تلفن های سری Micromax تایید شده اند که با MediaTek Helio G85 ، Helio G35 SoCs می آیند

[ad_1] Micromax با تلفن های هوشمند MediaTek Helio G35 و Helio G85 سری تلفن های هوشمند "In" خود را به هند می

توسط ABDOOSNEWS در 6 آبان 1399
[ad_1]

Micromax با تلفن های هوشمند MediaTek Helio G35 و Helio G85 سری تلفن های هوشمند "In" خود را به هند می آورد. این شرکت از طریق تیزر منتشر شده در توییتر در روز سه شنبه جزئیات پردازنده را تأیید کرد. تلفن های سری Micromax In قرار است از 3 نوامبر در کشور راه اندازی شوند. این شرکت هندی با تلفن های هوشمند جدید خود قصد دارد شرکت های چینی از جمله Realme و Xiaomi را به خدمت بگیرد. همچنین شایعه شده است که تلفن های میکرومکس حداکثر سه دوربین عقب دارند و یک باتری 5000 میلی آمپری دارند.

Micromax India با انتشار توییتر ویدیویی تیزری را نشان می دهد که وجود MediaTek Helio G35 و Helio G85 در تلفن های سری Micromax In برجسته است.

MediaTek Helio G85 SoC با تمرکز در بازی در ماه مه ، بخشی از تلفن های هوشمند معروف مانند Realme Narzo 20 و Redmi Note 9 است. از طرف دیگر ، MediaTek Helio G35 در ژوئن رونمایی شد و تلفن های ارزان قیمت مانند Realme را تأمین می کند. C11 ، Redmi 9 و Poco C3.

گزارشی از هفته گذشته The Mobile Indian حاکی از وجود هر دو چیپ ست جدید MediaTek در گوشی های آینده Micromax بود. این گزارش همچنین ادعا کرد که گزینه بودجه در سری جدید از یک نمایشگر 6.5 اینچی HD + بهره می برد و دارای حداکثر 3 گیگابایت رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین می توانید انتظار تنظیم دوربین دوگانه پشتی و باتری 5000 میلی آمپری را داشته باشید. در مقابل ، انتظار می رود نوع برتر آن با Helio G85 SoC دارای دوربین های عقب سه گانه باشد.

Rahul Sharma ، بنیانگذار Micromax ، هفته گذشته در مصاحبه ای با Gadgets 360 نشان داد که سری جدید بین Rs خواهد بود. 7000 و روپیه براکت 25000 قیمت. همچنین قول داده شده است که تقریباً با تجربه اندرویدی روبرو خواهد شد و شامل هیچ گونه نرم افزار تبلیغاتی و تبلیغاتی نخواهد بود.

راه اندازی سری Micromax In هنوز یک هفته دیگر باقی مانده است و انتظار می رود این شرکت طی روزهای آینده برخی دیگر از ویژگی های گوشی های آینده را تأیید کند.


چرا قیمت گوشی های هوشمند در هند افزایش می یابد؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای دریافت جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Tinder ویژگی چت ویدئویی رو در رو خود را در سطح جهانی گسترش می دهد

داستان های مرتبط


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن