تست کرونا

تست کرونا با توجه به همه گیری ویروس کرونا که روز به روز در حال جهش می باشد و پیشرفته تر از قبل می شود بسیاری

توسط ABDOOSNEWS در 23 شهریور 1400

تست کرونا

با توجه به همه گیری ویروس کرونا که روز به روز در حال جهش می باشد و پیشرفته تر از قبل می شود بسیاری از افراد نیاز به انجام تست کرونا دارند. حال ما در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین روش های انجام تست کرونا را به شما عزیزان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

یکی از روش های تست کرونا استفاده از خدمات تست کرونا در منزل می باشد. در واقع شما با وجود  این خدمات می توانید به راحتی و به دور از ریسک های حضور در مراکز درمانی این تست را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام دهید. پالسی نو یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی امکان در خواست خدمات تست کرونا در منزل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا برای انجام این تست هیچ دغدغه ای نداشته باشید. این نکته قابل دکر است که با وجود سرعت فزاینده شیوع کرونا، متاسفانه احتمال اینکه نفر بعدی من و یا شما باشیم، کم نیست. در چنین شرایطی علاوه بر پیشگیری ‌های لازم برای جلوگیری از ابتلا، آمادگی داشتن برای استفاده از روش‌های تشخیصی مانند تست کرونا در منزل ضروری به نظر می ‌رسد تا سرعت انتشار آن را کاهش دهیم. اما بسیاری از افراد با این خدمت آشنایی ندارند و نمی دانند که با وجود این خدمات دیگر نیازی نیست استرس حضور در ازدحام مراکز درمانی را داشته باشند. بنابراین ما ضروری دانستیم که شما عزیزان را با این خدمات آشنا کنیم.

انواع تست کرونا                                                         

به طور کلی دو نوع تست وجود دارد: تست تشخیص عفونی و تست آنتی بادی که در ادامه توضیح مختصری از هر کدام بیان خواهیم کرد.

تست تشخیص عفونی: وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­ دهد و باید مراحل قرنطینه یا قرنطینه خانگی را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند

تست آنتی بادی: تست سرولوژی یا آنتی بادی کرونا به دنبال پادتن ­هایی می­ گردد که توسط سیستم ایمنی در واکنش به عامل تهدید مانند نوع خاصی از ویروس، تولید می­ شود. آنتی بادی به دفع عفونت کمک می­ کند، چند روز یا چند هفته بعد از بروز عفونت ساخته می­ شود و تا چند هفته بعد از بهبود در بدن باقی می­ ماند. به همین دلیل، نباید از تست آنتی بادی برای تشخیص عفونت فعال ویروس کرونا استفاده کرد.

پالسی نو به عنوان یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات پزشکی، همواره در تلاش است که خدماتی همچون تست کرونا در منزل در هر مکانی که فرد متقاضی بخواهد را با حضور متخصصین مجرب کادر پزشکی و آزمایشگاهی و با تعرفه ‌های دولتی، ارائه دهد و شما می‌ توانید هر یک از این خدمات را به صورت آنلاین در اپلیکیشن و یا وب سایت پالسی نو درخواست دهید تا در اسرع وقت، سرویس‌ های مورد نیاز را دریافت کنید.

چگونگی دریافت خدمات تست کرونا در منزل پالسی نو

در نگاه اول، شاید انجام تست کرونا در منزل امری دشوار یا غیر قابل باور باشد. اما در حقیقت این گونه نیست و انجام بسیاری از آزمایشات که تست کرونا در منزل یکی از آن‌ ها می ‌باشد، در منزل بیمار میسر هستند. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست در خطر کرونا، میان هیاهوی جامعه و شلوغی پزشک قرار گیریم. تست کرونا در منزل پالسی نو به این صورت انجام می ‌شود که افراد با نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود می توانند اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

پس از ثبت درخواست از سوی فرد متقاضی انجام تست در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین به محل حضور فرد متقاضی برای انجام تست حاضر خواهد شد. نمونه ‌گیری با توجه به نوع تست کرونا، انجام می ‌شود. سپس نمونه‌ گرفته شده به یکی از آزمایشگاه‌ های معتبر که مورد تایید وزارت بهداشت نیز هستند رسانده می ‌شود و پس از انجام پروتکل‌ های مشخص و انجام آزمایشات مورد نظر، نتیجه‌ تست در اختیار فرد آزمایش‌ دهنده قرار می ‌گیرد. شما میتوانید از طریق کارشناسان پشتیبانی و یا اپلیکیشن پالسی نو، اقدام به ثبت سفارش نمایید. پس از بررسی ‌های لازم، متخصصان با سرعت با شما تماس می‌ گیرند و هماهنگی‌ های لازم را جهت مراجعه حضوری انجام می ‌دهند.

پماد زگیل تناسلی

سئو 

 

 

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن