جیو به مشترکان 40.56 کرور افزایش می یابد و در Q2 2020 به 73 لخ اضافه می کند

[ad_1] Reliance Jio در حال حاضر دارای 40.56 کرور مشترک است ، صنایع Reliance اعلام کرد ضمن اعلام درآمد خود برا

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

Reliance Jio در حال حاضر دارای 40.56 کرور مشترک است ، صنایع Reliance اعلام کرد ضمن اعلام درآمد خود برای سه ماهه دوم منتهی به 30 سپتامبر روز جمعه. اپراتور مخابراتی ، که بزرگترین شرکت مخابراتی هند است ، 73 مشترک مشترک در سه ماهه گذشته اضافه کرده است ، در حالی که 99 مشتری جدید در سه ماهه قبلی که در 30 ژوئن به پایان رسید ، کمتر است. از نظر متوسط ​​درآمد هر کاربر (ARPU) ، جیو اظهار داشت که Rs تولید می کند. ماهانه 145 در هر مشترک در سه ماهه دوم. این افزایش 3.2 درصدی را نسبت به Rs نشان می دهد. 140.3 ARPU قبلا گزارش داده است.

با توجه به اینکه کل مشترکین خود در سه ماهه سپتامبر به رقم 40.56 کرور رسیده اند ، از 35.59 کرور گزارش شده در مدت مشابه سال گذشته ، جیو با رشد 13.96 درصدی نسبت به سال گذشته در پایگاه مشترکان خود مواجه شده است. با این حال ، اپراتور مستقر در بمبئی ، نرخ ریزش ماهانه 1.69 درصد را در طول سه ماهه گزارش کرد که در مقایسه با 0.46 درصد گزارش شده در سه ماهه اول است. گفته می شود که این افزایش به دلیل تأثیر COVID-19 در تلفیق سیم کارت و چرخه شارژ مجدد جمعیت مهاجر بوده است.

Mukesh D. Ambani ، رئیس و مدیرعامل Reliance Industries Limited ، در بیانیه ای آماده گفت: "با شش ماه گذشته جمع آوری سرمایه بزرگ در سراسر تجارت جیو و خرده فروشی ، ما از چندین سرمایه گذار استراتژیک و مالی در خانواده Reliance استقبال کرده ایم." "ما همچنان به دنبال ابتکارات رشد در هر یک از مشاغل خود با تمرکز بر فرصت هند هستیم."

جیو گفت که متوسط ​​مصرف داده بی سیم آن در هر کاربر در هر ماه 12 گیگابایت (GB) در طول سه ماهه بوده است. این اپراتور همچنین اشاره کرد که میانگین مصرف صدا را 776 دقیقه در هر کاربر در ماه مشاهده کرده است. علاوه بر این ، کل ترافیک داده های بی سیم به 1،442 کرور گیگابایت افزایش یافت که تقریباً 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته دارد.

جیو سه ماهه سود خالص Rs بدست آورد. 3،020 کرور ، که تقریباً دو برابر افزایش یا بیش از 205.05 درصد رشد نسبت به سال گذشته نسبت به سال گذشته نشان می دهد. 990 کرور در مدت مشابه سال گذشته درآمد کسب کرده است. درآمد مستقل حاصل از عملیاتی که شامل درآمد دسترسی است به روپیه رسید. 21708 کرور در سه ماهه دوم از روپیه. 12354 کرور تولید شده در سه ماهه مشابه سال گذشته.

در کنار اعلام ارقام درآمد ، جیو در اعلامیه خود به این نکته اشاره کرد که عرضه Jio UPI pan-India در برنامه MyJio طی سه ماهه به پایان رسیده است. ابتدا برای انتخاب کاربران در ژانویه راه اندازی شد. در این نسخه آمده است: Jio Platforms همچنین تمام سرمایه گذاری های اخیر را به استثنای سرمایه گذاری از Google انجام داده است.

ماه گذشته ، جیو خدمات Postpaid Plus خود را با ویژگی هایی از جمله تماس های صوتی نامحدود ، دسترسی به برنامه های پخش جریانی و اتصال در پرواز برای گسترش پایگاه کاربری خود در کشور - همراه با جذب مشتری های اعتباری جدید ، راه اندازی کرد. این شرکت ارتباط تلفنی همچنین اخیراً همکاری خود با کوالکام را برای حرکت به سمت 5G در آینده اعلام کرده است.

در اوایل این ماه ، سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (TRAI) اعلام کرد که جیو به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در این کشور شناخته می شود که از مرز 40 کرور مشتری عبور می کند. طبق داده های ارائه شده توسط تنظیم کننده ، اپراتور در ماه جولای 35.54 مشترک لهستانی اضافه کرده است.


آیا در سال 2020 واتس اپ ویژگی قاتل را که هر هندی منتظر آن است دریافت می کند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب