توضیحی مختصر برای آشنایی با جم کلش رویال و هر آنچه که باید بدانید

سرعت پیشرفت بازی های دیجیتال به گونه ای است که افراد در سنین مختلف را جذب خود می کند. یکی از  بازی های مح

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1400

سرعت پیشرفت بازی های دیجیتال به گونه ای است که افراد در سنین مختلف را جذب خود می کند. یکی از  بازی های محبوب در سراسر جهان، بازی کلش رویال می باشد که از مراحل مختلف با جذابیت بالا ساخته شده است. این بازی توسط super cell طراحی و روانه بازار شد که قبل از این بازی، کلش آف کلنز را ساخته بود.

این بازی بر روی گوشی ها نصب می شود و بازیکنان با داشتن کارت های مختلف به نبرد با حریف می پردازند. یکی از موارد مهم در طول این بازی، جم کلش رویال است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

توضیحی مختصر برای آشنایی با جم کلش رویال

معمولا بازی های با برنامه نویسی قوی از مراحل و آیتم های مختلف تشکیل شده اند که برای تهیه و خرید آن ها در طول بازی، یک واحد پولی تعیین شده است. در بازی کلش رویال این واحد پولی جم می باشد که تنها در همین بازی کاربرد دارد. جم کلش را در طول بازی با انجام موارد متعدد می توان جمع آوری کرد و با آن مواردی که قفل است را، باز کرد.

چگونه تعداد جم کلش رویال را افزایش دهیم؟

بازی کلش رویال نیاز به جم دارد و بدون آن نمی توان از تمام قسمت های بازی استفاده کرد بنابراین باید راه هایی در بازی وجود داشته باشد، تا گیمرها بتوانند بر تعداد جم یا الماس خود بیافزایند. به کمک موارد زیر می توان به تعداد جم کلش رویال افزود.

  • این بازی یک بازی جنگی است بنابراین با شرکت در مسابقه ها می توان تعداد جم کلش رویال را افزایش داد.
  • سازنده بازی صندوقچه هایی با نام های crown را  در بازی قرار داده است تا بازیکنان با باز کردن آن، بر تعداد جم کلش رویال خود بیافزایند.
  • انجام ماموریت ها با موفقیت نیز، می تواند تعداد جم های کلش را بالا ببرد.
  • هر بازیکن یک دهکده دارد که با پاکسازی آن، می تواند تعدادی جم کلش دریافت کند.

البته با مراجعه به لینک https://www.eghtesadonline.com/بخش-فناوری-64/525597-آشنایی-با-تمام-ویژگی-ها-مشخصات-مزایای-استفاده-از-جم-کلش-جم-کلش-رویال-کستل-کراش می توانید با روش های مخفی به دست آوردن جم آشنا شوید.

خرید جم کلش رویال

 

علاوه بر موارد فوق راه های دیگری برای افزایش تعداد جم وجود دارد. در نظر گرفتن این راه ها توسط سازنده، برای این است که تعداد جم های دریافتی با موارد فوق کم است بنابراین می توان برای افزایش تعداد جم کلش رویال، از طریق فروشگاهی که در بازی وجود دارد آن ها را خریداری کرد یا این که از طریق  وب سایت های مطمئن برای این کار اقدام کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن