تعداد واحد ها ، طبقات و متراژ آن ها در پروژه پاسارگاد 2 به چه صورت است ؟

  پروژه پاسارگاد 2 یکی از بهترین و مطمئن ترین پروژه های منطقه 22 میباشد که از لحاظ تعاونی سازنده موقعیت

توسط ABDOOSNEWS در 30 مرداد 1400

 

پروژه پاسارگاد 2 یکی از بهترین و مطمئن ترین پروژه های منطقه 22 میباشد که از لحاظ تعاونی سازنده موقعیت عالی از لحاظ دسترسی و شهرنشینی دارد .

پروژه پاسارگاد 2 توسط تعاونی شهید همت که زیر مجموعه وزارت دفاع میباشد ، ساخته شده است .

تعاونی مسکن شهید همت پروژه های موفقی نظیر برجهای پارسیا (رسا ) – برج پاسارگاد پروژه تجاری اداری آرتمیس  – پروژه الماس  – پروژه سازمان آب حکیمیه را در کارنامه خود دارد

زمین پروژه در سال 97 خریداری شده است و مبلغ زمین و تراکم آن بسیار خوب و مناسب است ، برای درک بیشتر این موضوع سال 1400 را در نظر بگیریم که مبلغ متری 14 میلیون میباشد حال پروژه پاسارگاد 2 در در سال 97 مبلغ 2 میلیون هر متر را خریداری کرده است که مبلغ بسیار مناسبی میباشد  .

این پروژه جزو پروژه های تعاونی سازنده میباشد که قیمت ان علی الحساب است که میبایست مبلغ ضریب مرغوبیت واحد و ضریب طبقه جدا پرداخت شود .

این پروژه به صورت مسکونی و تجاری ساخته شده است .

موقعیت پروژه پاسارگاد 2 در شرقی ترین بخش منطقه 22 شهرک راه آهن میباشد . این پروژه نزدیک به پارک جنگلی چیتگر و مجتمع تجاری و تفریحی طوبی و دریاچه شهدای خلیج فارس و مرکز تجاری تفریحی ایرانمال  قرارگرفته است که در نزدیکی آن مراکز حمل و نقل عمومی همچون تاکسیرانی و مترو چیتگر قرار دارد .

این پروژه از لحاظ دسترسی ، موقعیت بسیار مناسبی دارد چرا که همجوار دو بزرگراه آزادگان شمال به جنوب و همچنین اتوبان های شهید همت ، اتوبان شهید خرازی ، اتوبان شهید حکیم (اتوبان شهید همدانی ) میباشد .

همچنین این پروژه در نزدیکی درمانگاه یاس و مرکز خرید بزرگ تهران مال  و مرکز خرید یاس می باشد این امتیاز به صورت رسمی در دفترخانه و دفترتعاونی مسکن بنام خریدار میگردد.

پروژه پاسارگاد 2 امکانات بسیار عالی دارد که برخی از آن امکانات : پارکینگ  انباری هوشمند – سیستم اعلام و اطفای حریق – سیستم آنتن و مودم مرکزی   محوطه سازی زیبا و لاکچری – لابی و لابی من ۲۴ ساعته – سالن مجالس و اجتماعات – سالن ورزشی و .....

تعداد طبقات و واحدهای پروژه پاسارگاد 2

پروژه پاسارگاد ۲ ، شامل ۳ بلوک می باشد که هر بلوک دارای ۷ طبقه مسکونی ، ۱ طبقه لابی، ۲ طبقه پارکینگ و یک طبقه تجاری می باشد .

در هر طبقه 6 واحد قرار دارد که در مجموع در هر بلوک 42 واحد قرار دارد .

در هر سه بلوک در مجموع 126 واحد قرار دارد

متراژ واحد های طبقات در برج پاسارگاد 2

هر بلوک دارای 7 طبقه 6 واحدی قرار دارد که که سهم هر واحد مسکونی 90 متر و برای واحد های تجاری 10 متر میباشد که این امتیاز برای خریداران لحاظ خواهد شد .

کلام آخر :

برچ پاسارگاد 2 با داشتن امتیاز های بسیار عالی و همچین دسترسی و موقعیت مکانی مناسبی که دارد یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری میباشد.

منبع: https://rayit.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b9%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af%d9%87%d8%a7%d8%8c-%d8%b7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7/

 

 

 

آخرین مطالب