توییتر با انتقاد شدید از آنانیا بیرلا با انتقاد از رستوران آمریکایی به دلیل رفتار نژادپرستانه در قبال خانواده

[ad_1] نکات برجستهآنانیا بیرلا خواننده و ترانه سرا استآنانیا بیرلا در توییتر خود یک رستوران آمریکایی را برای

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

نکات برجسته

  • آنانیا بیرلا خواننده و ترانه سرا است
  • آنانیا بیرلا در توییتر خود یک رستوران آمریکایی را برای نژادپرستی صدا زد
  • رستوران هنوز پاسخی به ادعاها نداده است

آنانیا بیرلا ، خواننده و ترانه سرا روز یکشنبه در توییتر خود خواستار تماس با یک رستوران ایتالیایی محبوب در ایالات متحده به دلیل رفتارهای غیرقابل مهمان بودن در قبال او و خانواده اش شد که برای صرف یک شام با هم بیرون رفته اند. او نوشت که رفتار رستوران نژادپرستانه بوده و "مشکلی ندارد" و آنها باید یاد بگیرند که چگونه با مشتریان خود رفتار کنند. وی در توییت خود در توضیح این حادثه ناخوشایند نوشت: "به معنای واقعی کلمه من و خانواده ام را از محل زندگی آنها بیرون انداختیم. بسیار نژادپرستانه. بسیار ناراحت کننده".

(همچنین بخوانید: ویروسی: این مادربزرگ 70 ساله از یک دهکده ماهاراشترا احساس جدید YouTube است)
مادر وی ، یک مربی و فعال بهداشت روان Neerja Birla نیز نارضایتی خود را در توییتر ابراز کرد ، "بسیار تکان دهنده .. رفتار کاملا مسخره توسطScopaRestaurant. شما حق ندارید با هیچ یک از مشتریان خود اینگونه رفتار کنید" ، توییت دخترش.

اخبار

(همچنین بخوانید: فیلم ویروسی: املت غول پیکر ساخته شده با 60 تخم مرغ اینترنت را شوکه می کند)

آنانیا بیرلا دختر رئیس گروه آدیتیا بیرلا ، کومار مانگلام بیرلا است که همچنین در لیست 10 میلیاردر ثروتمند هند در سال 2020 به فهرست فوربس راه یافت.

در حالی که رستوران هنوز به ادعاهای خواننده پاسخ نداده است ، اینترنت بسیار مبهوت است. برخی از آنها متحیر هستند که چگونه این رستوران آمریکایی می تواند با چنین خانواده ای با شکوه چنین کاری را انجام دهد ، برخی دیگر از رفتارهای تبعیض آمیز کارکنان ناراضی هستند و تجربیات دست اول خود را در مورد نژادپرستی در سراسر جهان به اشتراک می گذارند. در اینجا برخی از واکنش های توییتر آورده شده است.

درباره Sushmita Senguptaسوشمیتا با اشتیاق شدید به غذا ، همه چیز خوب ، پنیر و چرب را دوست دارد. سایر فعالیتهای مورد علاقه او در زمینه سرگرمی به غیر از بحث غذا شامل خواندن ، تماشای فیلم و تماشای بیش از حد نمایش های تلویزیونی است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب