تعرفه خدمات تولید محتوا

تعرفه خدمات تولید محتوا در سایت وبمونی بسیار مناسب است و به صورت سئو شده و حرفه تحویل شما داده خواهد شد. صنعت

توسط ABDOOSNEWS در 25 شهریور 1400

تعرفه خدمات تولید محتوا در سایت وبمونی بسیار مناسب است و به صورت سئو شده و حرفه تحویل شما داده خواهد شد.

صنعت تولید محتوا و بازاریابی به زودی 417 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت و گفته می شود سالانه 15 درصد رشد می کند. همه قبول دارند که محتوا آینده بازاریابی است ، اما صاحبان مشاغل و مارک های تجاری اغلب به سختی می دانند که چقدر باید برای محتوا پرداخت کنند. جای تعجب نیست که جستجوی لیست قیمت ایجاد محتوا بسیار زیاد است!

در حالی که در واقع تفاوت بزرگی در قیمت گذاری محتوا و بسته ها در سراسر جهان وجود دارد ، بینش های هزینه مربوط به تولید محتوا در برخی از محبوب ترین قالب ها را به اشتراک می گذاریم و همچنین در مورد عواملی که برای تعیین قیمت و هزینه های تولید محتوا در سال 2021 گرد هم می آیند صحبت می کنیم.

اجازه دهید ابتدا در مورد هزینه وبلاگ نویسی صحبت کنیم زیرا در حال حاضر محبوب ترین رسانه تولید محتوا است!

هزینه تولید محتوا در وبلاگ نویسی

محتوای وبلاگ تقاضای زیادی داشته زیرا نقش مهمی در ایجاد ترافیک سایت دارد. همچنین شاید بیشترین هزینه را داشته باشد.

در حالی که بخش زیادی از وبلاگ نویسان و نویسندگان محتوا برای هر کلمه هزینه دریافت می کنند ، نویسندگان با تجربه برای هر مقاله هزینه دریافت می کنند. هزینه نوشتن یک مقاله بسته به نوع و موضوع آن از 100 هزار تومان شروع شده و تا 500 تومان ممکن است برای کارفرما خرج بردارد.

تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

تقریبا 3.8 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. به همین دلیل است که رسانه های اجتماعی به سرعت به عنوان اولین انتخاب برای بازاریابان کسب و کار تبدیل شده است. موارد زیر انواع محتوای شبکه های اجتماعی است که به طور گسترده به تولیدکنندگان محتوا سپرده می شود.

تولید محتوا ایستاگرام
تولید محتوا تلگرام
تولید محتوا لینکدین
تولید محتوا یوتوب
تولید محتوا پینترست

هزینه تولید محتوا اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه عمدتا تصاویر هستند بیشتر از محتوا های متنی می باشد . با این حال کیفیت کار نیز تاثیر زیادی بر هزینه تمام شده محتوای شبکه اجتماعی خواهد گذاشت.

در سایت وبمونی تعرفه هر پست در سال 1400 تقریبا برابر با 50 هزار تومان می باشد که به نسبت سایر شرکت های محتوایی ارزان محسوب می شود.

شرکت های بازاریابی محتوا می توانند از 3 تا 10 میلیون تومان در ماه برای انواع خدمات هزینه بگیرند ، اما این بستگی به خدمات مورد نیاز کسب و کار شما دارد.

به همین ترتیب ، اگر در حال گفتگو با یک فریلنسر هستید ، باید تخصص و تجربه این افراد را مورد بررسی قرار دهید تا هزینه تولید محتوا مناسب پرداخت کنید.

هزینه استراتژی محتوا

اگر از سایت وبمونی تولید محتوای ماهانه خریداری کنید ، استراتژی محتوا به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

با این حال هزینه استراتژی محتوا نیز بستگی به نوع سایت یا شبکه اجتماعی شما دارد که معمولا توسط مدیر تولید محتوا شرکت نوشته شده و در اختیار تولید کننده های محتوا قرار داده می شود و بر اساس آن تقویم محتوایی نوشته خواهد شد.

اهمیت استراتژی محتوا

یک نقل قول قدیمی وینستون چرچیل وجود دارد که می گوید: "کسی که برنامه ریزی نکند ، شکست می خورد." این احساس موازی کاملی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا است.

بدون استراتژی ، محتوای شما ممکن است بدون درنظر گرفتن اهداف مورد حمایت پژوهش و ایجاد برنامه ای برای پایبندی به آنها ، شکست بخورد.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد تا اقداماتی را که در آینده انجام خواهید داد ، پیش بینی کنید و همه ایجاد ، تبلیغات و توزیع محتواهایی را که انتخاب می کنید هدایت کند.

مهمتر از همه ، استراتژی شما را صادق نگه می دارد. قبل از اینکه بتوانیم درباره اعداد صحبت کنیم ، باید همه چیزهایی را که در ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا گنجانده شده است ، درک کنید.

عوامل موثر در تعرفه خدمات تولید محتوا

تجربه خالق محتوا

تجربه تخصص را به ارمغان می آورد و تخصص بهایی دارد. هرچه تجربه خالق محتوا بیشتر باشد ، قیمت تولید محتوا نیز بیشتر می شود. استخدام تولیدکنندگان محتوا بدون تجربه به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند ، اما کیفیت را نیز کاهش می دهد.

موضوع محتوا

بسته به موضوع محتوا هزینه ها نیز متفاوت خواهد بود مثلا محتوا های تخصصی و فوق تخصصی مانند ، تولید محتوا حقوقی و وکالت هزینه های بیشتری نسبت به محتوا ها عمومی خواهند داشت.

زیرا تولید کننده محتوا های اختصاصی باید در موضوع احاطه داشته باشند تا بتوانند خلق محتوای خوبی داشته باشند.

نوع تولید کننده محتوا

تولیدکنندگان محتوا به صورت جداگانه ، داخلی و گروهی کار می کنند. به افرادی که به تنهایی کار می کنند فریلنسر گفته می شود. اگرچه پیدا کردن فریلنسرهای مناسب دشوار است ، اما شرکت ها آنها را استخدام می کنند زیرا هزینه های کمتری دریافت می کنند.

آژانس های محتوا (مانند ما) محل تولید کنندگان محتوا هستند و با همکاری یکدیگر به شرکت ها در رسیدگی به همه محتوا کمک می کنند. بهترین بخش آژانس های جذب محتوا این است که حرفه ایی خود را با کمی هزینه اضافی افزایش دهند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن