلیل درگیری های خانوادگی ، آنها نتوانستند از اتحاد با BSP چیز زیادی بدست آورند. آنها پس از انتخابات به ما پاسخ ندادند و بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم که جدا شویم راه با آنها. "

پیش از انتخابات عمومی ، میاواتی رقابت افسانه ای خود را با بنیانگذار سماجوادی مولایم سینگ یداو به خاک سپرد و با پسرش آخیلش یداو همکاری کرد و یک بلوک مخالف علیه BJP تشکیل داد.

مایواتی برای پس گرفتن پرونده خود در مورد واقعه "مهمانسرا" در سال 1995 ، هنگامی که پس از تصمیم به حمایت از دولت مولایم سینگ و جلب همکاری با BJP ، توسط کارگران حزب سماجوادی تحت مدیریت قرار گرفت ، به دادگاه رفت.

حسن نیت کوتاه مدت بود؛ دسته کوچک موسیقی جاز Mayawati-Akhilesh Yadav در UP به یک محصول تبدیل شد ، و باعث شد که دو رقیب که به متحدین تبدیل شده اند ، بر روی یکدیگر وارسه کنند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن