تلاش برای تبدیل شدن به نسخه سبک BJP تبدیل به کنگره صفر خواهد شد: Shashi Tharoor - کنگره در تمرین تبدیل شدن به نسخه سبک BJP: Shashi Tharoor صفر می شود

[ad_1] ششی ثارور گفت ، کنگره به هیچ شکل یا بخشی BJP نیست (عکس پرونده)دهلی نو: شاشی ثارور ، نماینده کنگره ، گف

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
از BJP

ششی ثارور گفت ، کنگره به هیچ شکل یا بخشی BJP نیست (عکس پرونده)

دهلی نو:

شاشی ثارور ، نماینده کنگره ، گفته است که سکولاریسم هم از لحاظ تئوری و هم از نظر عملی در معرض تهدید است. حزب حاکم همچنین می تواند این کلمه را از قانون اساسی حذف کند. با این حال ، وی تأکید کرد که نیروهای نفرت نمی توانند چهره سکولار کشور را تغییر دهند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید - اظهارات برخی از رهبران از جمله Rahul Gandhi در مورد Pulwama و کشمیر ناراحت کننده است: JP Nadda

ثارور در مصاحبه خود در مورد کتاب جدید خود "نبرد متعلق" گفت که سکولاریسم یک کلمه است و حتی دولت آن را از قانون اساسی حذف می کند ، اما به دلیل ساختار اساسی قانون اساسی ما سکولار باقی خواهد ماند . وی گفت که حزب کنگره توانایی تبدیل شدن به "نسخه سبک" BJP را ندارد. هرگونه تمرین او را به سمت "کنگره صفر" سوق می دهد. وی به صراحت اعلام کرد که حزب کنگره به هیچ وجه از ایدئولوژی سیاسی BJP استفاده نخواهد کرد. در درون کنگره ، احساس سکولاریسم در هند هنوز ریشه عمیق دارد.

همچنین بخوانید - RJD ، کنگره و JDU دروغ می گویند و از اقلیت ها رای می گیرند: اویسی

ثارور گفت ، درمورد اتخاذ موضع نرم هندوتوا در كنگره ، وی معتقد است كه این مسئله می تواند برای برخی از سرخپوستان لیبرال بسیار جدی و جدی باشد. اما نگرش حزب کنگره کاملاً واضح است و نمی تواند اجازه دهد به نسخه سبک BJP تبدیل شود. فکر نمی کنم کنگره چنین تلاشی کند. مانند نسخه سبک نوشیدنی سرد پپسی ، وزیر سابق اتحادیه با مقایسه پپسی لایت با BJP Light و Coke Zero با Congress Zero این بحث را مطرح کرد.

ثارور با تشریح تفاوت ایجاد شده توسط کنگره بین هندوئیسم و ​​هندوتوا ، گفت: "هندوئیسم که ما به آن احترام می گذاریم فراتر از کلیت و انتقادی است ، در حالی که هندوتوا یک ایدئولوژی سیاسی است که باریک است و دیگران را از خود دور می کند. طبق گفته Tharoor ، نماینده مجلس از Thiruvananthapuram ، ما با موضع نرم ایدئولوژی سیاسی BJP هیچ شکلی نمی گیریم. رهول گاندی آن را کاملاً واضح بیان کرده است. طبق اعتقادات مذهبی وی ، وی با بازدید از معابد از هیچ هندوتوا نرم و سرسختی پشتیبانی نمی کند. وی تصریح کرد که کنگره به شدت موضوع سکولاریسم را مطرح کرده و کاملاً به آن متعهد است.

(این خبر توسط تیم NDTV ویرایش نشده است. مستقیماً از خوراک سندیکا منتشر می شود.)


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن