جیپ هند تخفیف های تا سقف روپیه را اعلام کرد. 2 Lakh On Compass & Compass Trailhawk

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]
مزایای Jeep Compass SUV تا 31 اکتبر 2020 معتبر است. بسط دادن مشاهده عکس ها

مزایای Jeep Compass SUV تا 31 اکتبر 2020 معتبر است.

جیپ هند رسما مزایای جذاب این ماه را در SUV های Compass و Compass Trailhawk اعلام کرده است. این مزایا از سوی خودروساز آمریکایی در طول فصل جشن در حال انجام است. همانطور که در وب سایت رسمی جیپ در هند ذکر شده است ، مزایای آن از 1.5 پوند شروع می شود و برای لپ تاپ Compass به 2 پوند می رسد. قابل ذکر است ، نسخه محدود Night Eagle که اخیراً راه اندازی شده است بخشی از پاداش های جشن ارائه شده در این ماه نیست. این پیشنهادات در جیپ کامپکت SUV تا 31 اکتبر 2020 معتبر هستند.

همچنین بخوانید: جیپ قطب نمای هفت نفره خال خال در هند

a3k6casc

جیپ قطب نما سازگار با BS6 در اوایل سال جاری در هند راه اندازی شد

SUV Compass با مزایای حداکثر 2 پوند ارائه می شود. شامل تخفیف های نقدی تا 1.5 پوند و پاداش مبادله ای تا 50،000 پوند است. مزایای ارائه شده در SUV جیپ قطب نما از یک نوع به یک دیگر متفاوت است. هیچ مزایای جشن در SUV جیپ Wrangler وجود ندارد.

جدای از پیشنهادات جشن ، این خودروساز در این ماه معاملات هیجان انگیزی را نیز با SUV Compass ارائه می دهد. این طرح ها فقط به SUV Compass محدود می شوند. این شامل طرح EMI ، طرح EMI ترکیبی ، 6 EMI آسان ، 50 درصد تخفیف در طرح EMI ، بسته با نرخ کم بهره ، 100 درصد پیشنهاد بودجه خارج از جاده و موارد دیگر است. این شرکت همچنین پیشنهاد ویژه بانوان را ارائه می دهد که شامل 8.20 درصد نرخ سود و تا 100 درصد بودجه جاده ای است.

اخبار

SUV سازگار با BS6 در اوایل سال جاری در اینجا معرفی شد. دامنه جیپ قطب نما از 16.49 پوند شروع می شود و تا 25.99 پوند (نمایشگاه سابق) افزایش می یابد. این SUV با موتور 2.0 لیتری MultiJet II دیزلی ارائه می شود که 170 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. همچنین یک آسیاب بنزینی 1.4 لیتری MultiAir وجود دارد که 161 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. این موتورها با گزینه های جعبه دنده 6 سرعته دستی و 9 سرعته اتوماتیک جفت می شوند که در هر دو موتور بنزینی و دیزلی موجود است.

6v66q87o

هیچ مزایای جشن در نسخه محدود جدید Compass Night Eagle ارائه نمی شود

همچنین بخوانید: جیپ قطب نمای آگاهی از لکه های صورت با آلیاژهای جدید و اگزوزهای دوقلو

0 نظرات

SUV جمع و جور از زمان حضور در هند ، حجم دهنده اصلی این شرکت بود. با گذشت بیش از 3 سال ، احتمالاً زمان مناسب برای معرفی یک مدل فیس لیفت از SUV است. در حال حاضر مدل فیس لیفت در هند تحت آزمایش است و انتظار می رود سال آینده عرضه شود. این شرکت همچنین در حال کار بر روی SUV 7 نفره Compass است که انتظار می رود در سال 2021 در بازار ما به بازار عرضه شود.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن